Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2020 #21 Skrevet 8. februar 2020 (endret) 1 time siden, aquiz skrev: Tenker at du er over middels interessert i å gi partneren nytelse, og fortsett med det..! Flere burde være mer tent på den tanken enn å bare glede seg til "sin tur". De fleste blir bare så overrasket hva jeg gjør med dem, men så lærte jeg "behandlingen" av ei litt eldre kvinne i ganske tidlig alder da😉 Jeg er nok laaangt over middels når jeg er mere opptatt av å gi nytelse enn å få. Jeg er blir så vannvittig tent på å høre lyden av kvinnen nyter det jeg gjør, lyden og ansiktsutrykket, det er bare så himmelsk deilig å ha den kontrollen. For å få frem den vakre musikken, må man spille på de riktige strengene vettu😅 For å avsløre meg selv har jeg tilbragt mere tid der nede enn oppe, men en kombinasjon er det mange som liker😊 Endret 8. februar 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #22 Skrevet 8. februar 2020 På 7.2.2020 den 0.28, aquiz skrev: Sånt skjer når du blir sveiseblind pga sola. hehe Ja det kan jo også skje hvis man er på månen ved solformørkelse. Det er forsket på og skjedde med eksen min engang da han trodde at knehasen min var anus. Anonymkode: 0cf2e...5b6 1
aquiz Skrevet 8. februar 2020 #23 Skrevet 8. februar 2020 8 minutter siden, Bamseklemmer skrev: De fleste blir bare så overrasket hva jeg gjør med dem, men så lærte jeg "behandlingen" av ei litt eldre kvinne i ganske tidlig alder da😉 Jeg er nok laaangt over middels når jeg er mere opptatt av å gi nytelse enn å få. Jeg er blir så vannvittig tent på å høre lyden av kvinnen nyter det jeg gjør, lyden og ansiktsutrykket, det er bare så himmelsk deilig å ha den kontrollen. For å få frem den vakre musikken, må man spille på de riktige strengene vettu😅 For å avsløre meg selv har jeg tilbragt mere tid der nede enn oppe, men en kombinasjon er det mange som liker😊 Godt det finnes slike som deg, og også oppmuntrende med tanke på egen erfaring. Er ikke alltid jeg gidder bruke mine supertriks når det man får tilbake er under middels pga manglende "engasjement". hehe😄 Deler likevel din entuiasme ang det å ha kontrollen over noe så morsomt som en orgasme, hvor mange og hvor fort. 1
aquiz Skrevet 8. februar 2020 #24 Skrevet 8. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det kan jo også skje hvis man er på månen ved solformørkelse. Det er forsket på og skjedde med eksen min engang da han trodde at knehasen min var anus. Anonymkode: 0cf2e...5b6 Uff... den er jo faktisk værre enn å bli sveiseblind...! Korte bein?
Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2020 #25 Skrevet 8. februar 2020 2 minutter siden, aquiz skrev: Godt det finnes slike som deg, og også oppmuntrende med tanke på egen erfaring. Er ikke alltid jeg gidder bruke mine supertriks når det man får tilbake er under middels pga manglende "engasjement". hehe😄 Deler likevel din entuiasme ang det å ha kontrollen over noe så morsomt som en orgasme, hvor mange og hvor fort. Takk i lige måte kjære kollega, så hyggelig å treffe noen som deler min oppfatning av livets nytelse og mysterier😉 Ja jeg er nok addict av lyd og fittesafta... Hvor mange og fort ja. Ryktet at jeg kunne mine saker nådde ei som ville prøve, jeg slikket og masserte henne i to timer og tre kvarter, hun sa hun kom 8-9 ganger. Nå er jeg ikke så opptatt av å slå rekorder lengre, men setter mere pris på ofte sex i løpet av dagen. Alt trenger ikke å skje i senga vettu😂
aquiz Skrevet 8. februar 2020 #26 Skrevet 8. februar 2020 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Takk i lige måte kjære kollega, så hyggelig å treffe noen som deler min oppfatning av livets nytelse og mysterier😉 Ja jeg er nok addict av lyd og fittesafta... Hvor mange og fort ja. Ryktet at jeg kunne mine saker nådde ei som ville prøve, jeg slikket og masserte henne i to timer og tre kvarter, hun sa hun kom 8-9 ganger. Nå er jeg ikke så opptatt av å slå rekorder lengre, men setter mere pris på ofte sex i løpet av dagen. Alt trenger ikke å skje i senga vettu😂 Fordelen med menn er at 8-9 ganger er mulig å få til på under 1 time. 😂 Så sant man blir litt kjent med han først da, for selv om jenter kan være vanskelige så vet mange menn ikke begynnelsen av hvilke nytelser de kan få til. MEN.. nå skal jeg ikke si mer offentlig ang det. Og jeg er helt enig, alt må ikke være fastbunnet til et laken. hehe😂 1
Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2020 #27 Skrevet 8. februar 2020 3 minutter siden, aquiz skrev: Fordelen med menn er at 8-9 ganger er mulig å få til på under 1 time. 😂 Så sant man blir litt kjent med han først da, for selv om jenter kan være vanskelige så vet mange menn ikke begynnelsen av hvilke nytelser de kan få til. MEN.. nå skal jeg ikke si mer offentlig ang det. Og jeg er helt enig, alt må ikke være fastbunnet til et laken. hehe😂 Ja, hun var sikkert for anspent og ung. 8-9 ganger på 1 time ja, da er du iallefall lett tent og hjelpsom😘 Det er uten tvil de beste jeg har sex med. De som bare ligger og tror at jeg skal gi dem orgasmer i fleng, får som regel ikke så mange. Og skylden for det tar jeg ikke på meg selv alene... Orgasmen er hjernestyrt, den er avhengig av impulser fra erogene soner og livlig fantasi. Jo mere du mater hjernen jo større sjanse er det for å oppnå orgasme. Samtidig er det viktig å være i god form for lettere blodgjennomstrømning. Tror nok det er mange som ikke vet akkurat det. Det blir som å skille klinten fra hveten på hvem som forstår dette. Og jeg tror nok du er hveten som skaffer deg selv mange orgasmer😂
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #28 Skrevet 8. februar 2020 Herregud så dumme og egoistiske mannfolk er i senga. Hvor gammal var denne figuren? 16 og upult? Anonymkode: 921e0...3b6
Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2020 #29 Skrevet 8. februar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så dumme og egoistiske mannfolk er i senga. Hvor gammal var denne figuren? 16 og upult? Haha, ja da er det bedre å være smart, uegoistisk, 61år og utpult! For å snu det på hodet😂
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #30 Skrevet 8. februar 2020 6 timer siden, Bamseklemmer skrev: De fleste blir bare så overrasket hva jeg gjør med dem, men så lærte jeg "behandlingen" av ei litt eldre kvinne i ganske tidlig alder da😉 Jeg er nok laaangt over middels når jeg er mere opptatt av å gi nytelse enn å få. Jeg er blir så vannvittig tent på å høre lyden av kvinnen nyter det jeg gjør, lyden og ansiktsutrykket, det er bare så himmelsk deilig å ha den kontrollen. For å få frem den vakre musikken, må man spille på de riktige strengene vettu😅 For å avsløre meg selv har jeg tilbragt mere tid der nede enn oppe, men en kombinasjon er det mange som liker😊 Ser stjerner bare av å lese det du skriver, skulle likt å være der du er. 😍😍 Anonymkode: 42558...cb5 1
Hr. Aktiv Skrevet 8. februar 2020 #31 Skrevet 8. februar 2020 På 7.2.2020 den 0.15, AnonymBruker skrev: Definisjon av tykk: når du må.bruke google maps for å finne frem hullet på dama... Jeezez christ.. Anonymkode: 3bfa9...c51 Bruspulver virker også.
Ardwinna Skrevet 8. februar 2020 #32 Skrevet 8. februar 2020 På 7.2.2020 den 0.54, Anim92 skrev: Du er klar over begreper venusberget eller?😅 Ja selvfølgelig. Du er klar over begrepet spøk eller?
DominantHr Skrevet 8. februar 2020 #33 Skrevet 8. februar 2020 Jeg har muskuløse lår uten fett...Og er ellers en sexy mann. Jeg ble stadig vekk fingret i lysken av kvinnelige passasjerer på T-banen/trikken. Derfor har jeg konsekvent begynt å gå. Der burde være mulig også for sexy menn å kunne bevege i det offentlige rom uten å bli trakassert av kvinner.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #34 Skrevet 8. februar 2020 1 time siden, DominantHr skrev: Jeg har muskuløse lår uten fett...Og er ellers en sexy mann. Jeg ble stadig vekk fingret i lysken av kvinnelige passasjerer på T-banen/trikken. Derfor har jeg konsekvent begynt å gå. Der burde være mulig også for sexy menn å kunne bevege i det offentlige rom uten å bli trakassert av kvinner. Men for å beholde de muskuløse lårene er det jo uansett best at du går! Vinn-vinn situasjon. Anonymkode: 3bde1...008
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #35 Skrevet 8. februar 2020 Dersom det er mye valker, kan det være nyttig med bokmerke i den riktige folden. Anonymkode: 0d617...c31
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #36 Skrevet 8. februar 2020 20 timer siden, Bamseklemmer skrev: De fleste blir bare så overrasket hva jeg gjør med dem, men så lærte jeg "behandlingen" av ei litt eldre kvinne i ganske tidlig alder da😉 Jeg er nok laaangt over middels når jeg er mere opptatt av å gi nytelse enn å få. Jeg er blir så vannvittig tent på å høre lyden av kvinnen nyter det jeg gjør, lyden og ansiktsutrykket, det er bare så himmelsk deilig å ha den kontrollen. For å få frem den vakre musikken, må man spille på de riktige strengene vettu😅 For å avsløre meg selv har jeg tilbragt mere tid der nede enn oppe, men en kombinasjon er det mange som liker😊 Overraskende mange som faker og legger på litt så menn tror de er guds gave til kvinnen. Anonymkode: 533a4...ba6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #37 Skrevet 8. februar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overraskende mange som faker og legger på litt så menn tror de er guds gave til kvinnen. Anonymkode: 533a4...ba6 Det kan godt hende at Bamseklemmer er flink til å tilfredsstille damene, men om man har lært seg ett spesial-move som funker på veldig mange damer, er sjansen stor for noen av damene har faket. Selv om alle damer har samme knappen, fungerer den ikke likt hos alle. Noen liker det røft, noen liker det forsiktig. Noen liker direkte stimuli, noen liker mer indirekte stimuli. Noen liker slikking, noen liker småsuging og noen liker litt småbiting. Og noen er ikke så gira på at mannen fikler med klitoris i det hele tatt, da de foretrekker å gjøre det selv og heller la mannen ta seg av penetrering,slikking eller fingring av andre deler. En mann som er god i senga, er en nysgjerrig mann som er interessert i å vite hva akkurat den dama liker. Menn som tror de har funnet universalnøkkelen til alle damers nytelse, tar som regel feil. Den finnes ikke. Anonymkode: 3bde1...008 3
Hr. Aktiv Skrevet 8. februar 2020 #38 Skrevet 8. februar 2020 Er`n inni nu? Ja da kan de begynne å bevege dem.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #39 Skrevet 8. februar 2020 13 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Bruspulver virker også. Til hva da? Anonymkode: 75ba0...a47
Bamseklemmer Skrevet 9. februar 2020 #40 Skrevet 9. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Overraskende mange som faker og legger på litt så menn tror de er guds gave til kvinnen. Like mange overraskende måter å avsløre dem på også, de fleste ser bare ikke signalene. De som faker gjør seg jo selv en bjørnetjeneste, og kommer ingen vei meg å holde kjeft om problemet. Skal man ha god sex er åpenhet og ærlighet bestandig nødvendig😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå