Gå til innhold

Kvinneguidens Venner Podcast - Til Linnea


Uzendayo

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål til Linnea Myhre. Føler meg ganske teit som spør her liksom, men men 😅 Er jeg heldig ser hun det, og kanskje vil snakke litt om det i podcasten? Eller at hun svarer på denne posten 😅

Jeg er 23 år og liker å skrive. Har skrevet en del de siste årene, og har et bok-prosjekt jeg har jobbet med i fire år. Men nå sitter jeg fast. Føler alt jeg skriver er dårlig og ingen vil gidde å lese det jeg skriver. Så det jeg lurer på er enkelt og greit, hvordan har din prosess vært med å gi ut bok/bøker? Og har du noen skrivetips? 

 

Hilsen en oppgitt jente. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da lurer jeg på om du setter opp en disposisjon og hvordan man gjør det? Eller om boka blir til mens du skriver?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enlighten me. Siste pod skulle Linnea få en oppdatering på ting fra Rampelys, men den store saken angående Anne Brith ble ikke nevnt med er ord. Er hun no-go subject? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
17 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Enlighten me. Siste pod skulle Linnea få en oppdatering på ting fra Rampelys, men den store saken angående Anne Brith ble ikke nevnt med er ord. Er hun no-go subject? 

Mulig at det er for seriøst? Handler ikke poden om å harselere med KG? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Enlighten me. Siste pod skulle Linnea få en oppdatering på ting fra Rampelys, men den store saken angående Anne Brith ble ikke nevnt med er ord. Er hun no-go subject? 

De følger ikke med. De tar bare en svipptur innom tilfeldige tråder som gjerne er ganske gamle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Mulig at det er for seriøst? Handler ikke poden om å harselere med KG? 

De harselerer ikke, de tar utgangspunkt i trådene og diskuterer temaene... Jeg synes de er altfor snille mot oss...
De harselerer kanskje bittelitt med "ukas mann" 😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Mulig at det er for seriøst? Handler ikke poden om å harselere med KG? 

Kanskje det er for seriøst, men tror de kunne sneket inn en artig kommentar til saken. Virker mer som om de ikke tør/vil/kan/får lov. 

1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

De følger ikke med. De tar bare en svipptur innom tilfeldige tråder som gjerne er ganske gamle.

Ja, enten det eller så har Linnea en munnkurv ifht  felles TV-program de deltar i?!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Mulig at det er for seriøst? Handler ikke poden om å harselere med KG? 

De harselerer ikke, de tar jo alt på største alvor. Tenkt å sitte på et så bra konsept og å gjøre så lite ut av det!!!! Det er til å rive av seg håret av. 

Og Linnea har det i seg, jeg elsket den gamle bloggen hennes, til tross for at jeg er gammel nok til å være moren hennes. 

Dette er for slapt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Teatrica skrev:

De harselerer ikke, de tar utgangspunkt i trådene og diskuterer temaene... Jeg synes de er altfor snille mot oss...
De harselerer kanskje bittelitt med "ukas mann" 😂

Det er jo dødskjedelig. Linnea er jo morsom. Step up, Linnea! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

De harselerer ikke, de tar jo alt på største alvor. Tenkt å sitte på et så bra konsept og å gjøre så lite ut av det!!!! Det er til å rive av seg håret av. 

Og Linnea har det i seg, jeg elsket den gamle bloggen hennes, til tross for at jeg er gammel nok til å være moren hennes. 

Dette er for slapt. 

Jeg er enig i at de ikke har blomstret helt enda, det er så mange godsaker og Linnea er perfekt i rollen 👏🏼
 

Ps: vi har like mange innlegg @Guidet Kvinne 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg er enig i at de ikke har blomstret helt enda, det er så mange godsaker og Linnea er perfekt i rollen 👏🏼
 

Ps: vi har like mange innlegg @Guidet Kvinne 😅

( :fnise:  🎉🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rettfralevra

På tide å «kvinne» seg opp å diskutere ABIP og mor godhjerta sjøl! Norges svar på Gunilla Persson trenger argus øyne på det hun har bedrevet med i flere år, nemlig løgner og svindel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
9 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Kanskje det er for seriøst, men tror de kunne sneket inn en artig kommentar til saken. Virker mer som om de ikke tør/vil/kan/får lov. 

Ja, enten det eller så har Linnea en munnkurv ifht  felles TV-program de deltar i?!

Garantert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyllest til Stine! TAKK Stine, for din aldeles fantastiske mening i episode 40, Pling i poppen, mot presset og den negative påvirkningen CBE har på feiring av barnebursdager. Jeg er så enig med deg, barn skjønner allerede fra veldig ung alder at det er forskjell på folk og kjenner på dette hver eneste dag. De bør få slippe å kjenne på denne forskjellen på bursdagen sin ❤️ 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.2.2020 den 12.56, FotbaIlflua skrev:

Hyllest til Stine! TAKK Stine, for din aldeles fantastiske mening i episode 40, Pling i poppen, mot presset og den negative påvirkningen CBE har på feiring av barnebursdager. Jeg er så enig med deg, barn skjønner allerede fra veldig ung alder at det er forskjell på folk og kjenner på dette hver eneste dag. De bør få slippe å kjenne på denne forskjellen på bursdagen sin ❤️ 

Made my day ❤️❤️  Hilsen Stine 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2020 den 8.55, adinterim skrev:

Garantert

Linnea har ikke munnkurv 😂 Vi diskuterer dette i neste episode.  
Hilsen Stine. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 23.24, Guidet Kvinne skrev:

De harselerer ikke, de tar jo alt på største alvor. Tenkt å sitte på et så bra konsept og å gjøre så lite ut av det!!!! Det er til å rive av seg håret av. 

Og Linnea har det i seg, jeg elsket den gamle bloggen hennes, til tross for at jeg er gammel nok til å være moren hennes. 

Dette er for slapt. 

Kom gjerne med forslag til hvordan vi kan forbedre oss :) 

Hilsen Stine. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kari-Anne88 skrev:

Kom gjerne med forslag til hvordan vi kan forbedre oss :) 

Hilsen Stine. 

Hei Stine! Så gøy at du svarer! Jeg skal komme tilbake til deg (men det vil jo bare bli min subjektive mening uansett da). 

Det jeg liker med podcasten: 

- feelgood 

- dynamikken mellom dere 

- uenighetene mellon dere som alltid løses fint 

- oppdatering på tredveåringers liv siden jeg er way past that 

- aner stort potensiale 

- dere er begge morsomme 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...