Gå til innhold

Kvinneguidens Venner Podcast - Til Linnea


Uzendayo

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, lillehammeren skrev:

Linnéa: hvorfor kaller du deg for «fyr»? Hva er greia med det... 🙄

Hvorfor ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.3.2020 den 10.33, lillehammeren skrev:

Linnéa: hvorfor kaller du deg for «fyr»? Hva er greia med det... 🙄

Født i feil kropp, ikke noe gæli med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

Altså, håper jeg har misforstått nå... I gårsdagens pod så "renner det plutselig inn med nabounger" i følge Stine, i rommet ved siden av der hun sitter og podder med Linnea. Har hun ikke fått med seg at man skal begrense sosial kontakt til et minimum??

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tannbein skrev:

Altså, håper jeg har misforstått nå... I gårsdagens pod så "renner det plutselig inn med nabounger" i følge Stine, i rommet ved siden av der hun sitter og podder med Linnea. Har hun ikke fått med seg at man skal begrense sosial kontakt til et minimum??

Hei!

Det var naboungene som stod utenfor vinduet mitt. Ingen slipper inn i dette huset. 

 

Mvh Stine.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
2 timer siden, Kari-Anne88 skrev:

Hei!

Det var naboungene som stod utenfor vinduet mitt. Ingen slipper inn i dette huset. 

 

Mvh Stine.

Så bra 💪 Beklager at jeg misforsto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er en veldig fin podcast! Som tidligere leser av bloggen til Linnéa var jeg nysgjerrig på podcasten og når jeg att på til var medlem av kvinneguiden virket det perfekt. Tommel opp til Stine også, du passer godt i rollen :)  Du fremstår som et behagelig vesen med et godt hjerte, jeg liker å høre om dine tanker om livet og hverdagen.

I begynnelsen var podcasten litt for likt det som stod i kvinneguiden. Det var nesten sånn at jeg måtte velge mellom å lese på kvinneguiden eller å høre på podcasten. Nå føler jeg at man istedet får mer innblikk i synspunktene og tankene til Linnéa og Stine, det er en stor forbedring.

Keep up the good work ❤️ 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye favoritt. Husvasken gikk som en lek i dag 🤩 Eneste jeg savner litt er mer med kvinneguiden. Blir litt mye avsporinger i løpt av en pod .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, Linnéa. Jeg er helt lik deg ang måten og støtte venner på. Skjønner problemstilingen din😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, jeg skulle ønske dere snakket litt om Norwaytwins. Siden dere snakket så lenge om den råner-serien, kan dere vel snakke litt om "twinsa" også? Kanskje de får flere fans om dere gjør det? Begge har jo tentakler i de, via samboer som laget dokumentar og aktivitet på kommentarfelt på instagram.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Sausedyret

Synes det var veldig underholdene å høre på @Kari-Anne88 aka Stine sin rant om disse "toppturjentene". Er forsåvidt enig med Myhre i debatten, men har også et spørsmål direkte til Stine hvis du leser dette: Hvorfor er det et problem at noe så fint og sunt som å gå på tur er blitt trendy? Jeg forstår at det har blitt et statussymbol som kan være litt slitsomt men hvis summen er at flere velger å gå på tur, få frisk luft og mosjon i hverdagen og forbedret fysisk og psykisk helse så synes jeg at vi skal kunne tåle litt klisjébilder på SoMe. Det er mer kritikkverdige saker å slå ned på SoMe enn en stakkars jente som poserer på toppen av et fjell med den klassiske grillpølsa for å virke folkelig. Vil også bare legge til at jeg forstår at det hele var harmløst og humoristisk i podden så jeg vil på ingen måte peke finger eller gi ris. Synes bare det var en underholdene debatt som jeg selv ble revet med av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...