Gå til innhold

Mannens skjulte lyster

Fremhevede innlegg

Skrevet
Paramount skrev (På 2.2.2020 den 8.03):

At hun har elskere, men at hun samtidig er 100% emosjonelt knyttet til meg. At jeg forteller henne dette, og at hun etter lang betenkningstid sier at det er greit. At hun hele veien spør meg hver gang hun finner noen hun godt kunne tenke seg å være intim med. At jeg oppmuntrer henne og legger til rette for henne, mot at hun er ærlig og deler alt hun opplever med meg.
Dette har i årevis vært min desiderte favoritt, men ærlig talt, hvor realistisk er dette :fy_fy:. Er ganske stille om denne fantasien, i hvert fall om alvoret i den, at jeg faktisk har alvorlig lyst :sjenert:.

loveli skrev (48 minutter siden):

Høres ut som en drøm! :nigo:

Hvorfor tør du ikke si det til dama di? Man trenger jo ikke si alt med en gang kanskje, men gi små drypp.

Ja, akkurat sånn ❤️

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
loveli skrev (12 timer siden):

Høres ut som en drøm! :nigo:

Hvorfor tør du ikke si det til dama di? Man trenger jo ikke si alt med en gang kanskje, men gi små drypp.

Ut fra det jeg vet om kvinner er det nok ikke en drøm for alle, selv om jeg tror de fleste har det i seg under en del lag med hemninger. Men hvordan det vil påvirke forholdet over tid er veldig individuelt og usikkert. Enn så lenge synes jeg det tryggeste er å bare ha det som en fantasi. Som fantasi er det vel ganske uskyldig. En slik ordning i praksis vil jo helt sikkert få konsekvenser, hvilke er det vanskelig å ha oversikt over. Det kan virke som, litt merkelig kanskje, at det er menn i hovedsak som fantaserer om dette. 

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (11 timer siden):

Ut fra det jeg vet om kvinner er det nok ikke en drøm for alle, selv om jeg tror de fleste har det i seg under en del lag med hemninger. Men hvordan det vil påvirke forholdet over tid er veldig individuelt og usikkert. Enn så lenge synes jeg det tryggeste er å bare ha det som en fantasi. Som fantasi er det vel ganske uskyldig. En slik ordning i praksis vil jo helt sikkert få konsekvenser, hvilke er det vanskelig å ha oversikt over. Det kan virke som, litt merkelig kanskje, at det er menn i hovedsak som fantaserer om dette. 

Ja, jeg synes det er interessant at dette er en 'mannedrøm'. For jeg ville tro at flere kvinner vil kunne synes det er deilig å ha tilgang til flere enn én mann. Men kanskje fordi det allikevel blir på mannens premisser så er det ikke så attraktivt? Eller fordi selve det at mannen aktivt ønsker det kan bli følt som at han ikke bryr seg nok om deg. Det at han ønsker å dele deg blir på en måte som å låne ut en eiendel? Noen kvinner synes vel at mannen bør ønske seg eksklusivitet, at dette dyrisk begjærlige 'min dame!' er sexy. Broderlig deling ikke fullt så sexy, mer som å bli brukt. 

Jeg vet ikke. Aldri blitt spurt om noe sånt av mannen. Jeg ville muligens vært åpen for det, men hvem vet hvilke følelser som dukker opp når spørsmålet plutselig er der!

Anonymkode: c972b...f02

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja, jeg synes det er interessant at dette er en 'mannedrøm'. For jeg ville tro at flere kvinner vil kunne synes det er deilig å ha tilgang til flere enn én mann. Men kanskje fordi det allikevel blir på mannens premisser så er det ikke så attraktivt? Eller fordi selve det at mannen aktivt ønsker det kan bli følt som at han ikke bryr seg nok om deg. Det at han ønsker å dele deg blir på en måte som å låne ut en eiendel? Noen kvinner synes vel at mannen bør ønske seg eksklusivitet, at dette dyrisk begjærlige 'min dame!' er sexy. Broderlig deling ikke fullt så sexy, mer som å bli brukt. 

Jeg vet ikke. Aldri blitt spurt om noe sånt av mannen. Jeg ville muligens vært åpen for det, men hvem vet hvilke følelser som dukker opp når spørsmålet plutselig er der!

Her nevner du kort og presist en del vesentlige problemstillinger. Problemer som kan være alt fra bagateller til uoverstigelige, alt etter hvilke to mennesker det handler om. Og så konkluderer du med at du ville muligens være åpen for det. Det overrasker meg, og jeg tenker at det er en veldig fornuftig holdning. Me like sier jeg på apespråket. Det ligger mange dype merkelige instinkter bak lysten etter å oppleve dette. Å gi uttrykk for generelle meninger om dette er ikke enkelt, det er for intimt og personlig, og individuelt. Dette har opptatt meg i nokså lang tid, jeg kunne sikkert skrevet flere bøker om hva som foregår av tanker rundt temaet. Det er en logikk bak det, for meg i det minste. Men veldig mye ukjent.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker dame rumpen. Å slikke rumpehull er det beste jeg vet! Men slikker bare damer som klarer å vaske seg ordentlig (mange uhygieniske damer der ute). Også viktig at damer barber seg 

Anonymkode: 66881...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Mannens skjulte bryster? 

Da har jeg også skjulte bryster. Er frekt å vise frem pupper in public. 

Anonymkode: 3c6e9...839

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (På 3.3.2022 den 20.37):

Her nevner du kort og presist en del vesentlige problemstillinger. Problemer som kan være alt fra bagateller til uoverstigelige, alt etter hvilke to mennesker det handler om. Og så konkluderer du med at du ville muligens være åpen for det. Det overrasker meg, og jeg tenker at det er en veldig fornuftig holdning. Me like sier jeg på apespråket. Det ligger mange dype merkelige instinkter bak lysten etter å oppleve dette. Å gi uttrykk for generelle meninger om dette er ikke enkelt, det er for intimt og personlig, og individuelt. Dette har opptatt meg i nokså lang tid, jeg kunne sikkert skrevet flere bøker om hva som foregår av tanker rundt temaet. Det er en logikk bak det, for meg i det minste. Men veldig mye ukjent.

Seksualitet er et merkelig felt. Jeg mener noe om det, jeg tenker på det, jeg kan forsøke å forstå det ene eller det andre. Men mønsteret er allikevel at jeg føler noe, tenner på noe/tenner ikke på noe, og så kan jeg tenke over det i etterkant. Litt sånn 'åja, jeg liker det, ja!? Hva er det for noe?' Jeg kan i alle fall ikke bestemme meg rasjonelt for å tenne på noe/ikke tenne på noe/noen.

Men. Det er noen typer følelser/stengsler som det går an å jobbe litt med. Og som kan forandre seg over tid. Som er knyttet til sikkerhet på seg selv, mindre frykt for å bryte noen sosiale normer, gi mer etter for egen nysgjerrighet, være trygg på partner og sånn. 

Så tilbake til det å 'bli delt'/ha 'godkjent sex med andre menn: Det ville vært uaktuelt for meg for bare 10 år siden (av sånne grunner som nevnt i tidligere post). Nå er jeg muligens mer åpen. Hvorfor? Mer nysgjerrig på seksualiteten min generelt? Tryggere på hans motiver? Eller, skrekk og gru, er eventuelle negative konsekvenser for oss som par blitt mindre viktig for meg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...