Gå til innhold

Hvem slikker best? Menn eller kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.2.2020 den 2.08, Bamseklemmer skrev:

Jeg fikk ikke "mesterbrev" som godkjent slikker før etter et år av min venninne, i snitt slikket jeg henne to timer annenhver dag😊

Vil nok ha anbefalt en kvinne, men siden du er 100% hetero må du nok ta til takke med en mann. Var ikke innlegget ditt en smule dårlig gjennomtenkt?

To timer?😅 da hadde jeg lagt meg for å lese en bok tror jeg🤔

Anonymkode: 41096...280

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To timer?😅 da hadde jeg lagt meg for å lese en bok tror jeg🤔

Det blir faktisk ikke mere enn en halvtime to ganger om dagen da, ja ja, det har nok ikke blitt så mye lesing på deg da😂 neida, jeg tar meg goood tid...

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det blir faktisk ikke mere enn en halvtime to ganger om dagen da, ja ja, det har nok ikke blitt så mye lesing på deg da😂 neida, jeg tar meg goood tid...

Og det er fryktelig kjedelig... 

Anonymkode: 87995...d54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er fryktelig kjedelig... 

Det som jeg syntes var mest kjedelig at vi ikke hadde sex, kun massage, oralt, fingring og kyssing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke fikse en slikkekonkurranse der både menn og kvinner får prøve på noen som liker sånnt?

Da hadde vi sluppet å målt "pikk" slik vi holder på nå... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Kan vi ikke fikse en slikkekonkurranse der både menn og kvinner får prøve på noen som liker sånnt?

NM i slikking😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer kan ikke suge iallefall. Det er sikkert😂 Hvordan menn er til å slikke vet jeg ikke, men jeg vet at dama mi kommer hver gang jeg slikker🤫

Anonymkode: 5d4b0...36a

Det gjør jeg også med mannen min, men det forandrer ikke på det faktum at kvinnene jeg har vært til sengs med har gjort det med en helt annen følsomhet og forståelse for kvinnelig anatomi enn mennene. Det blir lett altfor hardt og mekanisk med menn. Det merkes at de ikke har klitoris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 12.09, youcancallmejune skrev:

Det gjør jeg også med mannen min, men det forandrer ikke på det faktum at kvinnene jeg har vært til sengs med har gjort det med en helt annen følsomhet og forståelse for kvinnelig anatomi enn mennene. Det blir lett altfor hardt og mekanisk med menn. Det merkes at de ikke har klitoris.

Da har du ikke blitt slikket av en mann som kan sakene sine. Dama mi ber om å bli slikket helst hver kveld før vi legger oss. Tar lang tid å bli god å slikke. Vet ikke hvor mange timer jeg har slikket, men begynner å bli "årsverk" i form av arbeidsår. Halv time hver dag nesten i løpet av 365 dager - når hun har mensen gjør susen. Silkemykt er stikkordet og ei utoldene tunge som vet å leke å legge riktig trykk og hastighet på klitoris. Dama mi får minimum 1 orgasme og ofte 3-4 orgasmer hver gang jeg slikker.

Anonymkode: 5d4b0...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Da har du ikke blitt slikket av en mann som kan sakene sine. Dama mi ber om å bli slikket helst hver kveld før vi legger oss. Tar lang tid å bli god å slikke. Vet ikke hvor mange timer jeg har slikket, men begynner å bli "årsverk" i form av arbeidsår. Halv time hver dag nesten i løpet av 365 dager - når hun har mensen gjør susen. Silkemykt er stikkordet og ei utoldene tunge som vet å leke å legge riktig trykk og hastighet på klitoris. Dama mi får minimum 1 orgasme og ofte 3-4 orgasmer hver gang jeg slikker.

Anonymkode: 5d4b0...36a

Silkemykt er stikkordet for dama DI ja. Alle er forskjellige. Dama mi liker litt hardere trykk heller enn silkemykt.

Anonymkode: a74f4...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...