Snok1 Skrevet 19. oktober 2022 #81 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 5.2.2020 den 4.07): Så godt å vite. Da kan jeg få barn uten å bekymre meg for det 🙊 ts Anonymkode: 357f5...e7d Det kan du!
Snok1 Skrevet 19. oktober 2022 #82 Skrevet 19. oktober 2022 Dette var strengt tatt ikke et ONS, men mannen hennes kom hjem tidligere enn planlagt. Som på film hoppet jeg ut av vinduet, ned på halvtaket, videre ned på bakken og gjennom hekken inn til naboen med klær og sko i en bylt under armen. Heldigvis hadde jeg parkert et stykke ned i gata.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #83 Skrevet 19. oktober 2022 On 2/3/2020 at 3:05 PM, AnonymBruker said: Så har det seg sånn at jeg har vært ut og spist, på kino osv, med en fyr jeg har truffet på tinder. Han var ikke av det beste jeg har sett, men han hadde et fint smil og en personlighet jeg syns var spennende. Inviterte han hjem i går. Vet ikke om jeg skal le eller grine egentlig. For det første, utstyret var ikke tilstedeværende. Greit nok! Nummer to; han sov i flere timer, mens jeg pretty much satt og så på. Prøvde å ta på musikk for å hinte om at det ikke var innafor, men nei.. Så til det jeg er mest skuffet over. Mens han sov plinget det inn en melding på mobilen hans, med «hvordan går det med deg, *navn*?» og navnet var ikke det han hadde utgitt seg for å hete! Navnet var til og med en helt annen nasjonalitet enn det jeg trodde han var fra. Den «helheten» som fikk meg interessert i utgangspunktet forsvant som et luftslott, og jeg satt igjen med alle de dårlige tingene. Problemet er heldigvis ikke mitt, men skal jeg le eller grine over å ha feid over denne fyren?? Flere som har opplevd noe krise i forbindelse med ONS? Anonymkode: 357f5...e7d Tusen takk til TS og andre som bidro til at hele Norge måtte stenges ned kort tid etter fordi festfolket og ONS-gjengen gikk glipp av at det var andre tider etter at koronaviruset hadde gjort sitt inntog, og at det faktisk ikke var så lurt å spre viruset videre. Nei, har skulle man reise på skiferie, late som om alt var normalt, knulle i vei, og dyrke egoet sitt. Anonymkode: 2af9c...19c
GrønnNellik68 Skrevet 19. oktober 2022 #84 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tusen takk til TS og andre som bidro til at hele Norge måtte stenges ned kort tid etter fordi festfolket og ONS-gjengen gikk glipp av at det var andre tider etter at koronaviruset hadde gjort sitt inntog, og at det faktisk ikke var så lurt å spre viruset videre. Nei, har skulle man reise på skiferie, late som om alt var normalt, knulle i vei, og dyrke egoet sitt. Anonymkode: 2af9c...19c Du har ikke innsett enda at de fleste nordmenn er egoistiske? Døvt egentlig.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #85 Skrevet 19. oktober 2022 5 hours ago, GrønnNellik68 said: Du har ikke innsett enda at de fleste nordmenn er egoistiske? Døvt egentlig. Men blir man faktisk lykkelig av å la verden kretse rundt seg selv og sitt eget ego? En viss Vladimir Putin er et eksempel på dette, men han ser sant å si ikke særlig lykkelig ut til tross for både makt og enorme rikdommer. Anonymkode: 2af9c...19c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #86 Skrevet 20. oktober 2022 La for noen år siden opp til en kjempeflørt med en jeg hadde kjent i masse år. Da vi kom så langt at vi skulle ha sex ble jeg bare sånn passelig fornøyd først, for han kunne jo overhode ikke kline. Føltes mer ut som tryn-sleiking enn noe klining. Men han var rå på å bruke tunga da han gikk ned på meg, så orgasmene kom tett som haggel. Selve sexen var helt ok. Anonymkode: 83dd5...11f
Gjest Agent smith Skrevet 20. oktober 2022 #87 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 3.2.2020 den 15.18): Derfor jeg alltid googler og sjekker alle mennesker jeg får nær kontakt med. Alltid! Anonymkode: b8d80...59d Ja viktig å sjekke ratingen de får på Google fra folk de har ligget med. 4 stjerner bør være minimum
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #88 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 6.53): Tusen takk til TS og andre som bidro til at hele Norge måtte stenges ned kort tid etter fordi festfolket og ONS-gjengen gikk glipp av at det var andre tider etter at koronaviruset hadde gjort sitt inntog, og at det faktisk ikke var så lurt å spre viruset videre. Nei, har skulle man reise på skiferie, late som om alt var normalt, knulle i vei, og dyrke egoet sitt. Anonymkode: 2af9c...19c Grunnen til at vi stengte ned var på grunn av et unødvendig massehysteri. Er du ennå ikke over det? Anonymkode: 1f366...28f 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #89 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): orgasmene kom tett som haggel. Selve sexen var helt ok. Temmelig kravstor ja. Holder ikke med orgasmer tett som haggel. Anonymkode: 1f366...28f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå