Gå til innhold

Rumpe kompleks *bilde*

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 4.2.2020 den 15.57, CabinCruiser skrev:

Det er det, men jeg ser forskjellen på en opptrent bak og en operert bak.

Jeg spotta et par opererte rumper i sommer fra sikkert 2-300 meters avstand.  Blir litt som med store runde silikonpupper, de syns godt fra avstand fordi kroppene mangler symmetri og naturlige linjer.   Men de som opererer seg slik har ikke et ønske om å se naturlige ut, de har et ønske om større kroppsdeler. Ikke lett å få i pose og sekk når en overdriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior

Du har fin rumpe. Bare fortsett å tren. Hvis du ser på de her jentene med stor rund nærmest perfekt rumpe så er det ofte late fjotter som operer rumpa i stedet for å trene den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er flott, min første tanke var at du bare var ute etter oppmerksomhet, men greit skal tro deg, som mange kommentarer sier her, du er flott, Get over it

Anonymkode: a6160...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott stuss det der; vakre kvinner med kropper mange kan drømme om som selv virker å tro de selv ser er noe særlig, hva er det egentlig de sammenligner seg med?  Aktive idrettsutøvere, stupere eller noe annet som krever daglige treningsøkter?  Nesten så jo vakrere de faktisk er, jo mindre selvtillit virker noen å ha.  Om det er for å fiske etter støtte eller de faktisk selv tror de ikke er attraktive er ikke enkelt å avgjøre.  Noen av oss menn liker sånt som bildet som er lagt ut; alldeles perfekt i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg stram, større og rundere bakdel. Men føler ikke jeg klarer oppnå det. Får sånne «søkk» inn på siden av rumpa. Trener en god del styrke og skulle ønske rumpa så litt bedre ut enn den gjør. Vet det er overfladisk, jeg trener mest for god helse og at det er bra for hodet, men skulle ønske etter så mye hardt arbeid, så var rumpa litt mere rund, fast og definert. Om noen har tips til hvordan trene siden av rumpen for å fylle ut hip dips, blir jeg takknemlig 😊

F3D7D75E-A02A-4DB1-A1E3-0E8570059585.jpeg

Anonymkode: f371a...d9d

Flott rumpe. Liker spesielt tigh gap området ditt opp i skrittet. En drøm å kost kølla opp i der☺️

Anonymkode: 6a1da...349

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bret Contreras har mange gode videoer på YouTube og insta som viser ulike øvelser som best bygger rumpe. Jeg synes du har fin rumpe, som er proporsjonert i forhold til din figur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du skal trene rumpe så er 2 faktorer å tenke på:

-mekanisk drag ( rift i muskelfiber) 3-6 reps

Tunge vekter pauser på 3 min +

- og metabolsk stress

typisk pumpeøvelser 8-12 reps ( 90 sec pause slik at muskulaturen ikke får hentet seg inn 100% før neste sett. 

mange kvinner kjøre kun metabolsk stress, ser dem bare pumpe! Også med 30 sec pause og baby vekter....🤷‍♀️

Beggyn vekta med tunge vekter og lenger pause, kjør knebøy, Strakmark og hiptrust! 
så avslutt med pumpe øvelser med 90 sec pause.

Er ikke vanskelig å bygge ræv, bare ikke gjør det 90% av andre folka på studio gjør.. Jeg har lært av mannen som har 100 ganger mere ræv en mange av oss kvinner😍😍

Anonymkode: 9d153...421

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...