Gå til innhold

Rumpe kompleks *bilde*

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og her ser vi resultatet av slank kropp UTEN tung styrke.

Nettopp derfor man skal trene, om man vil unngå denne looken :)

Anonymkode: 83c72...284

Cardio og aerobisk er bedre enn bare styrke slik mange kvinner i dag gjør. Kvinnene på 70 og 80 tallet var feminine og trente

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der er svaret.

Du må legge på deg mye mer muskelmasse for å få bedre rumpe.

Du har litt tynnfeit stil nå, så du må rett og slett spise mer, gå høyere i kaloriene.

Du burde ta 60 kg i knebøy innen 3 mnd når du starter trene.

Kvinneguiden er ikke rett sted for hjelp (det ser du alt på svarene :p), jeg ville heller kontaktet en personlig trener på senteret du trener på.

alle sentre pleier ha trenere.

For et åndssvakt svar. 

Anonymkode: 44774...b47

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne rumper er typisk 40-åringer. En rumpe siger 12 cm fra ungdommen til voksen. Sånn er det bare. Vær glad i rumpa di!

Anonymkode: d1313...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

For et åndssvakt svar. 

Anonymkode: 44774...b47

Det eneste rette svaret.

TS ville ha bedre rumpe.

Mens alle svarene er "bare bli værende slik"

Hvor er hjelpen i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, LittleBabyNothing said:

Cardio og aerobisk er bedre enn bare styrke slik mange kvinner i dag gjør. Kvinnene på 70 og 80 tallet var feminine og trente

Vi er mange som foretrekker kroppen styrke gir :)

selv liker jeg ikke flate aerobic rumper.

men hver sin lyst :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunSomSaDetRettUt

IKKE gjør CARDIO.... det ødelegger muskler...IKKE se ut som en langdistanseløper...

Hvis du vil ha større rumpe: base øvelser! med vekter!!!! Gjør det for deg selv, og drit i de andre, konse på din egen framgang! Du har bare ett liv, vær hvem du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"I wasted my skinny years thinking I was fat". 

Prøv å se positivt på kroppen din. Du har en veldig slank kropp og søt rumpe - veldig mye bedre utgangspunkt enn de fleste. Om noen år kommer du til å se tilbake på dette bildet og riste på hodet over at du i det heletatt syntes det var noe galt. 

Anonymkode: 8626f...0b4

DETTE!!!!!!!! Hilsen ei som nå er feit og brukte alle mine gode år på å tro at jeg er for stygg. Fy faen. 

Anonymkode: c38c8...f6f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er o ikke intressert i å ha typisk «muskuløs styrketrening kropp» Jeg vil ha en feminin kropp, med litt fett, men som er sterk, med litt muskler og en rund bakdel og etterspør de beste øvelsene for dette.

Anonymkode: f371a...d9d

Ja, er det du fikk tips til :)

Du vil ha mer rumpe.

Da er det tyngre trening og mer mat.

Det tar tid å bygge. Så du blir jo ikke plutselig muskuløs...

Søk opp the glute guy på insta f eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, er det du fikk tips til :)

Du vil ha mer rumpe.

Da er det tyngre trening og mer mat.

Det tar tid å bygge. Så du blir jo ikke plutselig muskuløs...

Søk opp the glute guy på insta f eks

Bret Contreras, Instagram :) Masse bra rumpetreningstips

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld Ts, men du har for lite å ta deg til, for lite å tenke på. Hva med å heve blikket og se utover, kanskje det er andre mindre selvopptatte ting å bruke energien på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 15.37, AnonymBruker skrev:

F3D7D75E-A02A-4DB1-A1E3-0E8570059585.jpeg

For å få denne utsikten uten å sette meg på huk, måtte jeg kanskje bare være en meter høy. #dwarfsview #sleezytallmanwaytooclose #stopstaringIcallthecops 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg stram, større og rundere bakdel. Men føler ikke jeg klarer oppnå det. Får sånne «søkk» inn på siden av rumpa. Trener en god del styrke og skulle ønske rumpa så litt bedre ut enn den gjør. Vet det er overfladisk, jeg trener mest for god helse og at det er bra for hodet, men skulle ønske etter så mye hardt arbeid, så var rumpa litt mere rund, fast og definert. Om noen har tips til hvordan trene siden av rumpen for å fylle ut hip dips, blir jeg takknemlig 😊

Den ser flott ut som den er 👌 men dype knebøy - gjerne få reps og litt tung belastning, kombinert med utfall med vekter er eksempler på fine øvelser for lår og rumpa. 

Endret av Jr.Garcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting å utsette på den stussen. Hadde vurdert å flørte med eieren på byen hvis eieren var innenfor fornuftig aldersspenn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg stram, større og rundere bakdel. Men føler ikke jeg klarer oppnå det. Får sånne «søkk» inn på siden av rumpa. Trener en god del styrke og skulle ønske rumpa så litt bedre ut enn den gjør. Vet det er overfladisk, jeg trener mest for god helse og at det er bra for hodet, men skulle ønske etter så mye hardt arbeid, så var rumpa litt mere rund, fast og definert. Om noen har tips til hvordan trene siden av rumpen for å fylle ut hip dips, blir jeg takknemlig 😊

🥰

Anonymkode: 9fedc...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange som foretrekker kroppen styrke gir :)

selv liker jeg ikke flate aerobic rumper.

men hver sin lyst :).

Kvinner med feminine former er ikke flate. De som trener styrke blir kompakte og store, De får stor midje. Visceral fat blir fjernet best med cardio og aerobisk. Snakk om å hate kvinnekroppen du. Du er nok ikke heterofil. Du liker muskler. Ikke feminine kvinner. Bare det jeg synes.  

Jeg har forstått at det er mange menn som liker maskuline kvinner i dag. Det er derfor samfunnet går til helvete. Jeg holder meg unna folk på grunn av hatefulle mennesker som deg. Som ikke tåler femininitet. Synd. 

Endret av LittleBabyNothing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at du går med et eller to nr for liten bukse. Det får ofte rumpen til å se flatere ut en den egentlig er. For å bygge rumpe må du nesten spise nok mat og trene tung nok styrke. Det finnes liksom ingen snarveier til å bygge muskler. Utenom  plastikkirurgi, som ser ufattelig falskt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Jeg trener styrke. Nokså tungt også, 3 ganger i uken, bra kosthold. Men lite som skjer.

Tren knebøy med stopp pyramidesett 15,12,8,8,4 reps ( 90 sec pause)

så tren strakmarkløft 15,12,8,8,6 reps ( 90 sec pause.

så avslutt med hiptrust 4x 8-12 reps

hilsen mann med litt for mye sprett rumpe😅👍.

Anonymkode: 9d153...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...