Gå til innhold

Miss77's dagbok

miss77

Anbefalte innlegg

Så kjekt at dere har fått ordnet med salmene. Ja, jeg skal minne deg på det mange ganger, når det gjelder kamera neste gang :ler:

Også var det den menyen deres da... NAM NAM NAM!!!  :sikle:  :sikle: 

:klem:

Fant forresten en side på internett som hadde utrolig masse mp3 av inn- og utgangsmarsjer. Fant F. Andersen sin der, og den falt i smak :hoppe:

Godt å bli ferdige med ting :hoppe:

Neste uke skal jeg bare sløve rundt i Køben. Kose meg alene på dagen (forhåpentligvis på stranda ett par dager, shoppe, laaange gode lunsjer - ja, jeg vet - denne vekta, lese, skrive tale til mannen m.m) og spise mere god mat på intime restauranter sammen med mannen på kvelden. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig det høres ut med late dager i Køben da! Man kan jo ikke tenke på den vekta heele tida heller da, det er jo ikke noe moro! ;)

Hvilken side var det du fant de inn- og utgangsmarsjene på da? Den vil jeg gjerne sjekke ut. :)

God helg- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det høres ut med late dager i Køben da! Man kan jo ikke tenke på den vekta heele tida heller da, det er jo ikke noe moro! ;)

Hvilken side var det du fant de inn- og utgangsmarsjene på da? Den vil jeg gjerne sjekke ut. :)

God helg- :klem:

Fant de her

God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innom en tur for å ønske deg en riktig god tur. Kos deg masse i Køben!! Kommer til å savne deg her inne :klem::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake etter noen late dager i Køben. Vi har fått handla inn siste rest av bryllupsutstyret, så nå er vi snart lare. Har kjøpt strømper, strømpebånd og mansjettknapper til mannen.

Har hatt noen kjempeflotte dager, og sikkert lagt på meg 5 kilo takket være god mat og drikke. Godt det er 1 1/2 mnd igjen.....

Er godt å være hjemme igjen da :)

Vi har forøvrig også fått noen positive tilbakemeldinger på invitasjonene våre. Mangler fortsatt å høre noe fravåre tanter og onkler, men de er jo trege som vanlig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :klem::) Godt å ha deg her igjen :hoppe: :-D

Flott å høre at du hadde en fin tur og koste deg masse!

Kjenner virkelig i magen at den store dagen nærmer seg nå :hoppe::bryllup::hoppe:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide å oppdatere oversikten med svar fra de inviterte:

Ja: 57 (inkludert oss)

Nei: 5

Usikre: 4

Mangler svar: 2

I tillegg blir vi 2-4 barn og én baby. Litt usikkert om 2 av barna kjøres rett til barnevaktene etter kirka, eller om de blir med under middagen.

Endret av miss77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt oss for å gjøre det vi ikke skulle nå, nemlig å invitere kaffegjester. Har 2 vennepar som har tenkt å ta turen fra Oslo for å se på oss i kirka selv om de ikke er invitert til fest. Var lenge usikre på om vi skulle invitere dem til middag, men fant ut at vi måtte sette strek ett sted. Når de allikevel har tenkt å komme oppover (og de har et sted å oppholde seg under middagen), så tenkte vi det var koselig å invitere dem til kaffe og fest. Benytter også anledningen til å invitere noen perifere slektninger til kaffe (hatt litt dårlig samvittighet for at disse har blitt utelatt.....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere får hatt med noen ekstra gjester da... :hoppe::hoppe: litt for det :)

Når går fristen deres ut på inbydelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere får hatt med noen ekstra gjester da...  :hoppe:  :hoppe: litt for det :)

Når går fristen deres ut på inbydelsene?

Fristen går ut i mårra. Folk er jo så utroooolig trege :forvirret: Har fått svar fra over 20 stykker de siste 4 dagene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er fortsatt så mange som 16 stk, som ikke har svart?? Kjedelig å måtte purre på så mange da!

Jeg blir med på å :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: for 1 måned og 1 uke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe: Måtte hoppe litt til for at jeg har fått studieplass fra høsten!!! Blir pes, men er vel bare å sette igang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er fortsatt så mange som 16 stk, som ikke har svart?? Kjedelig å måtte purre på så mange da!

Jeg blir med på å  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe: for 1 måned og 1 uke!! :)

Litt kjipt, men det er ikke alle som er kjent for å være tidlig ute heller :ler: Er noen som er unnskyldt også. Det ene venneparet er f.eks. 10 dager på overtid ift fødsel, så jeg tenker jeg skal la de få bli ferdige med det før jeg begynner å mase ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde den endelige gjestelisten klar par dager i forveien! :overrasket:

:hoppe: for studieplass! Hvor/hva skal du studere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På UIO - psykologi. Er egentlig "ferdig" utdannet, men vil gjerne bygge på med noe mere.

Er egentlig ikke så farlig om vi ikke får svar fra de siste før om en 3-4 uker, men er jo litt spent må innrømmes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da mangler vi kun svar fra 8 stk. Har fra andre gjester hørt at ihvertfall 4 av dem har tenkt å komme. Av de resterende 4 er det fødsler på gang. Venninna mi ligger kanskje å føder nå for alt jeg vet. Hun er godt på overtid for å si det mildt, og om de dukker opp kommer nok litt an på hvordan formen er de nærmeste ukene. Det siste paret har termin omtrent på bryllupsdagen vår, så jeg tviler på at de dukker opp. I såfall blir det bare han, og syns det er modig om de tør, for det er et godt stykke fra selskapet og til der de bor. Regner egentlig med at de blir hjemme, og har full forståelse for det!!! :)

Har vært og kikket på bordkort i dag også. Kjenner at jeg er lite motivert for å sitte å lage 60 stk, men fant noen fine på Glassmagasinet til 29,- for 10 stk. Helt enkle chamagnefargede med gullhjerter i ene hjørnet. Tror vi ender opp med dem, om ikke mannen plutselig skulle få iveren over seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ganske fort å lage 60 bordkort altså, spesielt hvis du får din kjære til å hjelpe deg! Er litt ekstra stas når man har laget det selv! Hvis ikke høres de veldig fine ut de med gullhjertene!!

Morsomt at du skal studere psykologi da! Mitt fag det jo! :ler:

Velkommen over på den andre siden! :klem:

Ta med matpakke og kaffe på thermosen, for kantina her er ikke noe å skryte av!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ganske fort å lage 60 bordkort altså, spesielt hvis du får din kjære til å hjelpe deg! Er litt ekstra stas når man har laget det selv! Hvis ikke høres de veldig fine ut de med gullhjertene!!

Morsomt at du skal studere psykologi da! Mitt fag det jo! :ler:

Velkommen over på den andre siden! :klem:

Ta med matpakke og kaffe på thermosen, for kantina her er ikke noe å skryte av!! :legrine:

Aldri vært innafor døra på UIO jeg, så gode råd tas imot med takk :klem:

Har nesten et grunnfag i psykologi fra NTNU (mangler 5 vt eller nå er det vel 10 studiepoeng?), og håper å få godskrevet det jeg har derfra. Gjør jeg det så har jeg fagplanen klar fra høsten av :), hvis ikke er det bare å begynne på an igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du helt sikkert godskrevet! Så du har ikke vært oppe på campus engang? Da skjønner du jo ikke hva jeg mener når jeg sier velkommen over til den andre siden! :ler: Psyk institutt ligger nemlig et godt steinkast fra blindern, over en bro og over et gjørmete jorde! :ler:

Hva skal du ta? Årsenhet, bachelor, master, prof.stud?

Beste rådet er som jeg sa, matpakke og kaffe (hvis du drikker det), for kantina er virkelig laber!! Og knøtteliten!! :hoho:

Når begynner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...