Gå til innhold

Er det like mange menn som kvinner på KG?


Castor Troy

Er du mann eller kvinne?  

30 stemmer

  1. 1. Er du mann eller kvinne eller noe annet?

    • Mann
      15
    • Kvinne
      15
    • Hen
      0


Anbefalte innlegg

Er det like mange menn som kvinner på kvinneguiden? Det finnes ikke noe manneguiden som er laget for menn akkurat. Trodde KG kun var for kvinner i starten, men det viser seg at det er utrolig mange menn her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, ludden skrev:

Vi menn elsker å være omgitt av vakre kvinner, derfor 🙂

Ja de får ikke være i fred noe sted, selv ikke på kvinneguiden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingenting galt med hyggelige menn på forumet, men alle de som ikke klarer å tenke på noe annet tema enn "det dere vet", er veldig slitsomme. De tar mye plass. Det finnes egne steder på nett hvor de kan forlyste seg med sitt favorittema så mye de vil, med andre som gjør det samme. Gå dit og la oss andre få ha et greit, høflig, oppegående prateforum i fred. :opplyser: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i å diskutere på nettet og synes det er en del bra og oppegående folk her (tross ryktet).

Jeg skulle gjerne sluppet å være på en plass kalt Kvinneguiden. Hvis noen har forslag så kom med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Cleopatra70 skrev:

Det er altså fire kvinner og sju menn på KG.

Da bør det endre navn til manneguiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Castor Troy skrev:

Da bør det endre navn til manneguiden

Eller kanskje bare endre det til "Guiden", det ville ha vært politisk korrekt i disse kjønnsnøytrale tider. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Eller kanskje bare endre det til "Guiden", det ville ha vært politisk korrekt i disse kjønnsnøytrale tider. :P 

Du sier noe Frank, det vil tilfredsstille alle de 67 kjønnene 🧐 hadde forresten nylig naked gun maraton

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
5 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Eller kanskje bare endre det til "Guiden", det ville ha vært politisk korrekt i disse kjønnsnøytrale tider. :P 

Henguiden 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Du sier noe Frank, det vil tilfredsstille alle de 67 kjønnene 🧐 hadde forresten nylig naked gun maraton

Det skulle jeg mene, ja. Huh, er det bare 67? :fnise: Nice, de er kule. :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Det skulle jeg mene, ja. Huh, er det bare 67? :fnise: Nice, de er kule. :tommelopp:

Jeg så en artikkel på NRK hvor det var funnet en organisme med 867 kjønn. Jeg tenkte med en gang det er ikke sikkert den identifiserer seg med noen av dem! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luna Llena skrev:

Henguiden 😛

Da burde folk bli førnøyde. :P Eller hva med Hengeguiden? Det er jo det vi gjør her inne. Henger. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er ingenting galt med hyggelige menn på forumet, men alle de som ikke klarer å tenke på noe annet tema enn "det dere vet", er veldig slitsomme. De tar mye plass. Det finnes egne steder på nett hvor de kan forlyste seg med sitt favorittema så mye de vil, med andre som gjør det samme. Gå dit og la oss andre få ha et greit, høflig, oppegående prateforum i fred. :opplyser: 

Helt enig 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Jeg så en artikkel på NRK hvor det var funnet en organisme med 867 kjønn. Jeg tenkte med en gang det er ikke sikkert den identifiserer seg med noen av dem! 

Oi, nei jeg hadde iallefall hatt vanskeligheter med å identifisere meg med noen dersom det var like mange hos oss. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...