Gå til innhold

Babyplan tidlig graviditetstest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er i dpo land og driver og tester om dagen. På pakken står det at den skal dyppes i 3 sek, og på nett står det 10 sekunder. Jeg har bare hatt den i 3 sekunder, tror der dette har mye å si? Er 11 dpo og fikk negativ test på morgenurinen, lurer på om den hadde blitt positiv om jeg hadde hatt den i urinen lenge nok 😂 blir gal i disse dager!

Anonymkode: 0afb0...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Er i dpo land og driver og tester om dagen. På pakken står det at den skal dyppes i 3 sek, og på nett står det 10 sekunder. Jeg har bare hatt den i 3 sekunder, tror der dette har mye å si? Er 11 dpo og fikk negativ test på morgenurinen, lurer på om den hadde blitt positiv om jeg hadde hatt den i urinen lenge nok 😂 blir gal i disse dager!

Anonymkode: 0afb0...5c6

Kjøpte billigtest på butikken og testet dagen etter forventet mens. Ikke vits i å teste før det for det kan være et egg som sveiper, men ikke fester seg. Så føler man seg lurt og går med bekymringer. 

Anonymkode: 42139...710

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvor lang tid det tok før du fikk pakken fra babyplan i posten? Venter på noen tester nå:) men ser jeg klarte å bestille vanlige tester og ikke tidlig tester 🤬

Anonymkode: b75e5...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om hvor lang tid det tok før du fikk pakken fra babyplan i posten? Venter på noen tester nå:) men ser jeg klarte å bestille vanlige tester og ikke tidlig tester 🤬

Anonymkode: b75e5...124

2 dager så kom den, er vedlig rask levering🙏😊

Anonymkode: 0afb0...5c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J1994 skrev:

Jeg dyppet i 10sek :)

Leste det sto det i brosjyren, men på pakken tre. Så derfor har jeg dyppet i 3, så håååper jo at det er derfor de fremdeles viser blendahvit🙊

Anonymkode: 0afb0...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge urin ble trukket opp i testen så spiller det ingen rolle at om det er 3 eller 10 sekunder du dypper 😊 11 dpo er fremdeles tidlig, så den kan fortsatt bli positiv😊

Anonymkode: a17e6...e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...