Gå til innhold

Gratulerer dere stemor på morsdag??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde blitt dødelig fornærmet dersom stebarn gratulerte meg med morsdagen, eller at samboer la ut bilde av meg og stebarna på Facebook og skrev en morsdagshilsen til meg. Han gjorde dette én gang da stebarna var små, og han lærte for å si det sånn! Jeg er IKKE deres mor! 

Anonymkode: bcae6...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/9/2020 at 2:35 PM, AnonymBruker said:

Det er vel ikke bare din mor som skal verdsettes, men alle mødre. Forøvrig er morsdag en oppkonstruert greie, hvorfor kan ikke ungene bare sette pris på sine nærmeste uten en spesiell dag?

Anonymkode: a8386...b73

De aller fleste merkedager er oppkonstruerte ;) mennesker har valgt å markere spesielle dager, blant annet ble det etablert en dag for å sette pris på mødre genreelt og en for fedre generelt - for over 100 år siden. 

Kanskje vi snart burde fått en for bonusforeldre også? 

On 2/11/2020 at 8:07 AM, Maleficenta said:

Morsdag handler om at alle verdsetter sin mor jo. Who cares about andres mødre

Dagen ble etablert for å verdsette mødre generelt. Man kan fint gratulerer noen som er noen andres mor med morsdagen. Eller en morsfigur man har som ikke er ens biologiske mor. 

Endret av Krok1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt dødelig fornærmet dersom stebarn gratulerte meg med morsdagen, eller at samboer la ut bilde av meg og stebarna på Facebook og skrev en morsdagshilsen til meg. Han gjorde dette én gang da stebarna var små, og han lærte for å si det sånn! Jeg er IKKE deres mor! 

Anonymkode: bcae6...59e

Jeg kunne aldri blitt sint for noe slikt. Betyr jo bare at de setter på pris på deg..

Anonymkode: 5e7a6...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne aldri blitt sint for noe slikt. Betyr jo bare at de setter på pris på deg..

Anonymkode: 5e7a6...390

De kan sette pris på meg på mange andre måter enn å gratulere meg med morsdagen, når jeg ikke er deres mor. 

Anonymkode: bcae6...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan sette pris på meg på mange andre måter enn å gratulere meg med morsdagen, når jeg ikke er deres mor. 

Anonymkode: bcae6...59e

Enig. Kan nesten få mistanke om at han gjorde det for å sende et stikk til barnas mor. Stygt, hvis det var tanken bak.

Anonymkode: 8852b...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Har man godt forhold til stemor, så ville jeg jo gratulert og gjort stas på henne.

Men må le litt her, far til mine barn ga morsdagsgave til kjæresten sin, som aldri har møtt barna hans. Mens jeg fikk ikke gratulerer engang. Jeg synes det er viktig å vise at man setter pris på hverandre, så da det er farsdag, så baker jeg og barna til far, og de tegner tegninger til han.

Anonymkode: 98be1...641

Så du forventer gratulasjoner fra eksen din? Du er da ikke moren hans. Det er barna dine som skal gratulere deg. 
 

Hadde virkelig lurt om eksen til mannen min hadde bakt kake til han på farsdagen. Gjør du det til bursdagen hans og? 

Anonymkode: d66e5...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du forventer gratulasjoner fra eksen din? Du er da ikke moren hans. Det er barna dine som skal gratulere deg. 
 

Hadde virkelig lurt om eksen til mannen min hadde bakt kake til han på farsdagen. Gjør du det til bursdagen hans og? 

Anonymkode: d66e5...828

Ja, hun baker kaker og boller på eks kjærestens dag. Gjør stor stas på han. 

Anonymkode: 5e7a6...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...