Gå til innhold

Hvem slikker best? Menn eller kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fantaserer om å bli slikket av en person som er skikkelig flink, sånn ordentlig flik liksom. Jeg er 100% hetero, men om en kvinne gjør det bedre enn en mann så vil jeg heller det. Vil liksom bare oppleve sånn skikkelig bra slikking!! 

Er på nakenprat og har tenkt på å legge ut en tråd der om at jeg ønsker å bli slikket av en erfaren person når jeg skal på kurs i Oslo neste helg. Jeg bare vet ikke om jeg skal velge en kvinne eller en mann?🤔

Anonymkode: d2ede...2b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri blitt slikket av en kvinne, men ser for meg at de er mye bedre til det! Menn vet jo stortsett ikke helt hva de holder på med🤪. Kunne tenkt meg å forsøkt en kvinne selv! Men bor ikke i Oslo  og er gift 😅

Anonymkode: 63a30...b10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er litt nyskjerrig og spør dama hvordan hun liker det så vil jeg tro en mann som liker det er like god. Ingen damer liker det samme.

Fikk bare skryt av siste flamme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd begge og siden jeg er fullstendig hetero må jeg si at det mentale gjorde opplevelsen med en kvinne til noe jeg ikke ville gjentatt. Jeg er helt avhengig av at hodet henger med og gjør det ikke det så har ikke teknikk noenting å si.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel rett og slett an på hva man tenner på..

Så lenge man holder tennene unna, er det ikke noe som heter god til å suge eller dårlig til å suge. Det som avgjør hvor tent man blir er hvor fin dama som suger deg er.

En stygg dame ville aldri tent meg uansett hvor "god" hun var til å suge.

Anonymkode: 236a3...245

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne blir ikke automatisk bedre til å slikke bare fordi hun er kvinne. De vet riktig nok mer om hva som er godt, men det som er godt for henne trenger ikke være godt for deg. Det du må gjøre er å finne en mann, siden det er menn du i hovedsak tenner på, som du kan veilede over tid. Å lære seg å slikke deg er ikke lett på bare en kveld. Finner du en mann som forstår at alle kvinner er ulike og virkelig liker å slikke, da har du kommet langt! :) 

Anonymkode: 59d2f...166

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel rett og slett an på hva man tenner på..

Så lenge man holder tennene unna, er det ikke noe som heter god til å suge eller dårlig til å suge. Det som avgjør hvor tent man blir er hvor fin dama som suger deg er.

En stygg dame ville aldri tent meg uansett hvor "god" hun var til å suge.

Anonymkode: 236a3...245

 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne blir ikke automatisk bedre til å slikke bare fordi hun er kvinne. De vet riktig nok mer om hva som er godt, men det som er godt for henne trenger ikke være godt for deg. Det du må gjøre er å finne en mann, siden det er menn du i hovedsak tenner på, som du kan veilede over tid. Å lære seg å slikke deg er ikke lett på bare en kveld. Finner du en mann som forstår at alle kvinner er ulike og virkelig liker å slikke, da har du kommet langt! :) 

Anonymkode: 59d2f...166

Beklager at jeg er så direkte, men jeg er ikke ute etter noen som kan tenne meg over lenger tid. Vil oppleve å bli slikket skikkelig bra én gang én kveld. Er ikke interessert i noe mer denne kvelden heller, bare at han/hun kommer og slikker meg sånn skikkelig bra til jeg er fornøyd og drar. Tent skal jeg være i forkant slik at når vedkommende ankommer så er det bare å sette i gang. 

Jeg regner med at en mann/kvinne som er erfaren og liker å slikke vet hva som er godt. Har sett videoer der kvinner er blitt slikket og sugd på sånn helt sykt bra og det er det jeg vil oppleve.

Anonymkode: d2ede...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Beklager at jeg er så direkte, men jeg er ikke ute etter noen som kan tenne meg over lenger tid. Vil oppleve å bli slikket skikkelig bra én gang én kveld. Er ikke interessert i noe mer denne kvelden heller, bare at han/hun kommer og slikker meg sånn skikkelig bra til jeg er fornøyd og drar. Tent skal jeg være i forkant slik at når vedkommende ankommer så er det bare å sette i gang. 

Jeg regner med at en mann/kvinne som er erfaren og liker å slikke vet hva som er godt. Har sett videoer der kvinner er blitt slikket og sugd på sånn helt sykt bra og det er det jeg vil oppleve.

Anonymkode: d2ede...2b9

Kjedelig.

Anonymkode: 71a1d...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har i hvert fall ikke jeg tenkt å finne ut. Ingen tunge skal ned der. Hverken fra menn eller kvinner. Aldri.

Anonymkode: 18496...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Beklager at jeg er så direkte, men jeg er ikke ute etter noen som kan tenne meg over lenger tid. Vil oppleve å bli slikket skikkelig bra én gang én kveld. Er ikke interessert i noe mer denne kvelden heller, bare at han/hun kommer og slikker meg sånn skikkelig bra til jeg er fornøyd og drar. Tent skal jeg være i forkant slik at når vedkommende ankommer så er det bare å sette i gang. 

Jeg regner med at en mann/kvinne som er erfaren og liker å slikke vet hva som er godt. Har sett videoer der kvinner er blitt slikket og sugd på sånn helt sykt bra og det er det jeg vil oppleve.

Anonymkode: d2ede...2b9

Du får finne en mann som er god da slik at du får oppfyllt dine drømmer.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ellers gidder å sleike det stinkende og våte området? Svaret er hunden din og bestevennnen din Fido

Anonymkode: b145a...94b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ellers gidder å sleike det stinkende og våte området? Svaret er hunden din og bestevennnen din Fido

Anonymkode: b145a...94b

Fastlegen...

Anonymkode: 71a1d...3a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt slikket av en del menn, ut av dem var det én jeg syntes var god. Har blitt slikket med én kvinne, hun var flink. Kan jo hende jeg var heldig, men oddsene peker på at kvinnene er best heheh

Anonymkode: 0ea5f...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount

Promiskuøse lesbiske kvinner er vel kanskje i teorien de med det beste utgangspunkt.
Noe sier meg likevel at menn er flinke nok. Slikking er ikke en mekanisk jobb, du må elske det, du kan ikke fake lidenskapelig lyst. En som gjøre det for å være snill vil aldri nå opp til noe som helst i denne sammenhengen. Tror heller ikke mange kvinner matcher en mann som elsker det "as tomorrow never comes".
Skulle gjerne tatt den jobben, høres megahot ut at du skal være klar... mer inspirasjon trenger ikke jeg, kjenner jeg er 100% klar bare av å tenke på det. Settingen er optimal. 
Men, har allerede fast partner som dekker mitt behov, kan ikke skuffe henne. Morsomt prosjekt likevel. Håper du får gjennomført testen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke "mesterbrev" som godkjent slikker før etter et år av min venninne, i snitt slikket jeg henne to timer annenhver dag😊

Vil nok ha anbefalt en kvinne, men siden du er 100% hetero må du nok ta til takke med en mann. Var ikke innlegget ditt en smule dårlig gjennomtenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er definitivt best på det. Både klining, slikking og fingring. Det er det feminine med dem som gjør at det føles så deilig 😊 selv om de kan være ganske maskuline, så er det allikevel ikke det samme som med menn. Lett å merke forskjell. 

Anonymkode: d326d...c76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på. Har kun møtt 1 mann som fikk meg til å komme ved slikking og jeg har veldig lyst til å prøve med en kvinne. Kunne tenke meg å gjøre det selv også. Men sørlendingen i meg holder meg igjen... 

Anonymkode: 04130...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...