Gå til innhold

Har slanka meg i en uke uten merkbar vekttap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før jeg startet slankinga veide jeg 69,3 nå akkurat en uke etter veier jeg 68,6. Jeg har gått turer, trent litt på studio og spist sunt og variert. Jeg er 160 og 68,6 kg, føler meg som en hval og synes det er så kjedelig at jeg har gått så lite ned 🙄

Anonymkode: 87bd3...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo et bra vekttap på en uke. Mer enn en halv kilo. 

Anonymkode: 2a403...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du skal gå ned 10 kg på en uke? Den vekten du har gått ned er realistisk på én uke. 

Anonymkode: d9eb6...f3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh? På en hel uke?

Snakk om å være utålmodig...

Anonymkode: 8cc9c...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke har lenger tidshorisont på dette enn en uke kan du like gjerne gi opp med en gang. Med mindre du har tenkt å slanke deg på nytt med jevne mellomrom er dette en livsstilsendring som må være livet ut. 

Hvor fort det realistisk å gå ned i vekt kan du enkelt å regne seg fram til. Har du for eksempel et energibehov på rundt 2000 kalorier og klarer å gå 1000 kalorier i underskudd hver dag, vil du gå ned cirka ett kilo per uke. 1000 kalorier per dag er ikke mye å leve på, så kanskje finner du raskt ut at dette blir for ambisiøst. Synes du skal si deg fornøyd med den vektnedgangen du har hatt og fortsette å veie deg maksimalt en gang i uken.

Husk at du sannsynligvis brukte mer enn én uke på å gå opp de kiloene du har for mye...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du logget det du har spist og drukket? Ville begynt der.

Men du må uansett senke forventningene dine. Du har ikke så voldsomt mange kg for mye, så du kommer nok ikke til å rase ned i vekt.

Anonymkode: b43b2...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...