AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg ønsker meg stram, større og rundere bakdel. Men føler ikke jeg klarer oppnå det. Får sånne «søkk» inn på siden av rumpa. Trener en god del styrke og skulle ønske rumpa så litt bedre ut enn den gjør. Vet det er overfladisk, jeg trener mest for god helse og at det er bra for hodet, men skulle ønske etter så mye hardt arbeid, så var rumpa litt mere rund, fast og definert. Om noen har tips til hvordan trene siden av rumpen for å fylle ut hip dips, blir jeg takknemlig 😊 Anonymkode: f371a...d9d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 4. februar 2020 #2 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg synes den ser deilig ut 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Del Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Jeg synes den ser deilig ut Takk for det. Skulle ønske den var litt fastere, litt mere sprett under ned mot låret, og rundere. Anonymkode: f371a...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marieeeee Skrevet 4. februar 2020 #4 Del Skrevet 4. februar 2020 Hip dips kan bare fylles ut med fett. Det er musklene som gjør at det blir sånn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 4. februar 2020 #5 Del Skrevet 4. februar 2020 Du har fin rompe! Liker ikke rompa li selv, den er så firkanta, og uten markert "sprekk". Innså etterhvert at mange skandinaviske romper er slik, så det er ihvertfall ikke slik at jeg utpeker meg som spesielt stygg (ihvertfall ikke pga rompa) De søkkene er også helt vanlige, for der er det ledd, og derfor mindre muskler og fett som fyller ut. Skjønner godt at du ønsker deg en annen rompe, det gjør de fleste. Men synes du er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marieeeee Skrevet 4. februar 2020 #6 Del Skrevet 4. februar 2020 Sprett mot lårene får du av knebøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 4. februar 2020 #7 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for det. Skulle ønske den var litt fastere, litt mere sprett under ned mot låret, og rundere. Anonymkode: f371a...d9d Det er jo ofte genetisk, og rundere rumper har jo ofte fyldige damer. Du har en slank og fin kropp og kler den rumpa du har 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #8 Del Skrevet 4. februar 2020 DU har jo digg rumpe Anonymkode: 15bea...2de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 4. februar 2020 #9 Del Skrevet 4. februar 2020 For å få sånn insta-rumpe så må du ha 4 øvelser minst fire gang i uka + godt kosthold. Man snakker ikke måneder med rumpetrening, man snakker år. En hip trust variant, en knebøyvariant, en deadliftvariant og en eller annen form for abducotor/aductor-øvelse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 4. februar 2020 #10 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, CabinCruiser skrev: For å få sånn insta-rumpe så må du ha 4 øvelser minst fire gang i uka + godt kosthold. Man snakker ikke måneder med rumpetrening, man snakker år. En hip trust variant, en knebøyvariant, en deadliftvariant og en eller annen form for abducotor/aductor-øvelse hadde jeg vært jente og hatt så godt utgangspunkt som TS hadde jeg ikke hatt motivasjon eller lyst til å gjøre det 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Del Skrevet 4. februar 2020 Med all respekt og for din egen skyld: Fokuser på noe annet enn rumpa di. Hvis du ser noe feil med den så ser du litt for nøye etter. Anonymkode: 06e38...d69 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Del Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, CabinCruiser skrev: For å få sånn insta-rumpe så må du ha 4 øvelser minst fire gang i uka + godt kosthold. Man snakker ikke måneder med rumpetrening, man snakker år. En hip trust variant, en knebøyvariant, en deadliftvariant og en eller annen form for abducotor/aductor-øvelse Eller Photoshop. MASSE Photoshop på Instagram. Ingen på Instagram ser ut som det der. Anonymkode: 6fd55...842 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Del Skrevet 4. februar 2020 "I wasted my skinny years thinking I was fat". Prøv å se positivt på kroppen din. Du har en veldig slank kropp og søt rumpe - veldig mye bedre utgangspunkt enn de fleste. Om noen år kommer du til å se tilbake på dette bildet og riste på hodet over at du i det heletatt syntes det var noe galt. Anonymkode: 8626f...0b4 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Del Skrevet 4. februar 2020 8 minutter siden, CabinCruiser skrev: For å få sånn insta-rumpe så må du ha 4 øvelser minst fire gang i uka + godt kosthold. Man snakker ikke måneder med rumpetrening, man snakker år. En hip trust variant, en knebøyvariant, en deadliftvariant og en eller annen form for abducotor/aductor-øvelse Det er nok veldig naivt. Er veldig mye redigering ute og går på Instagram pluss genetikk eller operasjon. Er ikke alt man kan trene seg til og noen kan få det, men ikke alle. Anonymkode: 9b3c9...6cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 4. februar 2020 #15 Del Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er nok veldig naivt. Er veldig mye redigering ute og går på Instagram pluss genetikk eller operasjon. Er ikke alt man kan trene seg til og noen kan få det, men ikke alle. Anonymkode: 9b3c9...6cb Det er det, men jeg ser forskjellen på en opptrent bak og en operert bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Del Skrevet 4. februar 2020 17 minutter siden, Krok1 skrev: Du har fin rompe! Liker ikke rompa li selv, den er så firkanta, og uten markert "sprekk". Innså etterhvert at mange skandinaviske romper er slik, så det er ihvertfall ikke slik at jeg utpeker meg som spesielt stygg (ihvertfall ikke pga rompa) De søkkene er også helt vanlige, for der er det ledd, og derfor mindre muskler og fett som fyller ut. Skjønner godt at du ønsker deg en annen rompe, det gjør de fleste. Men synes du er flott! hva er egentlig en markert sprekk? at sprekken går hele veien opp? Aldri noe jeg har tenkt over Anonymkode: 370f7...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #17 Del Skrevet 4. februar 2020 Anonymkode: 6fd55...842 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #18 Del Skrevet 4. februar 2020 Veldig fin rumpe😊 Anonymkode: 34497...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 4. februar 2020 #19 Del Skrevet 4. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: hva er egentlig en markert sprekk? at sprekken går hele veien opp? Aldri noe jeg har tenkt over Anonymkode: 370f7...7e6 Er ikke det selvforklarende? Nei, tydeligvis ikke. Hvordan forklare det.... Hmm... Min rompe går liksom i ett, som en stor "klump", man ser ikke at de to rompeballene har en sprekk mellom seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #20 Del Skrevet 4. februar 2020 Hva slags bukse har du på? Merke? Anonymkode: 44774...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå