Gå til innhold

Minnas dating dagbok!

Minna33

Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært gøy å lage dagbok, nå som jeg er i "singelsfæren" og skal teste (har allerede begynt) nettdating! 
Jeg har nesten aldri vært singel før, i hvertfall ikke over lengre perioder. Har ikke gått så lang tid siden mitt siste brudd, men har lyst til å bruke litt tid som singel denne gangen.
Kanskje date litt etterhvert, hvis jeg finner noen jeg liker 
Dessuten har jeg vært både singel og i ett forhold på samme tid de siste 4 år, da min forrige kjæreste var gift.
Så vært elskerinna, selv om det føltes som en ordentlig kjæreste. Så vet vel egentlig ikke hva jeg har vært de siste 4 år. 
Kan hende dagboka mi inneholder litt støtende (sex) innhold for noen, bare så det er sagt 
Hvis det er lov da? 

Mine tidligere forhold har bare skjedd, uten noen spesiell innsats.
De fire siste har skjedd nesten raskere enn ønsket.  
Datet litt en periode, ikke noe seriøst, så gikk jeg på konsert med en venninne. Hørte stavangerdialekt bak meg i ølkøen, og der sto det en veldig kjekk fyr. Gikk bort og ropte han i øret at jeg elsker Stavanger dialekt.. Da var det gjort! Han ble med meg hjem og det varte i 5 år. Ikke noe bra forhold, veldig mye utfordringer av seriøs grad  
Under det bruddet gikk jeg ut på byen med venninner, der møte jeg en jeg har gått på grunnskolen med i 9 år. Han var blitt kjekk og helt annerledes enn jeg husket fra skolen. Den gangen var han bare en høy tynn nerd.
Vi ble sittende å prate hele kvelden og fant tonen. Han ble med meg hjem og det varte i 6 år. Heller ikke det beste forholdet, da han var veldig sjalu. Så hadde utfordringer der også, som vi ikke klarte løse.
Rett etter det bruddet, var jeg på byen igjen, kjedet meg og synes det var masete og begynte bli sliten, så en kjekk gutt som så litt rolig ut, sitte der for seg selv, så gikk og satte meg sammen med han..
Kort historie kort, ble med han hjem og var sammen i 2 år. Var ikke forelska i han, så gikk ut av det forholdet. 
Gledet meg til å være singel, bare fokusere på andre ting enn forhold, men etter en mnd så ble jeg kjent med en på et treningsforum på nett. 
Han hadde noen utfordringer ifht trening som jeg også hadde hatt og fått løst, så vi begynte snakke privat,  
Var egentlig lettet over at han var gift, for da tenkte jeg at det bare var vennskap. Vi hadde utrolig mye felles og veldig god kjemi, pratet sammen på messenger omtrent 24/7, i ett par måneder,  og tilslutt så bestemte vi oss bare for at vi måtte møtes. Pukket han opp på jobben en ettermiddag, vi skulle bare kjøre en tur og prate, men endte opp med å ha sex i bilen..
 Ett veldig bra forhold på mange måter, men hadde sine utfordringer det også, bla situasjonen med at han var gift. Dette forholdet varte så i 4 år og tok slutt i høst.
Så nå har jeg vært singel en stund, og kunne tenke meg å date litt. Har hatt sex med min forrige noen ganger i ettertid, men dumt å gå tilbake og ikke framover

Meldte meg inn på en nattdating-side like før jul, og har allerede vært på en date. En mislykket sådan, nesten så jeg ikke tør fortell om den, men skal skrive litt om den senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...