AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg gjorde denne øvelsen i 4-5 min, ganske raskt, og fikk noe hinsides høy puls. Rød sone til slutt. Noen som gidder å teste hvor stor pulsøkning de får? Den kan da ikke være SÅ god, liksom? 🧐 Anonymkode: 5aa68...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 4. februar 2020 #2 Del Skrevet 4. februar 2020 Fikk faktisk gjennomsnittspuls 70% av max og høyeste puls 75% av max på fem minutter. Men det er nok ikke noe jeg gjentar ofte tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Del Skrevet 4. februar 2020 33 minutter siden, ♥ skrev: Fikk faktisk gjennomsnittspuls 70% av max og høyeste puls 75% av max på fem minutter. Men det er nok ikke noe jeg gjentar ofte tenker jeg. Tusen takk for at du testet 👍🏻 Ble så nysgjerrig på om det var bare meg. Anonymkode: 5aa68...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 4. februar 2020 #4 Del Skrevet 4. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du testet 👍🏻 Ble så nysgjerrig på om det var bare meg. Anonymkode: 5aa68...040 Bare hyggelig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Del Skrevet 4. februar 2020 Prøvde, og pulsen min var på rundt 100 etter 5 minutter. Noe som ikke er i pulssonene for meg (under sone 1). Makspuls på 190, så ingen store pulsutslag, Ble sliten i armene da. Hva betyr det? Anonymkode: ae77d...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Del Skrevet 5. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvde, og pulsen min var på rundt 100 etter 5 minutter. Noe som ikke er i pulssonene for meg (under sone 1). Makspuls på 190, så ingen store pulsutslag, Ble sliten i armene da. Hva betyr det? Anonymkode: ae77d...931 Gjorde du det raskt eller i behagelig tempo? Jeg begynte i veldig behagelig tempo, men satte opp farten etterhvert. Fikk en slags varme i overkroppen etterpå, veldig god følelse. Takk for at du testet Anonymkode: 5aa68...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Del Skrevet 5. februar 2020 Glemte å si at den pustingen hennes, den klarte jeg ikke å følge. Det ble for mye pusting. Anonymkode: 5aa68...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 5. februar 2020 #8 Del Skrevet 5. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte å si at den pustingen hennes, den klarte jeg ikke å følge. Det ble for mye pusting. Anonymkode: 5aa68...040 Det var pustinga som var mest slitsomt for meg også, men det gikk på et vis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå