Gå til innhold

Kvinne 33, mann 51.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er det helt urealistisk å tenke at det kan bli noe mer med en på 51?

Føler vi er på samme bølgelengde både når det kommer til verdier, mål for fremtiden og lekenhet.

Vi begge er ferdig med unger så det er ikke noe spørsmål.

Anonymkode: 8356f...6f6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han er en sprek geitebukk som kan gi deg sex nesten hver dag så synes jeg det ikke er noe å lure på. Dessuten, når han vet han er sammen med en ung duggfrisk kvinne som deg så vil han anstrenge seg ytterligere for å behandle deg bra. 

Anonymkode: ae682...28c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sharp

Endret av BBB87
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere er så opptatt av aldersforskjeller. 30+ er godt voksen.  Jeg kjenner flere par med aldersforskjell på 20 år.

Anonymkode: c0603...17a

• Liker 2
Skrevet

Mål for fremtiden? Han burde strengt tatt allerede være i mål med fremtiden.

Hva med å fikse forholdet ditt til din far enn å la gamle griser få tilgang på kroppen din?

Anonymkode: cbb1e...50d

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å fikse forholdet ditt til din far enn å la gamle griser få tilgang på kroppen din?

Er du seriøs? Regner med at du er en incel som bare venter på å rakke ned på kvinner 

TS, 33 og 51 er fin aldersforskjell. Av erfaring vet jeg at eldre menn anstrenger seg langt mer når de er sammen med yngre kvinner 😊 Både utseende og helse. En på 51 er også moden og har livserfaring en 33-åring ikke har ennå. 

Go for it 

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker at 33 og 51 er helt fint, nå og noen år fremover. Og så tenker jeg at aldersforskjellen blir tydeligere dess gamlere dere blir og at det er den yngste det vil gå utover. Jeg tenker at den eldste har trukket vinnerloddet.

• Liker 8
Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann med 17 års aldersforskjell, vi hadde utrolig mye til felles, møttes gjennom felles interesse og rett og slett elsket å vær med hverandre (for min del føltes det mer som bestevenner med fordeler, og senere kjærlighet) Men det gikk ikke i mer enn et år, for jeg skjønte jo hvorfor han ikke var med en dame på sin egen alder og ikke hadde barn. Han var ikke så organisert i hverdagen, hadde ikke alt i livet på stell og ikke helt familieorienterte verdier hvis man skulle stiftet familie sammen

Jeg var bare 20 år, og han 37, og begynte allerede å tenke på barn, bli babysyk og bli mer opptatt av ting som de som er 10+ år eldre er opptatt av. Så ble påvirket til å bli litt "for moden". Glad det ikke ble oss, for jeg hadde kanskje fått en "krise" senere i 30-års alderen hvor jeg begynte å savne alt jeg ikke hadde opplevd😅 Litt annerledes med dere som er 33 og 51, men du kommer sikkert til å føle at du er på et helt annet sted i livet når han blir 70-80 og får helseproblemer, blir fratatt kjøretillatelse og krokrygg... Eventuelt at du blir "eldre" for alderen, slik at du tilpasser deg han som er 18 år eldre 

Anonymkode: 1fb06...388

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med en mann med 17 års aldersforskjell, vi hadde utrolig mye til felles, møttes gjennom felles interesse og rett og slett elsket å vær med hverandre (for min del føltes det mer som bestevenner med fordeler, og senere kjærlighet) Men det gikk ikke i mer enn et år, for jeg skjønte jo hvorfor han ikke var med en dame på sin egen alder og ikke hadde barn. Han var ikke så organisert i hverdagen, hadde ikke alt i livet på stell og ikke helt familieorienterte verdier hvis man skulle stiftet familie sammen

Jeg var bare 20 år, og han 37, og begynte allerede å tenke på barn, bli babysyk og bli mer opptatt av ting som de som er 10+ år eldre er opptatt av. Så ble påvirket til å bli litt "for moden". Glad det ikke ble oss, for jeg hadde kanskje fått en "krise" senere i 30-års alderen hvor jeg begynte å savne alt jeg ikke hadde opplevd😅 Litt annerledes med dere som er 33 og 51, men du kommer sikkert til å føle at du er på et helt annet sted i livet når han blir 70-80 og får helseproblemer, blir fratatt kjøretillatelse og krokrygg... Eventuelt at du blir "eldre" for alderen, slik at du tilpasser deg han som er 18 år eldre 

Anonymkode: 1fb06...388

Hvis man ikke har orden på livet sitt etter man har passert 37 år så vil jeg si det er noen røde flagg.

Også tenker jeg; nyt hver dag som om det skulle være den siste og nyt den kjærligheten man får.

Skrevet
2 timer siden, Firebarnsmor86 skrev:

Er du seriøs? Regner med at du er en incel som bare venter på å rakke ned på kvinner 

TS, 33 og 51 er fin aldersforskjell. Av erfaring vet jeg at eldre menn anstrenger seg langt mer når de er sammen med yngre kvinner 😊 Både utseende og helse. En på 51 er også moden og har livserfaring en 33-åring ikke har ennå. 

Go for it 

Takk firebarnsmor 😄

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt han var ferdig med forpliktelser,  trivdes best etablert alene, bitter etter skilsmisse og bare ute etter en elskerinne og venninne. Men du kan jo spørre han?

Anonymkode: 340ab...a5c

• Liker 2
Skrevet

Er 38 og eksem var elleve år eldre. Han er den verste jeg har vært sammen med. Utro, løgnersk, maste stadig om å få låne og få penger, og brukte opp alle pengene på travspill og sov til klokka tolv hver dag. Aldri mer. Aldri aldri. 

Anonymkode: 8e252...ee7

Skrevet

Hva vil han? Er dere begge single og vil ha en fremtid? Har han store barn og du små, eller omvendt, kan problemene komme... 

Anonymkode: 5d11c...a6c

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere er så opptatt av aldersforskjeller. 30+ er godt voksen.  Jeg kjenner flere par med aldersforskjell på 20 år.

Anonymkode: c0603...17a

Om 9 år er han 60. Dette virker veldig spesielt. 10-12 år opp er jeg med på, men denne aldersforskjellen er i overkant. Nice for ham da, i hvert fall hvis han ikke får negative reaksjoner. 

Jeg vet om noen som enten er sammen, eller har et fysisk forhold av noe slag, som er 30-35 og 50+, og jeg lurer i hvert fall på hva som er greia, hvor mye hun tjener på dette økonomisk (for at det skal være verdt det), hvor lenge de ser for seg å være sammen osv.

• Liker 1
Skrevet

Send han ei melding der du skriver akkurat det du skrev i posten. Så snakker dere om det. Kan gå fint, trenger ikke gjøre det. Men dette finner dere ut av. Lykke til !!

Anonymkode: b1ea6...e94

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Er 38 og eksem var elleve år eldre. Han er den verste jeg har vært sammen med. Utro, løgnersk, maste stadig om å få låne og få penger, og brukte opp alle pengene på travspill og sov til klokka tolv hver dag. Aldri mer. Aldri aldri. 

Anonymkode: 8e252...ee7

Det var jo selvfølgelig fordi han var eldre 🙄

Anonymkode: 4bc7f...691

• Liker 4
Skrevet

Du er kvinne på 33. Du kan velge og vrake mellom menn fra 25 - 40, som vil regnes som innenfor ditt aldersspenn. 

51 år er ganske høyt. Mulig det ser lovende ut pr nå, og muligens det kan fungere. Men han kunne vært faren din. Og han burde ha kommet en del lengre enn deg i livet. At han på 51 har samme mål og verdier som deg på 33 er faktisk litt tankevekkende. Men dette er vel gjerne en eldre mann som har lavere mental alder. Tenk over den setningen to ganger, for det trenger ikke virke like forlokkende selv om det høres OK ut første gang.

Anonymkode: 8323b...a64

• Liker 2
Skrevet

Det skjer en del med oss mennesker fra 60 og oppover både fysisk og mentalt. Når du er 50 og fremdeles "ung", vil han være en eldre mann på nesten 70, med alt det innebærer. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Observer skrev:

Det skjer en del med oss mennesker fra 60 og oppover både fysisk og mentalt. Når du er 50 og fremdeles "ung", vil han være en eldre mann på nesten 70, med alt det innebærer. 

Ja bare se på Chuck Norris f.eks. Man trenger nødvendigvis ikke bli noen gammelmann selv om man blir gammel menn etter hvert. Nei nyt det mens du kan. For om 40 år er det ikke sikkert noen av dere er i live. Da er det ihvertfall for sent å gjøre noe.

Skrevet
On 2/2/2020 at 1:56 PM, AnonymBruker said:

Luren på verdenssyn på en som tror en 50 åring burde ikke ha noen videre verdi eller mål i livet. Og en som beskriver noen som gris ut fra aldrer. Synd. 

Anonymkode: a95e8...956

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...