AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #61 Skrevet 4. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Slutt å les her da. Mye stygt om kvinner på gutteforumer og. Incels vil jo både voldta, torturere og drepe oss. Det skal vi tåle menn menn tåler ikke at vi vil ha digg sex og ikke bortkastet? Anonymkode: 280c6...f47 Gratulerer med dagens mest idiotiske kommentar. Anonymkode: e2188...2f6 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #62 Skrevet 4. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes tråden topper seg med dette innlegget, rørende naivt: Anonymkode: 89e73...840 Så du mener underlivet er akkurat det samme hele livet? Samme i 20-årene som etter en fødsel i 30-årene, liksom? Anonymkode: 357f5...e7d
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2020 #63 Skrevet 4. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener underlivet er akkurat det samme hele livet? Samme i 20-årene som etter en fødsel i 30-årene, liksom? Anonymkode: 357f5...e7d Ei på 30 som har født kan være like stram og tom. strammere enn ei på 20 som ikke har født. Man blir ikke vid som en brønn fordi man får barn, ting trekker seg sammen. Dette har med gener å gjøre, og om man trener seg opp etter fødsel. Vi er like forskjellige anatomisk som menn. 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #64 Skrevet 4. februar 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke alltid lett for oss menn med liten tiss. Har selv det, og det hemmer meg virkelig. Selv med min samboer så hemmer det meg. Så kjempe hyggelig å se flere her inne spøke og latterliggjøre menn med liten tiss. Anonymkode: e2188...2f6 Det var synd at du kjenner det hemmer deg med liten penis. Jeg kan godt forstå utfordringene med det. Det er jeg som skrev om mannen med mikropenis, håper du også så at det jeg gjorde narr av var kommentarene hans og «partytrikset». Du så kanskje også at jeg skrev at jeg tenkte at noen måtte ha mikropenis også, så jeg dreit i det der og da- en kjekk, oppegående fyr med mikropenis må vel gå bra? Dessverre var det de andre grunnene som gjorde at jeg avsluttet det «forholdet» 😅 Anonymkode: 12811...7ad 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #65 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det var synd at du kjenner det hemmer deg med liten penis. Jeg kan godt forstå utfordringene med det. Det er jeg som skrev om mannen med mikropenis, håper du også så at det jeg gjorde narr av var kommentarene hans og «partytrikset». Du så kanskje også at jeg skrev at jeg tenkte at noen måtte ha mikropenis også, så jeg dreit i det der og da- en kjekk, oppegående fyr med mikropenis må vel gå bra? Dessverre var det de andre grunnene som gjorde at jeg avsluttet det «forholdet» 😅 Anonymkode: 12811...7ad Hehe. Null stress altså. Var ikke meningen å være så krask heller. Er bare ett litt sårt tema. Spesielt da jeg føler jeg ikke klarer å tilfredsstille samboeren heller. Anonymkode: e2188...2f6 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #66 Skrevet 4. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Null stress altså. Var ikke meningen å være så krask heller. Er bare ett litt sårt tema. Spesielt da jeg føler jeg ikke klarer å tilfredsstille samboeren heller. Anonymkode: e2188...2f6 Blir mer tilfredsstilt av en liten pikk på en mann som er god med hender og tunge enn en mann med stor pikk som peiser på. Anonymkode: 41b17...dee 4
McMary Skrevet 4. februar 2020 #67 Skrevet 4. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir mer tilfredsstilt av en liten pikk på en mann som er god med hender og tunge enn en mann med stor pikk som peiser på. Anonymkode: 41b17...dee Sant. Hadde sex med en mann med stor pikk noen ganger. Deilig å bli fylt opp, men hver runde lignet veldig på forrige. Han varma meg opp og så kjørte han på. Jeg prøvde å ta på meg selv, men da fjernet han henda mine og sa jeg skulle holde rundt han for det var så godt! En sann egoist som egentlig bare var en stor kanin. 😂 Mon tro hvorfor han var singel på tross av å ellers fremstå veldig hyggelig. 🤔 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #68 Skrevet 4. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter litt prat og kos var det klart for runde to og jeg tenkte det bare kunne bli bedre. Men det som skjer da er at mannen brøler ut at «han kan ikke gjøre dette mot kona i Vietnam!» 3 år som kollegaer, og aldri har det passet seg å nevne at han har ei kone som ingen har sett. Ble brått slutt på flørting på arbeidsplassen da, og lunsjen er ikke som den var. Ha ha ha ha dette må være tull 😂 Anonymkode: e5928...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #69 Skrevet 4. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du mener underlivet er akkurat det samme hele livet? Samme i 20-årene som etter en fødsel i 30-årene, liksom? Anonymkode: 357f5...e7d Jeg har født to barn. Ingen skader, revnet nesten ikke. Hadde veldig flinke jordmødre. Etter at jeg hadde født så slet både jeg og mannen med at det var litt trangt. Så trangt at det var ubehagelig. Det ble etter noen år slutt mellom mannen og meg og jeg hadde et par ons. Begge kom på rekordtid og kommenterte at det var fordi jeg var så trang og deilig. I motsatt skala så har jeg ei venninne som var jomfru, men når hun hadde sex så fikk hun ikke noe ut av sex fordi det var for lite friksjon. Kjæresten hennes slet med å komme. Hun tok operasjon og er nå, etter som jeg har skjønt, normal. Hun er nok født videre enn meg i alle fall. så - fødsel kan spille en rolle, men det trenger ikke det. Uansett, noen er født vide, på samme måte om at noen menn har små peniser. Det betyr ikke at det må være negativt, men det betyr at du godt kan være vid, selv om du er i 20 årene og var jomfru for litt siden. Absolutt ikke alle jomfruer er trange! Grunnen til at det gjør vondt de første gangene er fordi man er anspent, bevisst eller ubevisst. Anonymkode: 6bad2...f49 4
ElskerSkinn Skrevet 4. februar 2020 #70 Skrevet 4. februar 2020 På 3.2.2020 den 16.26, Bente1234 skrev: Værste hos meg var en gutt på 27 og jeg var 49🙈. Pen og fin kropp. Han kom etter 2 minutter og la seg for å sove. Prøvde det jeg kunne å vekke det pølseskinnet til livet men det var helt dødt😂😂😂. Nei værste jeg har opplevd. Å 10 mnd’er sender han melding om jeg vil komme på besøk 😂😂😂👉niks 😂😂👍 tror jeg dauer, hva tenkte han kan man jo lure på😀 behandle damer kunne han ihvertfall ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #71 Skrevet 4. februar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: En annen spydde jeg på kuken på fordi når jeg sugde han tok han plutselig å dytta hodet mitt ned over kuken. Nope dude i haz gagreflex. Jeg syns ikke det var så flaut der og da fordi hva tror han egentlig skjer, men litt flaut morgenen etter når han dro og jeg skulle skifte sengetøy og så hvor mye spy det var spor etter Anonymkode: 280c6...f47 Haha, det fortjente han! 😂😂😂Forhåpentligvis gjør han ikke den tabben igjen! Hilsen en som lett brekker seg 😉 Anonymkode: 1082b...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #72 Skrevet 4. februar 2020 Var et ons jeg bare ville ha kjapt og fort midt på dagen en vanlig ukedag. Vi hadde snakka smått på snapchat og tinder en måned tidligere så jeg visste at han også var ute etter et kjapt ligg. Han kom hjem til meg, vi hadde sex, forventet at han skulle dra med engang for det var tross alt sex vi begge ville ha. Neida, han ble liggende i sengen min i over en time for å snakke om barndommen sin og om mobbing på barneskolen og ja historier jeg hadde null interesse av å høre på av en fyr jeg kun visste navn og alder på. Veldig kleint og rart å gjøre. Anonymkode: b97a7...e53 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #73 Skrevet 4. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var et ons jeg bare ville ha kjapt og fort midt på dagen en vanlig ukedag. Vi hadde snakka smått på snapchat og tinder en måned tidligere så jeg visste at han også var ute etter et kjapt ligg. Han kom hjem til meg, vi hadde sex, forventet at han skulle dra med engang for det var tross alt sex vi begge ville ha. Neida, han ble liggende i sengen min i over en time for å snakke om barndommen sin og om mobbing på barneskolen og ja historier jeg hadde null interesse av å høre på av en fyr jeg kun visste navn og alder på. Veldig kleint og rart å gjøre. Anonymkode: b97a7...e53 Opplevd akkurat samme. Men jeg synes nesten det er verre om de bare knuller og stikker med en gang.. han prøvde sikkert bare å være høflig. Anonymkode: 357f5...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #74 Skrevet 4. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har født to barn. Ingen skader, revnet nesten ikke. Hadde veldig flinke jordmødre. Etter at jeg hadde født så slet både jeg og mannen med at det var litt trangt. Så trangt at det var ubehagelig. Det ble etter noen år slutt mellom mannen og meg og jeg hadde et par ons. Begge kom på rekordtid og kommenterte at det var fordi jeg var så trang og deilig. I motsatt skala så har jeg ei venninne som var jomfru, men når hun hadde sex så fikk hun ikke noe ut av sex fordi det var for lite friksjon. Kjæresten hennes slet med å komme. Hun tok operasjon og er nå, etter som jeg har skjønt, normal. Hun er nok født videre enn meg i alle fall. så - fødsel kan spille en rolle, men det trenger ikke det. Uansett, noen er født vide, på samme måte om at noen menn har små peniser. Det betyr ikke at det må være negativt, men det betyr at du godt kan være vid, selv om du er i 20 årene og var jomfru for litt siden. Absolutt ikke alle jomfruer er trange! Grunnen til at det gjør vondt de første gangene er fordi man er anspent, bevisst eller ubevisst. Anonymkode: 6bad2...f49 Da skjønner jeg. Tenkte at underlivet bare blir videre og videre etter hvert. Kvinners underliv er en merkelig greie. - ts Anonymkode: 357f5...e7d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #75 Skrevet 5. februar 2020 På 3.2.2020 den 16.44, AnonymBruker skrev: Ts her, kan bare snakke for meg, men jeg er 22 år og mistet jomfrudommen når jeg var 20, så altfor vid fitte tror jeg ikke jeg har 🙊 Anonymkode: 357f5...e7d Off topic, men vidhet har ikke noe med hvor lenge man har vært seksuelt aktiv. Jeg har pult jomfru som føltes vid, og en milf som var trang. Anonymkode: b1e63...56e 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #76 Skrevet 5. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Off topic, men vidhet har ikke noe med hvor lenge man har vært seksuelt aktiv. Jeg har pult jomfru som føltes vid, og en milf som var trang. Anonymkode: b1e63...56e Så godt å vite. Da kan jeg få barn uten å bekymre meg for det 🙊 ts Anonymkode: 357f5...e7d 1
GrønnNellik68 Skrevet 5. februar 2020 #77 Skrevet 5. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, det fortjente han! 😂😂😂Forhåpentligvis gjør han ikke den tabben igjen! Hilsen en som lett brekker seg 😉 Anonymkode: 1082b...ca3 Værste er at noen menn liker å få pynta stasen med litt spy😂😂
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #78 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 3.2.2020 den 15.30): Mitt første og eneste one night stand ble en trist affære. Han jeg ble med hjem skrøt hele kvelden av hvor god han var i senga, så jeg gledet meg som en unge etter lang sextørke. Han begynner med å dra ned buksa mi og massere meg hardt nedentil, og da mener jeg HARDT. Jeg prøvde flere ganger å få han til å slutte for det var vondt, men han blir bare mer hardhendt og begynner å "klaske" med hånden også 😂 Jeg kommer meg febrilsk løs og da drar han ned buksa, slår meg i ansiktet med penis mens han runker og kommer! Så spør han om jeg kom også.. Anonymkode: fd535...210 Legende! Anonymkode: e0274...a9f
Snok1 Skrevet 19. oktober 2022 #79 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 3.2.2020 den 17.43): En bidragsyter, mener du? Anonymkode: 605c2...ab7 ….eller fremtidig barnebidrager.😃
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #80 Skrevet 19. oktober 2022 Hadde en ONS som var i skikkelig trøbbel.. Første date var hyggelig, vi var bare ute for å spise. Han var kjekk og virket ordentlig, men kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen. Så var det duket for for det som ble en ligge-date. Jeg vil ikke shame noen for å være dårlig utstyrt, men han her gjorde jobben selv. Makan til styring og kaving, hele akten virket bare som pur smerte for fyren. Ingenting stemte, han insja selv, men det var bare tortur. Det var så stakkarslig. Mistenker det var noe rus inni bildet. Glasuren på kaka var at han ringte meg ned en natt. Jeg hadde jobb tidlig dagen etter, bodde i kollektiv, og han var helt desperat. Konfliktsky som jeg er, lot jeg han ødelegge natta ved å sove over. Han var sjukt stressa over et eller annet, fant ikke ut hva det var. Han insisterte også på å bli liggende utpå dagen, der gikk grensa. Jeg har truffet fyren to ganger, så skal han være alene i mitt hjem?? Wtf? Jobba intenst med å kaste han ut på en snill måte den morgenen, og snakka aldri med han igjen. Det som virka som en vellykka fyr med alt på stell, ble ganske fort et fullstendig trainwreck.. Anonymkode: 69862...463 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå