Gå til innhold

Kvinne 33, mann 51.

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Du er kvinne på 33. Du kan velge og vrake mellom menn fra 25 - 40, som vil regnes som innenfor ditt aldersspenn.

Anonymkode: 8323b...a64

Det er hun som bestemmer sinn aldersspenn ikke deg. 

Anonymkode: a95e8...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Luren på verdenssyn på en som tror en 50 åring burde ikke ha noen videre verdi eller mål i livet. Og en som beskriver noen som gris ut fra aldrer. Synd. 

Jeg tenker det samme som deg 😂 derfor jeg ikke gidder å svare på innleggene her. Aldri vært borti så mange svada kommentarer..

Anonymkode: 8356f...6f6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant. Var gift med en som var på min egen alder og det ble slutt fordi han ikke visste hva kommunikasjon var og svært umoden. 50 åringen er reflektert, ambisjoner som ingen jeg har møtt før, omsorgsfull, eventyrlysten og jævlig kjekk for alderen. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Luren på verdenssyn på en som tror en 50 åring burde ikke ha noen videre verdi eller mål i livet. Og en som beskriver noen som gris ut fra aldrer. Synd. 

Han er gris fordi han er gammel gubbe OG jakter smårips

Anonymkode: cbb1e...50d

Skrevet

Nei takk sier jeg, og sa jeg; til samme mann med likt aldersspenn. Tenk om 5 år? 10 år? Attraktivt?

Anonymkode: d8c71...c5f

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Fjellfyren
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Han er gris fordi han er gammel gubbe OG jakter smårips

Anonymkode: cbb1e...50d

En 33-åring med barn er smårips?

Anonymkode: a0d3d...6d8

• Liker 3
Skrevet
På 2.2.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Er 38 og eksem var elleve år eldre. Han er den verste jeg har vært sammen med. Utro, løgnersk, maste stadig om å få låne og få penger, og brukte opp alle pengene på travspill og sov til klokka tolv hver dag. Aldri mer. Aldri aldri. 

Anonymkode: 8e252...ee7

Men det er ho tullete å knytte dette til alder. Jeg var i et lignende forhold med en dame som var 9 år yngre. Upålitelige folk kommer i alle kjønn og aldre.

Anonymkode: cbff9...fef

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det??

Anonymkode: b1ea6...e94

Skrevet

Aldersforskjellen er litt for stor etter min mening. Jeg synes 15 kan være ok dersom han er veldig sprek, men når det nærmer seg 20 år nærmer seg en generasjonsforskjell.

Sier dette av erfaring da min mor ble sammen med en 17 år eldre. Han har alltid vært sprek og ung til sinns, men det er hun også. Avstanden blir merkbar med årene. Da hun var nærmere deg i alder var det helt ok, nå er hun 60 og sammen med en gammel og ganske redusert mann. Det er klart at "alle" mener de vil holde seg unge og spreke lenge, det er jo ingen som forutser (eller engang aksepterer) sitt eget forfall. Men årene tar oss alle, energinivået blir lavere og ting endrer seg. Min stefar er fortsatt usedvanlig sprek for sin alder, men jeg vet min mor synes det er kjedelig å måtte dra fra selskapet når han blir sliten. Og hun bekymrer seg for når tiden kommer der hun for alvor må ta seg av ham.

Spør du folk som har valgt slik, så vil de vel neppe angre, for de har hatt fine år sammen og verdsetter dem mest. Men når man fortsatt er ung og i posisjon til å velge så synes jeg man kan tenke seg om.

Jeg dømmer ingen uansett, det er bare snakk om hva som blir det beste livet. Jeg er litt yngre enn deg, og jeg synes er litt for ungt til å finne seg en mann såpass opp i årene.  

Anonymkode: 9afb2...306

Skrevet

Er i et forhold med noenlunde samme aldersforskjell, så for meg er det på ingen måte urealistisk.

Merker ikke aldersforskjellen i det hele tatt. Kanskje et par referanser (gamle kjendiser og politikere osv)  samt detaljer i oppveksthistorier som om man brukte blekk eller PC på skolen 😂 Men begge er voksne, modne mennesker, har samme verdier og mange sammenfallende interesser. Og man har levd to forskjellige liv, så begge har mye å lære hverandre, det er ikke som den med mest år på baken vet alt og mer enn den med minst. 

Han kjente nok litt på aldersforskjellen i forhold til hva "folk rundt" ville tenke, noe jeg skjønner ut fra et par av svarene her om gamle griser osv. Men det var ikke noe big deal, folk som kjenner oss ser at vi er bra sammen, så forholdet vårt har bare blitt bejublet. Men man føler seg kanskje ikke som verdens kuleste person på papiret når man går ungt som mann, det er jo nærmest en klisje :ler:

Det er jo selvsagt en sannsynlighet for at han vil dø før meg, kanskje bli pleietrengende imens jeg har mine "beste år". Men det betyr jo ikke at alle årene vi har sammen før det er bortkastet. Pluss man vet aldri hva som skjer i fremtiden, så lev for i dag. 

Anonymkode: 763ce...492

Skrevet
På 4.2.2020 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Ja, men så spør hun oss om hva vi mener om det, forventer hun ikke et svar da? Skal vi bare sitte her å applaudere kjærligheten bare fordi det er kjærlighet, selv om den ser nokså ekkel ut for det objektive øyet? 

Hun får mene og gjøre hva hun vil. Men vit at alle andre mener noe også om det. 

Mulig det ser OK ut nå. Men når han blir pensjonist, og hun har 18 år igjen av arbeidslivet, hva da? 
Hva når hun blir pensjonist, og han bor på sykehjem eller er pleietrengende? 

Man må se det større bildet som alle andre gjør. Tipper at hun ikke vil pleie sin mann pga alderdom når hun bikker 70 og føler seg frisk og rask. 

Skrevet

Kjør på om du er ute etter en med mye ressurser som kan forsørge deg.

Skrevet
11 timer siden, Thepig skrev:

Kjør på om du er ute etter en med mye ressurser som kan forsørge deg.

Trenger ingen som skal forsørge meg da jeg eier hus, bil og har en veldig bra jobb 😂

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men så spør hun oss om hva vi mener om det, forventer hun ikke et svar da? Skal vi bare sitte her å applaudere kjærligheten bare fordi det er kjærlighet, selv om den ser nokså ekkel ut for det objektive øyet? 

Hun får mene og gjøre hva hun vil. Men vit at alle andre mener noe også om det. 

Mulig det ser OK ut nå. Men når han blir pensjonist, og hun har 18 år igjen av arbeidslivet, hva da? 
Hva når hun blir pensjonist, og han bor på sykehjem eller er pleietrengende? 

Man må se det større bildet som alle andre gjør. Tipper at hun ikke vil pleie sin mann pga alderdom når hun bikker 70 og føler seg frisk og rask. 

Jeg lever hver dag som om det skulle være den siste. Nå føler jeg en enorm kjærlighet og den skal jeg holde på uansett alder

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det??

Det går bra 😁

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går bra 😁

Morsomt!  👍

Tenkte nå på hvordan det går i forhold til grunnen til at du laget denne tråden.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi få ei oppdatering. Er i en lignende situasjon.

Skrevet
På 2.2.2020 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Føler vi er på samme bølgelengde både når det kommer til verdier, mål for fremtiden og lekenhet.

Vi begge er ferdig med unger så det er ikke noe spørsmål.

Det er nettopp det som er såå bra TS, tviler ikke et sekund at dere trives og fungerer sammen. Og jeg tror du ikke hadde de samme verdiene med din forrige partner? For å være ærlig er jeg på samme alder som han, og ville nok ha gått gjennom flammer for at du skulle ha det så godt som mulig. Ei ung kvinne ville gjordt meg yngre og følt at livet har begynt på nytt.

Denne aldersforskjellen gjelder begge veier, jeg ble jo stupforelsket i ei som var 20 år eldre. Da hadde jeg ikke barn fra før da, så det gikk ikke for vår del. Tror det er viktig at man er ferdig med denne barnetiden, man får litt mere tid på seg selv og hverandre da🙄

AnonymBruker
Skrevet

hvis du faktisk tenner på en som er nesten 20 år eldre enn deg, og ser for deg at du vil kunne tenne på en på over 60 om 10 år, så kjør på. Jeg er 10 år eldre enn deg, og kunne ikke tenkt meg å date en på 51 år en gang, langt mindre en på 61 år.

Anonymkode: 8baad...bc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...