Gå til innhold

Miss77's dagbok


miss77

Anbefalte innlegg

Det får du helt sikkert godskrevet! Så du har ikke vært oppe på campus engang? Da skjønner du jo ikke hva jeg mener når jeg sier velkommen over til den andre siden! :ler: Psyk institutt ligger nemlig et godt steinkast fra blindern, over en bro og over et gjørmete jorde! :ler:

Hva skal du ta? Årsenhet, bachelor, master, prof.stud?

Beste rådet er som jeg sa, matpakke og kaffe (hvis du drikker det), for kantina er virkelig laber!! Og knøtteliten!! :hoho:

Når begynner du?

:klem:

Håper å få det godskrevet ja :) Hadde en gang i tiden planer om prof.studiet, men hoppa av før jeg engang var ferdig med grunnfag, og startet på høgskole i stedet for. Denne kjærligheten altså, og det er ikke en gang han jeg skal gifte meg med :ler: Så nå skal jeg prøve med på bachelor, om jeg klarer det med full jobb ved siden av da. Vi er liksom avhengig av våre to inntekter..... Men jobben har lovet å legge best mulig til rette for meg, så da får vi vel stole på det :) Hva tar du? Og har du kommet langt?

Starter opp med info.møte den 16.aug. Forelesningene starter uka etter, så vidt jeg har fått med meg. Får vel prøve å møte opp første uka, for jeg drar jo på bryllupsreise til to neste ukene..... God start på skoleåret ;)

Drikker masse kaffe, så jeg skal finne frem termosen og matboksen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra jobb som vil tilrettelegge for deg! :klappe: Deilig med bryllupsreise ja! Hvor skal dere igjen?

Vi tenkte Cook Islands, men vi skal ført på utveksling dette semesteret, så det blir over nyttår en gang. Synes egentlig det er den beste tiden å reise på også, for da er det så sabla kaldt i Norge, noe jeg ikke er særlig fan av! (Fryser med en gang gradestokken kryper under 20+, så er nok ikke født i riktig land! :hoho: ) Dit vi skal på utveksling er det heldigvis aldri målt lavere temperatur enn 20,5+, så jeg ser frem til et halvår uten å fryse!! :ler:

Både jeg og mannen min ( :hoppe: ) går prof. stud, beveger oss mot slutten av 1. avdeling, noe jeg er veldig takknemlig for. Gleder meg til litt mer praktiske oppgaver. Er ikke så begeistret for teori og vitenskap jeg da.. :plystre:

Så deilig å "starte" semesteret med bryllupsreise!! :hjerter_rundt: Dessuten trenger man jo faktisk ferie etter bryllupet!! Ganske mye planlegging og styr!!!

Nå skal jeg prøve å rette snuten mot køya! Kryss fingerene for at ingenting oppholder meg på veien! :legrine:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var de fleste svarene i boks gitt :) Over forventining mange som har svar ja, og det er jo gøy :hoppe: Mannens slekt kommer alle som en :)

Har endelig fått laget ferdig kaffegjest-invitasjonene. Litt i seneste laget kanskje, men så har vi jo akkurat bestemt oss for å invitere kaffegjester. Får sendt de i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei miss77 :)

Takker for varme ord :klem:

Kjenner at jeg trenger det nå ;)

Jeg og min kjære har ett veddemål på gang :ler:

Han trodde vi skulle høre fra Spania denne uken jeg har veddet på neste uke.

Tror jeg vinner :sjarmor:

Skulle ønske vi også kunne vært like rolige som Spanjolene, men så heldige er vi vist ikke ;)

Jeg tar deg nok på ordet å drar denne dama litt i det ene øret eller kanskje begge, får se når jeg får svar. Syns jeg ser det... står å drar henne i begge ørene :ler:

Ikke sikkert kjolen passer når dagen kommer ;) ikke mye mat og søvn her :)

Hvor går bryllups reisen?

Blitt enige om bordkortene? ;)

Godt å høre at du har en jobb som er villig til å hjelpe til når du skal studere :) Høres spennede ut og litt slitsomt men verdt det ;) psykologi høres utrolig spennende o fasinerende ut! Dette klarer du helt sikkert!! ;)

tenkte jeg skulle begynne på skolen igjen jeg også, men det blir nok ett par år til :forvirret: kunne vært greit å få brukt den utdannelsen jeg har før jeg blir for gammel :hoho: men d må jeg friske den opp først :ler:

ønsker deg en sprudlende helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei miss77 :)

Takker for varme ord  :klem:

Kjenner at jeg trenger det nå ;)

Jeg og min kjære har ett veddemål på gang  :ler:

Han trodde vi skulle høre fra Spania denne uken jeg har veddet på neste uke.

Tror jeg vinner :sjarmor:

Skulle ønske vi også kunne vært like rolige som Spanjolene, men så heldige er vi vist ikke ;)

Jeg tar deg nok på ordet å drar denne dama litt i det ene øret eller kanskje begge, får se når jeg får svar. Syns jeg ser det... står å drar henne i begge ørene  :ler:

Ikke sikkert kjolen passer når dagen kommer  ;) ikke mye mat og søvn her

Hvor går bryllups reisen?

Blitt enige om bordkortene? 

Godt å høre at du har en jobb som er villig til å hjelpe til når du skal studere :) Høres spennede ut og litt slitsomt men verdt det ;) psykologi høres utrolig spennende o fasinerende ut! Dette klarer du helt sikkert!! ;)

tenkte jeg skulle begynne på skolen igjen jeg også, men det blir nok ett par år til :forvirret: kunne vært greit å få brukt den utdannelsen jeg har før jeg blir for gammel  :hoho: men d må jeg friske den opp først :ler:

ønsker deg en sprudlende helg :klem:

Så koselig at du stakk innom, Jekart :klem:

Kjenner det med lite søvn. De verste bryllupsmarerittene har stort sett holdt seg borte, men er redd de kommer når dagene begynner å tikke avgårde. Kjenner til det der med å krisemaksimere, men ting har en tendens til å ordne seg.

For et års tid siden drømte jeg at mamma kom å vekket meg tidlig en morgen og sa at jeg skulle gifte meg den dagen. Tida hadde løpt fra meg, og jeg hadde glemt å bestille frisørtime, hadde ikke brudebukett og i tillegg glemt å hente kjolen +++ Rimelig glad når jeg våkna og skjønte at det var en drøm :forvirret:

Ikke blitt enige om bordkort ennå siden mannen ikke har sett dem. Men vi har snakket om det i dag, og han er lite lysten på å begynne på en "kreativ" runde til han også. Med andre ord så kommer vi nok til å kjøpe ferdige denne gangen. ;)

Jeg krysser fingrene igjen for at disse spanjolene får ræva i gir (unnskyld språket) og ønsker deg en aldeles strålende helg med masse sol!!! :klem:

Bryllupsreisen går forresten til Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den med å kjøpe ferdiglagde ja. Vi skulle egentlig "bake" alt papiret til invitasjonene, men vi krøp til korset og kjøpte ferdiglaget hjemmelaget!

Jeg slapp heldigvis de fæle marerittene, men mannen min ( :hoppe: ) hadde visst noen, og forloveren min stakkar hadde fæle mareritt ETTER udrikningslaget mitt. Hun drømte at alle ventet på henne og at hun aldriklarte å komme frem, alle planene gikk i vasken og hele pakka! Stakar litt, hun sto sånn på, så var nok ganske redd for at ting skulle gå galt! :kose:

Så gøy med svarene som tikker inn, og at så mange kommer!!! :hoppe:

Og SÅ deilig med bryllupsreise til Italia! Mannen min ( :hoppe: ) fridde jo til meg i spansketrappen i Roma, så har en liten forkjærlighet til Italia kan man si! :blunke: :hjerter_rundt::ler:

Håper du får en deilig sommerdag i solen i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe: litt for alle svarene du har fått, det var kjekt! Skjønner godt at du velger ferdiglagde bordkort, sikkert nok å gjøre du også den lille siste måneden vi har igjen å vente :)

Også blir det skolebenken i tillegg til jobb ser jeg, imponerende :klappe: får nok å styre med etter bryllupet også du da. Trenger ikke å tenke på hva du skal finne på uten bryllupsplanlegging :-D

Ønsker deg en strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en produktiv dag......... Sto opp kl 1830, og har liggi rett ut på sofaen etter det. Skal sies at jeg våknet noen timer før jeg stod opp, men noen ganger er det så deilig å ligge rett ut i senga og glane på tv'n ;)

Vært i bryllup i helga igjen. Var kjempekos :):) Litt rart å tenke på at neste gang jeg skal i bryllup, så er det mitt eget :hoppe::hoppe:

Nei, det er vel snart på tide å finne senga igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delilig med sånne produktive dager ja :ler:

Man trenger det innimellom!

Italia høres utrolig deilig ut!!! blir godt å komme seg litt bort å bare nyte hverandre uten så mye annet å tnke på :)

Skjønner godt at dere kjøper kort jeg! Det er jo så mye annet å tenke på og fikse også. Glad jeg slapp akkurat den biten selv :)

Så gøy at nesten alle kommer!!! Det blir nok en helt utrolig dag og ikke så lenge igjen nå :)

begynner du å komme i mål?

Ha en strålende kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så stille her på KG om dagen. Bare jeg som ikke har ferie???

Har, igjen takket være KG, fått litt grepet om vielsen :) Gleder meg til samtale med onkel prest til helga :)

I kveld tenkte jeg å overraske sambo med litt god mat og masse kos ;) Og det midt i uka :ler:

Har kjøpt inn pepperbiff, og tenkte å slå til med ovnsstekte potetbåter med masse godkrydder, stekt champignon, paprika og løk, og en god vin. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig!! Da vet jeg om noen som blir veldig glad! :blunke:

Synes også det er veldig stille her om dagen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi spist så vi triller begge to. Ble en kald øl i stedet for vin, men det var godt det óg :sikle: Kan ikke akkurat si at vi er så gode på slanking er i gården :sjenert:

Tenkte å få levert ringene til oppussing på torsdag. Kommer til å bli rart å ta den av seg. Har kun tatt den av når jeg har bakt, ellers har den sittet på i over to år. Vi er litt usikre på hvavi skal gjøre medgraveringa. Nå har vi Din x og dato for forlovelsen i ringene. Tenkte kanskje å ta et hjerte imellom og ha begge datoene, men er jamen ikke sikker.... Jeg har jo egentlig fryktelig lyst på ny ring også jeg da, men vi har ikke råd.....(eller rettere sagt, jeg har ikke turt å mase på sambo engang :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle::sikle: nam nam!! Nå ble jeg sulten ihvertfall, for jeg er på slanker´n! :)

Er ikke så lett å bestemme seg for hva man vil ha gravert inni ringene nei, men dere finner sikkert på noe lurt til slutt ;)

Der vi kjøpte ringene våre, var det ganske rimelig i forhold til andre steder. Så det går jo ann å sjekke... Aseco. Vi betalte "bare" 3600,- for ringene våre. Håper de varer like lenge som andre for det... :ler: Så snik deg bort dit en dag og titt litt, kanskje du finner noe fint og rimelig ;)

Også var det på tide med litt :hoppe::hoppe::hoppe: igjen... EN MÅNED IGJEN I MORGEN!!! :bryllup::hoppe::hoppe::hoppe:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: #*#@%&# ......... vanskelig dette bordplasseringsstyret er!!!! :frustrert: Og det blir ikke bedre av at vi har en haug med single gutter til overs......Endelig, eller uheldigvis, har sambo "engasjert" seg i noe også. Det vil si å kikke på forlagene mine og si at de ikke er bra nok :frustrert: Må nok gå noen runder med dette skjønner jeg. Skal jo helst sette folk ved siden av noen de kan trives med også........
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da dette var en sint melding :klem: det ordner seg nok ;)

Ikke lett med sånne ting nei!!! Glad vi bare blir 11 til bords :) Men synes det er bra at du tenker på at de skal trives vedsiden av hverandre også!! :klappe:

Vi har brukt de gamle ringene våre :)

Vi har forlovelses datoen inni og har gravert inn "best etter" og dato på utsiden. ( kunne jo ikke gå ut på dato før vi gifter oss :ler: )

Jeg har fått satt inn 3 diamanter i min så de ser ut som de deler ringen i to, og min kjære fikk noen tverrstriper i midten alt dette av den nette sum av 2000 kr for noe som ble helt nye ringer :) Skal hente de i morgen :sjarmor:

Litt kjedelig å sitte her nå kl 00.58 og lese om den gode maten :ler:

ble sulten selv jeg nå :ler:

Men får vel kanskje ta natta så går det vel over ;)

Ha en riktig god natt og sov godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff da dette var en sint melding :klem:  det ordner seg nok ;)

Ikke lett med sånne ting nei!!! Glad vi bare blir 11 til bords :) Men synes det er bra at du tenker på at de skal trives vedsiden av hverandre også!! :klappe:

Ordner seg nok. Sambo hadde egentlig en grei løsning, men da blir det krøll i hodet mitt siden bordet ikke blir symmetrisk....Må le litt av meg selv også :ler: Er tross alt viktigere at gjestene har det bra ennat bordene står symmetrisk.

Vi skal he E-bord med 5 utstikkere. Bordene er tilpasset 8 eller 12 personer - det vil si at vi skal ha 14 på vårt langbord, 3 bord med 8 og 2 med 12. For meg blir det da mest logisk å ha 12er bordene på endene og de 3 8er bordene i midten. Sambo vil imidlertid ha et "vennebord" på 12 pers foran oss hvor forloverne skal sitte (det er allerede bestemt at de skal sitte der) og ett på ene enden. Fryktelig usikker gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 MÅNED!!!!!!!!! :hoppe:

:klem:

JA DET ER DET :hoppe:

Skal bli deilig å telle dager og ikke måneder, selv om det er litt skummelt også ;) Mye igjen å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du rekker MYE på en måned, og det du ikke rekker kommer du ikke til å legge merke til på dagen uansett!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...