milla27 Skrevet 18. august 2006 #381 Del Skrevet 18. august 2006 Høres ut som om du hadde et like morsomt utdrikningslag som meg, vi måtte jo som sagt igjennom mye av det samme Kunne nesten tenkt meg et til jeg... men kanskje uten elgdrakten Virker på listen din, som at du har full kontroll nå. Men du har nok å gjøre ser jeg, så neste uke kommer vel til å fly avgårde den også! Nå er vi snart gift!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 18. august 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 18. august 2006 Endelig ferie Grilling og kos i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #383 Del Skrevet 22. august 2006 4 dager igjen.... Skjønner ikke helt hvordan jeg skal rekke alt , men det ordner seg vel.... Fikk kjørt opp en del saker til mamma i helga. I går var vi hos fotografen og bestemte location for bildetaking. Var nedom stedet etterpå, og det så veldig bra ut Var også innom hotellet og kikket litt. Så ordentlig luksus ut. Skal bli godt det Tok en siste tur innom blomsterdekoratøren også, og endret blomster i buketten for tredje og siste gang Blir kremfargede roser og kalaer. Rosene har et snev av rosa i seg også. En av gjestene har meldt forfall i dag, så vi må omrokkere litt på bordplasseringa gitt. Sitter og prøver å slappe av med føttene i vann. De trenger litt pleie kjenner jeg. Ellers så er det vel bare å sette igang med tale, rydding, vasking og pakking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 22. august 2006 Nå har jeg endelig kommet i gang med husarbeidet Hater å komme hjem til et rotete og møkkete hjem etter ferie..... Åh, skal bli så deilig med noen late dager i Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 23. august 2006 #385 Del Skrevet 23. august 2006 Tre dager igjen!! Tror nok vi er like nervøse ja... Nå blir nok brudebuketten din bra, alle gode ting er jo tre Gleder meg veldig til en natt på hotell jeg også, det skal bli godt med litt luxus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 23. august 2006 Forfatter #386 Del Skrevet 23. august 2006 Kirkeprogram Fått printet disse kirkeprogrammene i dag, men printeren var på tur til å si takk for seg, og de ser ikke pene ut. Har ikke tid til å gjøre noe med det heller, så de får vel bare være sånn.... Kjipt, er jo liksom førsteinntrykket til gjestene, men om jegtener meg om så er det vel ikke akkurat det jeg har kikket mest på som gjest i andres bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 24. august 2006 #387 Del Skrevet 24. august 2006 kirkeprogrammet er kanskje det første de får, men også det første de glemmer Det går nok bra! nå nærmer det seg veldig! *gleder* meg på dine vegner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 24. august 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 24. august 2006 kirkeprogrammet er kanskje det første de får, men også det første de glemmer Det går nok bra! nå nærmer det seg veldig! *gleder* meg på dine vegner!!! ← Takk Ordner seg med kirkeprogrammet. Skal printe nye å jobben til mamma i kveld. Om ca. 1 time reiser jeg avgårde for å gifte meg Stikker innom en tur på søndag om jeg rekker. Bryllupsreise på mandag..... Kribler i magen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. august 2006 #389 Del Skrevet 25. august 2006 Siden du allerede har reist, drister jeg meg til å si: GRATULERER SÅ MYE MED DEN UTROLIG STORE DAGEN, OG ALT GODT FOR FREMTIDEN Måtte det bli den beste dagen i livet ditt, og kos dere masse på bryllupsreise. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2006 #390 Del Skrevet 25. august 2006 Tenk at du i morgen står brud! Helt fantastisk dag kommer det til å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 25. august 2006 #391 Del Skrevet 25. august 2006 GRATULERER SÅ MYE MED DEN STOOOORE DAGEN I MORGEN!!! Endelig skal dere bli Skal tenke masse på dere i morgen Og gleder meg til å høre alt om det, og kanskje noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. august 2006 #392 Del Skrevet 25. august 2006 Gratulerer med bryllupsdagen i morgen! Håper du og mannen og alle dere deler dagen med får en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 25. august 2006 #393 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) MASSE MASSE LYKKE TIL I MORGEN!! Takk for all hjelp på veien Håper du får en strålende dag! Endret 25. august 2006 av milla27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 25. august 2006 #394 Del Skrevet 25. august 2006 .. Klokken har bikket midnatt, så: G R A T U L E R E R M E D D A G E N ! ! ! Håper dere får en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 26. august 2006 #395 Del Skrevet 26. august 2006 GRATULERER MED DAGEN HÅPER DERE FÅR EN FANTASTISK DAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 26. august 2006 #396 Del Skrevet 26. august 2006 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN HÅPER DERE HAR EN KJEMPE FLOTT DAG!!!! VARM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 26. august 2006 #397 Del Skrevet 26. august 2006 Gratulerer med dagen!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 27. august 2006 Nå er jeg fru Vi hadde en utrolig fantastisk dag - helt perfekt!!!!! Jeg har fått verdens nydeligste mann Tenkte jeg skulle prøve meg på et lite referat i løpet av kvelden, hvis ikke kommer det når vi er tilbake fra bryllupsreise. I morgen tidlig åkar vi til Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #399 Del Skrevet 27. august 2006 Tror det blir med ett bilde for nå, men kommer tilbake med referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 27. august 2006 #400 Del Skrevet 27. august 2006 gratulerer!!!!!!!!!! Så utrolig nydelig du var det var en kjempe flott kjole og nydelige blomster glad for å høre at alt gikk bra!!!! gleder meg til å høre om resten!!!!!!!!!! Ha en kjempe fin tur til Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå