AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #21 Skrevet 3. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, kan bare snakke for meg, men jeg er 22 år og mistet jomfrudommen når jeg var 20, så altfor vid fitte tror jeg ikke jeg har 🙊 Anonymkode: 357f5...e7d Lol, en vid vagina er som regel medfødt. Man blir ikke videre av å ha sex 🤣 Anonymkode: 6bad2...f49 36
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #22 Skrevet 3. februar 2020 Du skal aldri ha sex med en person du ikke vet noe om, man blir kjent over periode først. Denne mannen kan være en bidrager! Hvordan så han ut? Anonymkode: 608d9...eda
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #23 Skrevet 3. februar 2020 Screen alle bilder av han og sjekk hvem han er. Helt sikkert utro mot dama si! Isåfall fortjener hun å vite. Eller det kan ligge masse ekle baktanker. Anonymkode: 608d9...eda
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #24 Skrevet 3. februar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol, en vid vagina er som regel medfødt. Man blir ikke videre av å ha sex 🤣 Anonymkode: 6bad2...f49 Det er klart man blir videre etter fødsel osv. En grunn til at man har så vondt at man griner første gangene man har sex, før det vises ut. Om du er gutt kan du ikke uttale deg om det. Anonymkode: 357f5...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #25 Skrevet 3. februar 2020 Hadde one night stand med ei som nøs mens jog tok henne bakfra. Det kom en fis samtidig som ikke inneholdt bare luft. Hun fikk det fryktelig travelt med å komme seg hjem. Så henne aldri mer Anonymkode: 96701...73e 11 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #26 Skrevet 3. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal aldri ha sex med en person du ikke vet noe om, man blir kjent over periode først. Denne mannen kan være en bidrager! Hvordan så han ut? Anonymkode: 608d9...eda Jeg tror ikke det er noen fare med det. Mange på tinder med falskt navn som bare er ute etter å knulle, uten at de har andre/verre intensjoner. Anonymkode: 357f5...e7d 2
Plengionika Skrevet 3. februar 2020 #27 Skrevet 3. februar 2020 Hahaha, unnskyld at jeg ler, men mye av dette var veldig underholdene å lese 😂 15 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #28 Skrevet 3. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde one night stand med ei som nøs mens jog tok henne bakfra. Det kom en fis samtidig som ikke inneholdt bare luft. Hun fikk det fryktelig travelt med å komme seg hjem. Så henne aldri mer Anonymkode: 96701...73e Stakkars! Det er min frykt at noe slikt skal skje 🙊 Hvordan reagerer egentlig gutter når slikt skjer?? Vi jenter syns det er heelt krise. Anonymkode: 357f5...e7d 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #29 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stakkars! Det er min frykt at noe slikt skal skje 🙊 Hvordan reagerer egentlig gutter når slikt skjer?? Vi jenter syns det er heelt krise. Glapp ut noen gloser fra meg, men var nok verre for henne. Anonymkode: 96701...73e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #30 Skrevet 3. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne mannen kan være en bidrager! Anonymkode: 608d9...eda En bidragsyter, mener du? Anonymkode: 605c2...ab7 8 1
Oppgitt78 Skrevet 3. februar 2020 #31 Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En bidragsyter, mener du? Anonymkode: 605c2...ab7 Han kan fort ende opp som det, iallfall.. 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #32 Skrevet 3. februar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Screen alle bilder av han og sjekk hvem han er. Helt sikkert utro mot dama si! Isåfall fortjener hun å vite. Eller det kan ligge masse ekle baktanker. Anonymkode: 608d9...eda Vi er i begynnelsen av 20-årene. Vet litt om han, som livssituasjon osv. Tviler på at han har dame. Anonymkode: 357f5...e7d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #33 Skrevet 3. februar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er klart man blir videre etter fødsel osv. En grunn til at man har så vondt at man griner første gangene man har sex, før det vises ut. Om du er gutt kan du ikke uttale deg om det. Anonymkode: 357f5...e7d Etter fødsel ja! Men ikke av antall sex-partnere. Hilsen kvinne Anonymkode: 5d9e3...2c9 18
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #34 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pleier ikke ha one night stands, men hadde litt hjertesorg og trengte bare å knulle noen. Så jeg avtalte å møte en fra tinder for å ha sex. Det var helt krise. For det første så visste han ikke hvordan man kysser, han bare sleika meg rundt om kring i ansiktet, det er noe av det merkeligste kysset jeg har opplevd. Sexen var ikke det store heller, han var veldig nervøs og fikk utløsning før han begynte å pentetrere meg. Vi prøvde igjen etter ti minutter, og det var bare merkelig fordi han fortsatte med å sleike meg i ansiktet. Penisen hans var i tillegg veldig liten og kort, ikke at størrelsen betyr alt, men jeg kjente nesten ingenting. Og så var det bare kleint og rart. Han ville møtes igjen, jeg skjønner ikke hvorfor, for vi hadde absolutt ingen kjemi. For de som er oppgitt over at noen har sex med noen man ikke kjenner, jeg sørger selvsagt for at han bruker kondom! Men det frister ikke til gjentagelse med one night stands, for dette var bare kleint! Anonymkode: 76609...501 Kanskje det var hans første gang? Anonymkode: b154a...7b5 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #35 Skrevet 3. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir så oppgitt over folk som har ons med folk de ikke kjenner. Ikke rart det er mye kjønnssykdommer og uønskede svangerskap. Anonymkode: ddf6b...699 Man kan ikke akkurat forutsi om noen man kjenner har kjønnssykdom (kanskje de ikke vet det selv engang), og beskyttelse mot graviditet burde man jo være nøye med uansett! Anonymkode: 357f5...e7d 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #36 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er klart man blir videre etter fødsel osv. En grunn til at man har så vondt at man griner første gangene man har sex, før det vises ut. Om du er gutt kan du ikke uttale deg om det. Anonymkode: 357f5...e7d Man har vondt første hang hvis man spenner seg, jeg hadde ikke vondt og alle sier at jeg er trang. Anonymkode: 098bf...c44 9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #37 Skrevet 3. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir så oppgitt over folk som har ons med folk de ikke kjenner. Ikke rart det er mye kjønnssykdommer og uønskede svangerskap. Anonymkode: ddf6b...699 Ok festbrems. Anonymkode: c3d11...108 10
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #38 Skrevet 3. februar 2020 Han ga deg feil navn i tilfelle du skulle bli gravid, sånn at du ikke kan finne han igjen og kreve barnebidrag. Anonymkode: 4c0a4...1b2 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #39 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er klart man blir videre etter fødsel osv. En grunn til at man har så vondt at man griner første gangene man har sex, før det vises ut. Om du er gutt kan du ikke uttale deg om det. Anonymkode: 357f5...e7d Hvis du blir videre etter fødsel har det skjedd en skade. Du skal ikke kunne merke forskjell fra en som har født og ikke. Anonymkode: cf0d9...16e 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #40 Skrevet 3. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var han fra Kristiansand og navn begynte på E? Jeg har opplevd det samme, minus ødelagt ytterdør.. Anonymkode: d5c9e...729 Nei, han her var svensk, ganske kjekk fyr og. Og var jo egentlig bare «sjarmerende», selvom det ble litt for kleint for meg Anonymkode: d73dc...aa0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå