Gå til innhold

Rumpe kompleks *bilde*

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg stram, større og rundere bakdel. Men føler ikke jeg klarer oppnå det. Får sånne «søkk» inn på siden av rumpa. Trener en god del styrke og skulle ønske rumpa så litt bedre ut enn den gjør. Vet det er overfladisk, jeg trener mest for god helse og at det er bra for hodet, men skulle ønske etter så mye hardt arbeid, så var rumpa litt mere rund, fast og definert. Om noen har tips til hvordan trene siden av rumpen for å fylle ut hip dips, blir jeg takknemlig 😊

F3D7D75E-A02A-4DB1-A1E3-0E8570059585.jpeg

Anonymkode: f371a...d9d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Jeg synes den ser deilig ut 

Takk for det. Skulle ønske den var litt fastere, litt mere sprett under ned mot låret, og rundere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fin rompe!

Liker ikke rompa li selv, den er så firkanta, og uten markert "sprekk". Innså etterhvert at mange skandinaviske romper er slik, så det er ihvertfall ikke slik at jeg utpeker meg som spesielt stygg (ihvertfall ikke pga rompa) 

De søkkene er også  helt vanlige, for der er det ledd, og derfor mindre muskler og fett som fyller ut. 

Skjønner godt at du ønsker deg en annen rompe, det gjør de fleste. Men synes du er flott! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det. Skulle ønske den var litt fastere, litt mere sprett under ned mot låret, og rundere. 

Det er jo ofte genetisk, og rundere rumper har jo ofte fyldige damer. Du har en slank og fin kropp og kler den rumpa du har 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få sånn insta-rumpe så må du ha 4 øvelser minst fire gang i uka + godt kosthold. Man snakker ikke måneder med rumpetrening, man snakker år.

En hip trust variant, en knebøyvariant, en deadliftvariant og en eller annen form for abducotor/aductor-øvelse

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CabinCruiser skrev:

For å få sånn insta-rumpe så må du ha 4 øvelser minst fire gang i uka + godt kosthold. Man snakker ikke måneder med rumpetrening, man snakker år.

En hip trust variant, en knebøyvariant, en deadliftvariant og en eller annen form for abducotor/aductor-øvelse

hadde jeg vært jente og hatt så godt utgangspunkt som TS hadde jeg ikke hatt motivasjon eller lyst til å gjøre det 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all respekt og for din egen skyld: Fokuser på noe annet enn rumpa di. Hvis du ser noe feil med den så ser du litt for nøye etter.

Anonymkode: 06e38...d69

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Eller Photoshop. MASSE Photoshop på Instagram. Ingen på Instagram ser ut som det der. 

Anonymkode: 6fd55...842

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I wasted my skinny years thinking I was fat". 

Prøv å se positivt på kroppen din. Du har en veldig slank kropp og søt rumpe - veldig mye bedre utgangspunkt enn de fleste. Om noen år kommer du til å se tilbake på dette bildet og riste på hodet over at du i det heletatt syntes det var noe galt. 

Anonymkode: 8626f...0b4

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Det er nok veldig naivt. Er veldig mye redigering ute og går på Instagram pluss genetikk eller operasjon. Er ikke alt man kan trene seg til og noen kan få det, men ikke alle. 

Anonymkode: 9b3c9...6cb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nok veldig naivt. Er veldig mye redigering ute og går på Instagram pluss genetikk eller operasjon. Er ikke alt man kan trene seg til og noen kan få det, men ikke alle. 

Anonymkode: 9b3c9...6cb

Det er det, men jeg ser forskjellen på en opptrent bak og en operert bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Krok1 skrev:

Du har fin rompe!

Liker ikke rompa li selv, den er så firkanta, og uten markert "sprekk". Innså etterhvert at mange skandinaviske romper er slik, så det er ihvertfall ikke slik at jeg utpeker meg som spesielt stygg (ihvertfall ikke pga rompa) 

De søkkene er også  helt vanlige, for der er det ledd, og derfor mindre muskler og fett som fyller ut. 

Skjønner godt at du ønsker deg en annen rompe, det gjør de fleste. Men synes du er flott! 

hva er egentlig en markert sprekk? at sprekken går hele veien opp? Aldri noe jeg har tenkt over

Anonymkode: 370f7...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, AnonymBruker said:

hva er egentlig en markert sprekk? at sprekken går hele veien opp? Aldri noe jeg har tenkt over

Anonymkode: 370f7...7e6

Er ikke det selvforklarende? Nei, tydeligvis ikke. Hvordan forklare det.... Hmm... 

Min rompe går liksom i ett, som en stor "klump", man ser ikke at de to rompeballene har en sprekk mellom seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...