AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #21 Del Skrevet 4. februar 2020 Spis mye og rikrig mat og mer tung styrke. Vet jo ikke hva slags styrke du trener nå, men det er hvertfall oppskriften. Tren tungt mdd knebøyvariant som går på rumpe og hipthrust. Anonymkode: d55d0...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #22 Del Skrevet 4. februar 2020 Fin rumpe! Anonymkode: 55cec...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #23 Del Skrevet 4. februar 2020 Du må trene. Få gjerne hjelp av personlig trener. Tunge knebøy, du skal hvertfall ta kroppsvekten din. Utfall, hip thrusts. Ja, det finnes falske rumper på insta, men det finnes like mange ekte! Hadde ganske flat rumpe selv pga mye jogging. Ble noe helt annet da jeg begynte med styrke. Rumpa er en veldig stor muskel, så det er så klart alltid muligheter til å forbedre den veldig mye. Går du fra gåtur til 150 kg i glutebridge, sier det seg selv det skjer ting Anonymkode: 83c72...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #24 Del Skrevet 4. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må trene. Få gjerne hjelp av personlig trener. Tunge knebøy, du skal hvertfall ta kroppsvekten din. Utfall, hip thrusts. Ja, det finnes falske rumper på insta, men det finnes like mange ekte! Hadde ganske flat rumpe selv pga mye jogging. Ble noe helt annet da jeg begynte med styrke. Rumpa er en veldig stor muskel, så det er så klart alltid muligheter til å forbedre den veldig mye. Går du fra gåtur til 150 kg i glutebridge, sier det seg selv det skjer ting Anonymkode: 83c72...284 Jeg trener styrke. Nokså tungt også, 3 ganger i uken, bra kosthold. Men lite som skjer. Anonymkode: f371a...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #25 Del Skrevet 4. februar 2020 Synes rumpa var veldig fin jeg. Anonymkode: 054af...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #26 Del Skrevet 4. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags bukse har du på? Merke? Anonymkode: 44774...b47 Den er kjøpt på Only, Pieces står det på den, den har sånn klippet søm nederst. Anonymkode: f371a...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #27 Del Skrevet 4. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trener styrke. Nokså tungt også, 3 ganger i uken, bra kosthold. Men lite som skjer. Anonymkode: f371a...d9d Da må du få hjelp, med trening, teknikk og kosthold. Ser ikke ut som du klarer mange reps rumpa i bakken med 65 kg eller mer i knebøy? Anonymkode: 83c72...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #28 Del Skrevet 4. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du få hjelp, med trening, teknikk og kosthold. Ser ikke ut som du klarer mange reps rumpa i bakken med 65 kg eller mer i knebøy? Anonymkode: 83c72...284 Nei, det klarer jeg ikke. Men trener tungt utifra utgangspunktet mitt. Kosthold er bra, mye protein (cottage cheese, kylling, biff), grove karbohydrater (grovt brød, knekkebrød, grønnsaker, havregryn) og fett i form av nøtter, fet fisk og avokado, og smør til steking. Så skjønner ikke hva som er feil i kostholdet. Anonymkode: f371a...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 4. februar 2020 #29 Del Skrevet 4. februar 2020 DU HAR BRA RUMPE!!!! Den ser ut som naturlig sprett! #Relax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #30 Del Skrevet 4. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det klarer jeg ikke. Men trener tungt utifra utgangspunktet mitt. Kosthold er bra, mye protein (cottage cheese, kylling, biff), grove karbohydrater (grovt brød, knekkebrød, grønnsaker, havregryn) og fett i form av nøtter, fet fisk og avokado, og smør til steking. Så skjønner ikke hva som er feil i kostholdet. Anonymkode: f371a...d9d Prøv mer fett. Går du opp et par kilo (selv om du fortsetter å trene og spise sunt) så vil rumpa utvide seg. Anonymkode: 15bea...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 4. februar 2020 #31 Del Skrevet 4. februar 2020 Og folk sier influensere som SE ikke gjør skade......fy...Du er sunn, du er sterk, rumpa di er mer enn bra nok! Det er i og for seg alle sin, men synd å se en som tilsynelatende har en kropp som fungerer optimalt, fokusere på en slik ting. Hva med å fokusere på alt det bra du får ut av treningen din, istedet for å obsesse over noe som ikke er mulig å få til uten plastisk kirurgi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #32 Del Skrevet 4. februar 2020 Anonymkode: 7a3f8...ddb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #33 Del Skrevet 4. februar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det klarer jeg ikke. Men trener tungt utifra utgangspunktet mitt. Kosthold er bra, mye protein (cottage cheese, kylling, biff), grove karbohydrater (grovt brød, knekkebrød, grønnsaker, havregryn) og fett i form av nøtter, fet fisk og avokado, og smør til steking. Så skjønner ikke hva som er feil i kostholdet. Anonymkode: f371a...d9d Der er svaret. Du må legge på deg mye mer muskelmasse for å få bedre rumpe. Du har litt tynnfeit stil nå, så du må rett og slett spise mer, gå høyere i kaloriene. Du burde ta 60 kg i knebøy innen 3 mnd når du starter trene. Kvinneguiden er ikke rett sted for hjelp (det ser du alt på svarene :p), jeg ville heller kontaktet en personlig trener på senteret du trener på. alle sentre pleier ha trenere. Anonymkode: 83c72...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #34 Del Skrevet 4. februar 2020 23 minutter siden, Sansol said: Og folk sier influensere som SE ikke gjør skade......fy...Du er sunn, du er sterk, rumpa di er mer enn bra nok! Det er i og for seg alle sin, men synd å se en som tilsynelatende har en kropp som fungerer optimalt, fokusere på en slik ting. Hva med å fokusere på alt det bra du får ut av treningen din, istedet for å obsesse over noe som ikke er mulig å få til uten plastisk kirurgi.... Fitness-trenden kom for over 10 år siden, og har holdt seg, da en sterk sunn kropp er pop å ha. SE er en lat jente som IKKE trener, og prøver få samme kropp med kirurgi. Det fungerer jo heller dårlig, så hun er ikke ett forbilde der 😛 Anonymkode: 83c72...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #35 Del Skrevet 4. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 7a3f8...ddb Og her ser vi resultatet av slank kropp UTEN tung styrke. Nettopp derfor man skal trene, om man vil unngå denne looken Anonymkode: 83c72...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyNothing Skrevet 4. februar 2020 #36 Del Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, CabinCruiser skrev: For å få sånn insta-rumpe så må du ha 4 øvelser minst fire gang i uka + godt kosthold. Man snakker ikke måneder med rumpetrening, man snakker år. En hip trust variant, en knebøyvariant, en deadliftvariant og en eller annen form for abducotor/aductor-øvelse Jeg hadde stor trent rumpe før. Tar ikke årevis å trene opp noe som helst med mindre du er kvinne men vil se ut som mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #37 Del Skrevet 4. februar 2020 Nå svarer jeg ikke på spørsmålet men...Slutt å fokuser på rompa, er virkelig ikke så viktig. Slutt å se på den så glemmer du den, ligger i hodet. Jeg er fornøyd med meg. Er tynn og har ikke på langt nær så mye muskler som deg på baken, er likevel fornøyd med meg selv. Tar jeg fremspeilet og sjekker status så ser jeg jo at den ikke er slik mange tror en rompe skal se ut, men jeg har sluttet med det. Fortsett å tren for å holde deg frisk, slutt å se på rompa. Man finner ikke lykken med kulerund rompe x) slutt å fokuser på den, livskvaliteten din avhenger av det. Lykke til! Ps: du ser flott ut ! Anonymkode: c4668...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #38 Del Skrevet 4. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er svaret. Du må legge på deg mye mer muskelmasse for å få bedre rumpe. Du har litt tynnfeit stil nå, så du må rett og slett spise mer, gå høyere i kaloriene. Du burde ta 60 kg i knebøy innen 3 mnd når du starter trene. Kvinneguiden er ikke rett sted for hjelp (det ser du alt på svarene :p), jeg ville heller kontaktet en personlig trener på senteret du trener på. alle sentre pleier ha trenere. Anonymkode: 83c72...284 Jeg er o ikke intressert i å ha typisk «muskuløs styrketrening kropp» Jeg vil ha en feminin kropp, med litt fett, men som er sterk, med litt muskler og en rund bakdel og etterspør de beste øvelsene for dette. Anonymkode: f371a...d9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 4. februar 2020 #39 Del Skrevet 4. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fitness-trenden kom for over 10 år siden, og har holdt seg, da en sterk sunn kropp er pop å ha. SE er en lat jente som IKKE trener, og prøver få samme kropp med kirurgi. Det fungerer jo heller dårlig, så hun er ikke ett forbilde der 😛 Anonymkode: 83c72...284 Ikke uenig i dét. Men fitness har for mange tippet over i det usunne, det er mer fokus på hvordan kroppen skal se ut enn hvordan den blir å fungere. Det er sunnere både for psyisk og fysisk helse å fokusere på funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #40 Del Skrevet 4. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er svaret. Du må legge på deg mye mer muskelmasse for å få bedre rumpe. Du har litt tynnfeit stil nå, så du må rett og slett spise mer, gå høyere i kaloriene. Du burde ta 60 kg i knebøy innen 3 mnd når du starter trene. Kvinneguiden er ikke rett sted for hjelp (det ser du alt på svarene :p), jeg ville heller kontaktet en personlig trener på senteret du trener på. alle sentre pleier ha trenere. Anonymkode: 83c72...284 Akkurat det svaret der er jo grunnen til at man ikke spør på KG. Rumper har med gener å gjøre, og skandinaviske jenter har ikke sprettrumpe som de har i Latin Amerika eller i Afrika. Jentene her har avlange "firkanta" rumper, slik er det bare. Så hjelper lite med en personlig trener. Ja, man kan få mere muskler, men sprettrumpe - nei! Dessuten er store rumper ikke spesielt vakre dersom de ikke er naturlig! De som tror det, må jo ha slått seg når de var små *knis*. Anonymkode: 0d147...e15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå