Gå til innhold

Hvem slikker best? Menn eller kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Oiii, en utfordring..?!!

De jeg har slikket har definitivt ønsket mere. 

Noen som påsto de virkelig kunne det har prøvd. Men det ga meg ingenting. Er bare kjedelig. Men jeg er ikke dame for deg uansett 

Anonymkode: 87995...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner slikker antageligvis bedre enn menn, og menn suger antagligvis bedre enn kvinner 🦄🌈

Anonymkode: 73e30...84e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må jeg ta meg til takke med en mann? Og hvorfor mener du innlegget mitt var lite gjennomtenkt? 

Jeg tenkte bare at siden du er 100% hetero og ikke noe annet. Vi var jo i et åpent forhold, min ex ville jo også utforske med ei venninne. De hadde det tydeligvis deilig sammen, det var ikke vanskelig å se og høre. De holdt på i timesvis, smattelyder og sengeknirk tydet på at de slikket og sakset hverandre. Men min ex ble jo mere og mere tiltrukket av kvinner da, jeg ville iallefall ikke bremse henne for sine lyster. Selv om det ble brudd mellom oss er vi jo fremdeles gode venner, og jeg synes det er bra hun fant ut om sin legning.

Jeg synes du skal prøve en kvinne siden du vil prøve saksing, og jeg tror du kommer like lett av saksing. Da er man jo såpass tent for oppgaven og hun andre kan sikkert sine saker....Må innrømme at jeg ble litt sjalu da jeg ikke fikk brukt tunga mi på begge to😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2020 den 2.08, Bamseklemmer skrev:

Jeg fikk ikke "mesterbrev" som godkjent slikker før etter et år av min venninne, i snitt slikket jeg henne to timer annenhver dag😊

Vil nok ha anbefalt en kvinne, men siden du er 100% hetero må du nok ta til takke med en mann. Var ikke innlegget ditt en smule dårlig gjennomtenkt?

Når man skal skryte av sexferdighetene lønner deg seg ikke å overdrive så utrolig. Men er det humor så var den ganske morsom😀

Det er en kjent sak at menn i fengsel (amerikanske, norsk vet jeg ikke hehe) betaler for sugings selv om de er 100% hetero. Jeg er hetero kvinne men kunne lett latt meg slikke av en kvinne. 

Anonymkode: adb8d...07b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en kjent sak at menn i fengsel (amerikanske, norsk vet jeg ikke hehe) betaler for sugings selv om de er 100% hetero. Jeg er hetero kvinne men kunne lett latt meg slikke av en kvinne.

Litt overdrivelse kanskje da, for det var ikke bare slikking, hun lærte meg å fingre også, så det var en fin kombinasjon😊 Humoren var jo i Mesterbrevet, hun sa jeg fingret og slikket som ei jente, det var liksom det som var godkjenningen..

Jeg har hørt at det er det som er straffen i fengslene, å bli tatt i ræva og må suge andre menn. Har selv en kompis/sjømann som havnet i fengsel i utlandet en plass, han måtte sloss nesten hver natt for å ikke bli pult. Han ble en flink slosser😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner slikker antageligvis bedre enn menn, og menn suger antagligvis bedre enn kvinner 🦄🌈

Anonymkode: 73e30...84e

For meg har det alt å si at det er en kvinnes tunge jeg kjenner. Dersom en mann var i stand til å lure meg til å tro at det var en kvinne som sugde meg så kanskje ja. Bare kanskje dag også.

Anonymkode: 6e48a...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner slikker antageligvis bedre enn menn, og menn suger antagligvis bedre enn kvinner 🦄🌈

Anonymkode: 73e30...84e

Det er nettopp dette bifile menn og kvinner sier. Ihvertfall de jeg kjenner, inkludert meg selv 😊

Anonymkode: d326d...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner. Uten tvil.

Selv de mest interesserte mennene må ha forklaring på hva som er godt, de klarer ikke å gjøre det intuitivt, stikker tunga inn i fitta(!), bruker altfor spiss tunge, bruker bare tunge, roter rundt, varierer altfor mye, er for opptatt av skills, klarer ikke fange opp hvor man er i oppbyggingen, you name it. Og så har de skjeggstubber. 

Skal du ha noen til å slikke deg, gå for en kvinne.

Anonymkode: a1c48...c0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp dette bifile menn og kvinner sier. Ihvertfall de jeg kjenner, inkludert meg selv 😊

Anonymkode: d326d...c76

Jepp.

Menn er håpløse på kvinnekropp, sikkert bedre på mannskropp. 

Anonymkode: a1c48...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer kan ikke suge iallefall. Det er sikkert😂 Hvordan menn er til å slikke vet jeg ikke, men jeg vet at dama mi kommer hver gang jeg slikker🤫

Anonymkode: 5d4b0...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp.

Menn er håpløse på kvinnekropp, sikkert bedre på mannskropp. 

Anonymkode: a1c48...c0e

Menn er bedre på kvinnekropp enn menn er på damekropp. Det er iallefall sikkert. For å gi ei dame orgasme må man fordype seg i faget. For å gi en mann orgasme holder det å spre bena. Menn gjør også mye mere jobb for å tilfredsstille ei kvinne, så damer har ingen ting å klage på. Ta litt ansvar for egen nytelse/orgasme å kommuniser med partneren din. Ingen menn er tankelesere, og alle kvinner er forskjellige. 

Anonymkode: 5d4b0...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn er bedre på kvinnekropp enn menn er på damekropp. Det er iallefall sikkert. For å gi ei dame orgasme må man fordype seg i faget. For å gi en mann orgasme holder det å spre bena. Menn gjør også mye mere jobb for å tilfredsstille ei kvinne, så damer har ingen ting å klage på. Ta litt ansvar for egen nytelse/orgasme å kommuniser med partneren din. Ingen menn er tankelesere, og alle kvinner er forskjellige. 

Anonymkode: 5d4b0...36a

Skulle være at menn er bedre på kvinnekropp enn kvinner er på mannekropp..

Anonymkode: 5d4b0...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn er bedre på kvinnekropp enn menn er på damekropp. Det er iallefall sikkert. For å gi ei dame orgasme må man fordype seg i faget. For å gi en mann orgasme holder det å spre bena. Menn gjør også mye mere jobb for å tilfredsstille ei kvinne, så damer har ingen ting å klage på. Ta litt ansvar for egen nytelse/orgasme å kommuniser med partneren din. Ingen menn er tankelesere, og alle kvinner er forskjellige. 

Anonymkode: 5d4b0...36a

Haha, du er så ute å kjøre!

Jeg svarte på spørsmålet, jeg kom ikke for å få hjelp og opplæring av en «mann».

Anonymkode: a1c48...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle være at menn er bedre på kvinnekropp enn kvinner er på mannekropp..

Anonymkode: 5d4b0...36a

Javel, men det går jo uansett an å holde seg til sak. Eller mister du hodet med en gang det er snakk om sex, og bare mååå begynne å belære kvinner?

Anonymkode: a1c48...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp.

Menn er håpløse på kvinnekropp, sikkert bedre på mannskropp. 

Anonymkode: a1c48...c0e

Det sier egentlig seg selv. ☺️

Anonymkode: d326d...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det egentlig noen rolle. Mange er utrolig lite praktiske, uavhengig av kjønn. Er litt lei av kvinners hersketeknikk som går på å framstille seg selv, og sine medsøstre, som en stor hemmelighet for alle menn. Dere er mye mindre kompliserte enn dere tror.

Anonymkode: 6e48a...82d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer kan ikke suge iallefall. Det er sikkert😂 Hvordan menn er til å slikke vet jeg ikke, men jeg vet at dama mi kommer hver gang jeg slikker🤫

Anonymkode: 5d4b0...36a

Har fått samtlige partnere til å komme når jeg suger så helt ubrukelig er jeg ikke på det. Og de har alle bedt meg suge de ofte 

Anonymkode: 87995...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hetero. Hadde trekant med en dame og en meget kjekk mann, selv om jeg var full glemmer jeg aldri hvordan hun hylte når jeg slikket og var stille når han gjorde det. 

Anonymkode: fc5be...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hetero. Hadde trekant med en dame og en meget kjekk mann, selv om jeg var full glemmer jeg aldri hvordan hun hylte når jeg slikket og var stille når han gjorde det. 

Anonymkode: fc5be...50a

Må det skyldes utelukkende din tunge tror du? Kan du ikke forestille deg noe annet som kan ha hatt innflytelse på opplevelsen?

Anonymkode: 6e48a...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Må det skyldes utelukkende din tunge tror du? Kan du ikke forestille deg noe annet som kan ha hatt innflytelse på opplevelsen?

Anonymkode: 6e48a...82d

Tenker det er fordi jeg er varsom og gjorde det som jeg selv liker det? Hu var også hetero. 

Anonymkode: fc5be...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...