Gå til innhold

Fingret i lysken.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende at Bamseklemmer er flink til å tilfredsstille damene, men om man har lært seg ett spesial-move som funker på veldig mange damer, er sjansen stor for noen av damene har faket. Selv om alle damer har samme knappen, fungerer den ikke likt hos alle. Noen liker det røft, noen liker det forsiktig. Noen liker direkte stimuli, noen liker mer indirekte stimuli. Noen liker slikking, noen liker småsuging og noen liker litt småbiting. Og noen er ikke så gira på at mannen fikler med klitoris i det hele tatt, da de foretrekker å gjøre det selv og heller la mannen ta seg av penetrering,slikking eller fingring av andre deler. En mann som er god i senga, er en nysgjerrig mann som er interessert i å vite hva akkurat den dama liker. Menn som tror de har funnet universalnøkkelen til alle damers nytelse, tar som regel feil. Den finnes ikke.

Kunsten å tilpasse seg for de forskjellige kvinner er jo nødvendig, kvinner er jo som snøfnugg der ingen er like. Om noen faker er det ikke noe stort problem for meg, men det betyr jo at hun ikke er ærlig. De som nesten aldri får orgasme, men elsker ting med sexen uansett er ikke nødvendigvis de som faker mest. Dette skjer jo noen ganger på ons da det blir dårlig tid på å bli skikkelig trygg eller slapper for dårlig av...

Jeg blir ofte kalt nyskjerrigper ja, og de fleste liker det😊 Universalnøkkelen min er humor før sex og ros etter sex, den bryter isen og har smeltet mangt et hjerte❤️😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser stjerner bare av å lese det du skriver, skulle likt å være der du er. 😍😍

"Unn dæ en Trønder"😍

Skrevet (endret)
På 8.2.2020 den 19.08, Ardwinna skrev:

Ja selvfølgelig.
Du er klar over begrepet spøk eller?

Jepp, lurte bare på om du var seriøs, eller faktisk mente å spøke. Det ER faktisk folk som kunne ment det helt seriøst😂

Endret av Anim92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...