Gå til innhold

Fingret i lysken.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har store lår, som gjør at jeg har valk mellom lår og underliv hvis dere skjønner. I går når han skulle fingre meg gjorde han det i lysken. Vi hadde sex igjen i mårrest, og det samme skjedde. Skal jeg si noe?

Anonymkode: b5b9d...fdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hånda hans og før han på rett plass

Anonymkode: 1a392...097

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har store lår, som gjør at jeg har valk mellom lår og underliv hvis dere skjønner. I går når han skulle fingre meg gjorde han det i lysken. Vi hadde sex igjen i mårrest, og det samme skjedde. Skal jeg si noe?

Neida. Bare smil og lat som ingenting.

🙄

Anonymkode: 3bde1...008

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville sagt ifra... Av en eller annen grunn så trodde eksen min at klitten min var på venus? Så du får trøste deg med at ikke engang menn på 43 år alltid vet. Tjukk eller tynn så kan de bomme.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂 😂 stakkar gutt ikke lett å vite.

Anonymkode: ae5c5...2a0

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde kommunikasjon er en fin ting. 

• Liker 6
Skrevet

Definisjon av tykk: når du må.bruke google maps for å finne frem hullet på dama... 

Jeezez christ.. 

Anonymkode: 3bfa9...c51

• Liker 3
Skrevet

Jeg er tynn og har blitt fingret i lysken også. Han fant en sprekk og antok det var den riktige. 😅

Gjest Lily_88
Skrevet

Beveg hånden mot rett plass 😉

Har skjedd noen ganger til meg, er slank. Men fyren var for ivrig 😅

Skrevet
54 minutter siden, aquiz skrev:

Jeg ville sagt ifra... Av en eller annen grunn så trodde eksen min at klitten min var på venus? Så du får trøste deg med at ikke engang menn på 43 år alltid vet. Tjukk eller tynn så kan de bomme.

På en helt annen planet? Det var mannen sin det! :ler:

• Liker 11
Skrevet
57 minutter siden, aquiz skrev:

Dette var lettende høre! En gang trodde jeg at klitten var på Merkur. 

Anonymkode: 7613c...df3

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette var lettende høre! En gang trodde jeg at klitten var på Merkur. 

Anonymkode: 7613c...df3

Sånt skjer når du blir sveiseblind pga sola. hehe

• Liker 1
Skrevet

Hva legger dere i "å bli fingret"? klitten, vagina eller beføling rundt? Jeg er litt usikker og nybegynner😯

Skrevet
4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg er litt usikker og nybegynner😯

Her finner du noen tips.. 

Skrevet
30 minutter siden, Ardwinna skrev:

På en helt annen planet? Det var mannen sin det! :ler:

Du er klar over begreper venusberget eller?😅

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Anim92 skrev:

Du er klar over begreper venusberget eller?😅

Ligger ikke det nord for anusdalen...? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Ligger ikke det nord for anusdalen...? 

Noe sånt ja

Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Hva legger dere i "å bli fingret"? klitten, vagina eller beføling rundt? Jeg er litt usikker og nybegynner😯

😂Du er vel ikke noen nybegynner.
Jeg tenker at mannen fant ikke riktig sprekk under forspillet.
Altså... klitten.. Siden man som dame ikke er tørr i vagina og beføling rundt pleier å være impulsiv stryking.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, aquiz skrev:

😂Du er vel ikke noen nybegynner.
Jeg tenker at mannen fant ikke riktig sprekk under forspillet.
Altså... klitten.. Siden man som dame ikke er tørr i vagina og beføling rundt pleier å være impulsiv stryking.

Ok, så jeg er blitt avslørt ja😂Klittten ja, jeg kaller den spetakkelfjæra, fordi når du treffer rett gir hun lyd fra seg. Synes det er mye enklere å praktisere enn å beskrive hva jeg gjør. Generelt for alle kvinner er jo at den må være fuktig og holde den i konstant bevegelse, den er jo som en joystick😅 Pauser når man begynner å nærme seg orgasmen betyr jo som regel "tilbake til start". Skjønner egentlig godt at det er frustrerende for en kvinne å ikke få riktig behandling. Klitten og kukhodet er faktisk ikke så ulik når det gjelder massering/runking😉 Noen liker finging/massering, jeg liker å sutte, suge og "løfte" den med tungespissen. Dette er kun min erfaring, og det fungerte på dem🙄

Skrevet
22 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ok, så jeg er blitt avslørt ja😂Klittten ja, jeg kaller den spetakkelfjæra, fordi når du treffer rett gir hun lyd fra seg. Synes det er mye enklere å praktisere enn å beskrive hva jeg gjør. Generelt for alle kvinner er jo at den må være fuktig og holde den i konstant bevegelse, den er jo som en joystick😅 Pauser når man begynner å nærme seg orgasmen betyr jo som regel "tilbake til start". Skjønner egentlig godt at det er frustrerende for en kvinne å ikke få riktig behandling. Klitten og kukhodet er faktisk ikke så ulik når det gjelder massering/runking😉 Noen liker finging/massering, jeg liker å sutte, suge og "løfte" den med tungespissen. Dette er kun min erfaring, og det fungerte på dem🙄

litt avslørt.. haha :P
Alt det der er bra, mye bedre enn å få en massasje på venus eller bli fingret i lysken.. Er ikke akkurat de mest erogene sonene på en kvinnekropp.

Tenker at du er over middels interessert i å gi partneren nytelse, og fortsett med det..! Flere burde være mer tent på den tanken enn å bare glede seg til "sin tur".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...