Gå til innhold

Kvinne 33, mann 51.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35, kjæresten min er 53. Jeg har vært gift og har barn med eksmannen, kjæresten min har ikke barn. Det er helt gull - da er det kun mine å ta hensyn til (jeg har den annenhver uke, og er med kjæresten de andre ukene). Måten vi kommuniserer på er kjempefin: jeg har aldri før klaffet så vanvittig bra med noen. Hjernen og hjertet hans er fantastisk, og jeg fryder meg over forholdet vårt. 

Det skal sies at jeg ser kroppen hans er eldre enn min jevnaldrende eksmannen. Dog min eksmann alltid hadde et par kilo for mye, uten å være tykk, mens kjæresten min er slank, men litt skrukkete. Bryr meg ikke særlig, bryr meg mer om hvor utrolig flink han er i senga. Av alle jeg har vært med, er han den desidert beste 🙈

Jeg vet ikke om jeg har troen på et livslangt forhold med noen; det funket ikke livet ut med eksmannen, og jeg har ingen tanker om at nåværende forhold skal være livslangt. Men jeg har det fint akkurat nå, og det er det som er viktig 🥰

Anonymkode: 6b56c...d3e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj 

Anonymkode: c4df5...3ce

Skrevet
On 2/2/2020 at 9:52 PM, AnonymBruker said:

Er 38 og eksem var elleve år eldre. Han er den verste jeg har vært sammen med. Utro, løgnersk, maste stadig om å få låne og få penger, og brukte opp alle pengene på travspill og sov til klokka tolv hver dag. Aldri mer. Aldri aldri. 

Anonymkode: 8e252...ee7

Har vel neppe med alderen å gjøre.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...