Gå til innhold

Mannens skjulte lyster

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, Cervus skrev:

Mmf trekant er mye bedre enn ffm. 

To jenter er stress. Jeg opplevde litt sjalusi og fokus om å fordele oppmerksomheten likt. Men jeg klarer bare å komme en gang.

To menn var bedre. Da kunne vi bare kjøre på for å gi jenta en Max opplevelse

Var det noe intimitet mellom deg og den andre mannen? 

Anonymkode: 80e24...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det noe intimitet mellom deg og den andre mannen? 

Anonymkode: 80e24...1ea

Nei, men kjente han overraskende godt når jeg var i vagina og han i analen. Tydeligvis veldig tynt mellom der. Det var faktisk opphissende.

Også slikket jeg kona hans mens han tok henne bakfra. Så da dasket pungen hans iblant borti haka mi 😂

På forhånd hadde vi avtalt null kontakt mellom oss, så vi brøt noen barrierer.

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes damer i skjørt og strømpebukser er utrolig sexy, fantaserer litt om å treffe ei flott voksen dame,kledd slik, og som "teaser" meg ordentlig. Hvis vi er ute på utested, med masse folk,lar hun meg få "tafse" litt forsiktig, med fare for å bli oppdaget. Dette kan pågå utover en hel kveld,og avlsuttes når begge ikke klarer å vente lenger:-) Noen damer som kunne tenkt seg dette,mon tro,eller er d spesielt?

Anonymkode: c3e2a...10c

Dama kler seg stadig i skjørt og strømpebukse med åpning. Utrolig sexy. Jeg blir på med en gang.

Vi var ute i Oslo før jul, og da hadde hun kjole og sånn strømpebukse. Men fant dessverre ingen aktuelle kandidater til å flørte og la kjenne. Hun fikk noen beilere med grått hår, hyggelige nok men litt for gamle. Hun var på utkikk etter 30-50 åringer. 

• Liker 3
Skrevet

Å ha sex i prøve rom, å ha sex i boblebad og ha sex som du vet at det er mulighet for at andre kan se deg... elsker å utfordre damene jeg er sammen med som nakenbading 

Anonymkode: 51dac...ddb

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøve en stor dildo på dama og fisting. Ikke lett å spørre om dette i et nytt forhold. Er det noen damer som tenner på dette irl?

Anonymkode: 5fbd9...677

Tror du det blir lettere å spørre etter 3-5 år?

Skrevet
På 2.2.2020 den 0.51, Cervus skrev:

Tenner på tanken om at hun har sex med en annen (trekant mmf, at jeg ser på, at de er alene, at vi/hun har en husvenn/elsker. Foreløpig har vi bare kommet til at hun flørter med andre.

Kose med henne analt. Rimming, massere, buttplug.

Statoil

Suge en mann

🙌 Samme fantasi, men tenner ikke så mye på rimming da. Lurer litt på Statoil?

Anonymkode: 275d4...81d

• Liker 1
Skrevet

Man skal jo ikke tømme alle fantasiene på engang, nånei du, jeg holder dem hemmelig, og gir dama små overraskelser hver gang. Det er jo slik man bygger opp og får ei fornøyd og tilfreds dame på❤️

• Liker 1
Skrevet

Etter mange år med samboer der sexen var preget av han som dom og jeg som sub, kom han plutselig en dag med spørsmålet om vi kunne bytte roller. Han hadde tenkt på det leeenge men ikke turt å ta det opp. Nå er det også en vanlig del av vårt sexliv. 

Anonymkode: de367...c4d

• Liker 3
Skrevet

Jeg fantaserer om at hun sitter på ansiktet mitt litt røft. Gnir seg uten hensyn til om jeg får smake rumpa eller musa.

Jeg gidder ikke foreslå det, for det virker litt rart og "sub". Jeg er tydelig at hun liker best at jeg styrer, og det er forsåvidt greit mesteparten av tiden. Det blir bare litt forutsigbart å alltid ha kontrollen. 

Anonymkode: bd084...187

Skrevet

Jeg drømmer om at jeg tar kona bakfra mens hennes sexy, single venninne tar meg i stumpen med strapon.

Noen ganger varierer jeg drømmen med at jeg tar venninnen bakfra og kona tar meg med strapon.

Ellers drømmer jeg også om at kona og jeg står på alle 4 med rumpene mot hverandre. Mellom oss har vi de dobbeldildo; hun i fitta og jeg i stumpen, og vi dasker mot hverandre. Lurer på om det vil fungere?

Anonymkode: c74be...11a

• Liker 4
Skrevet
På 3.2.2020 den 0.33, Cervus skrev:

Dama kler seg stadig i skjørt og strømpebukse med åpning. Utrolig sexy. Jeg blir på med en gang.

Vi var ute i Oslo før jul, og da hadde hun kjole og sånn strømpebukse. Men fant dessverre ingen aktuelle kandidater til å flørte og la kjenne. Hun fikk noen beilere med grått hår, hyggelige nok men litt for gamle. Hun var på utkikk etter 30-50 åringer. 

Er vel endel menn som hadde likt en sånn overraskelse på byen 😎

Anonymkode: 22c36...30b

Skrevet

Jeg er ikke mann men jeg tenner også på Statoil

Mye bedre enn Circle K

• Liker 5
Skrevet
På 2.2.2020 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Synes damer i skjørt og strømpebukser er utrolig sexy, fantaserer litt om å treffe ei flott voksen dame,kledd slik, og som "teaser" meg ordentlig. Hvis vi er ute på utested, med masse folk,lar hun meg få "tafse" litt forsiktig, med fare for å bli oppdaget. Dette kan pågå utover en hel kveld,og avlsuttes når begge ikke klarer å vente lenger:-) Noen damer som kunne tenkt seg dette,mon tro,eller er d spesielt?

Samme her og gjerne skinnskjørt, blir superkåt bare ved å tenke på det

Skrevet
På 3.2.2020 den 15.50, AnonymBruker skrev:

Etter mange år med samboer der sexen var preget av han som dom og jeg som sub, kom han plutselig en dag med spørsmålet om vi kunne bytte roller. Han hadde tenkt på det leeenge men ikke turt å ta det opp. Nå er det også en vanlig del av vårt sexliv. 

Anonymkode: de367...c4d

Det er vel ikke noe «subbete» å la en kvinne sitte på ansiktet sitt? Er vel bare å plassere henne der, det! Og bevege henne frem og tilbake. 
Min Dom er veldig dominant for meg og styrer alt (er uhyre lydig og submissiv for han). Har sittet på ansiktet hans mange ganger. Kommet i ansiktet hans og tisset på han også, han elsker det. Han er ikke noe mindre dom av det. Bare herlig deilig! 
Kan sammenlignes med at hun sitter på pikken din, er ikke annerledes enn ansiktet, syns jeg. 

Anonymkode: 6c74b...8d8

• Liker 3
Skrevet
På 2.2.2020 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med voksen? 20+? 50+?

Anonymkode: b291e...5cc

Skrevet
På 2.2.2020 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Prøve en stor dildo på dama og fisting. Ikke lett å spørre om dette i et nytt forhold. Er det noen damer som tenner på dette irl?

Anonymkode: 5fbd9...677

Det er det, og ikke så lett å innrømme for kvinner heller. Er redd mange menn skal tro at det er bare store ting som duger når jeg også setter veldig stor pris på vanlig sex. 

Anonymkode: e82cb...718

Skrevet

Var sammen med en for mange år siden som sporte meg støtt og stadig om jeg ville være med på 3 kant med han og en kompis. Han hadde lyst og se på at jeg ble tatt av noen andre.  Det ble med fantasien  for og si det sånn.. 

Anonymkode: 394b7...124

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med voksen? 20+? 50+?

Anonymkode: b291e...5cc

Over 30....og under 65. jeg er selv 40

Skrevet

Drømmer om at typen min har noen litt kinky fantasier som han deler med meg....

Har prøvd å spørre mange ganger uten noen særlig kreative svar. Det blir med det typiske «få en blowjobb mens jeg ser på fotball» eller at jeg «ligger naken i senga når han kommer hjem fra jobb». De har jeg gjort mange ganger allerede🙄

Selv skulle jeg gjerne skulle jeg gjerne mottatt litt rimming, og kanskje en finger der bak under sex. Angrer nå bittert på at jeg ikke lot eksen min gjøre det på meg mens vi var sammen... 

ønsker generelt å spice opp ting mer, uten å vite helt med hva.

Anonymkode: 72805...4db

• Liker 2
Skrevet

Det er så mye å velge imellom, men jeg vil si ekstreme former for dominans, både fysisk og emosjonelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...