Gå til innhold

Åpen livmortappen


Cer3s

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å oppfordre kvinner til å sjekke livmorhalsen slik TS gjør er å be om komplikasjoner.

Er du ond?

Anonymkode: 6dc87...d35

Du er morsom 😂 

Anonymkode: e4898...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi er inne på livmortappen - badom-tsss. Noen som vet om den åpner seg om kroppen prøver på eggløsning men ikke får det til? Er for tidlig i syklus til å ha eggløsning, tror jeg! Men har en nesten positiv test og en åpen tapp:vetikke: tenker kroppen kanskje prøver men at egget ikke slipper før om noen dager, men ble usikker når jeg kjente på tappen. 

Anonymkode: 4d1cc...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cer3s skrev:

Enn når jeg har meg med gubben da? Eller om jeg onanerer? Jeg har noe som heter vask på badet, der vasker jeg henda godt før jeg sjekker tappen 👍

Er du å ei slik som vasker henda FØR du er der nede og ikke etter...? 😀

Du vet forskjellen på en baker og en bilmekaniker?

Jo bilmekanikeren vasker labbene før han går på do. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Cer3s skrev:

Enn når jeg har meg med gubben da? Eller om jeg onanerer? Jeg har noe som heter vask på badet, der vasker jeg henda godt før jeg sjekker tappen 👍

Sånt har jeg også lurt på mht tappen. Liksom hva er forskjellen her. Jeg vet ikke hvor lenge den er åpen, for uansett hvor mye jeg peller pp tappen så blir jeg ikke klok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min føles alltid litt åpen ut, så jeg klarer som oftest bare å kjenne om den er lav eller høy, og myk eller hard. Men høy og myk betyr som regel åpen, og lav og hard betyr som regel lukket, så det går vel fint ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...