Gå til innhold

Mannens skjulte lyster

Fremhevede innlegg

Gjest Sexslave
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hører gjerne mer

Anonymkode: b0439...11a

Er du mann eller kvinne? Oki men veit ikke hvor langt jeg kan gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Paramount skrev (På 2.2.2020 den 8.03):

At hun har elskere, men at hun samtidig er 100% emosjonelt knyttet til meg. At jeg forteller henne dette, og at hun etter lang betenkningstid sier at det er greit. At hun hele veien spør meg hver gang hun finner noen hun godt kunne tenke seg å være intim med. At jeg oppmuntrer henne og legger til rette for henne, mot at hun er ærlig og deler alt hun opplever med meg.
Dette har i årevis vært min desiderte favoritt, men ærlig talt, hvor realistisk er dette :fy_fy:. Er ganske stille om denne fantasien, i hvert fall om alvoret i den, at jeg faktisk har alvorlig lyst :sjenert:.

Dette er helt identisk med min fantasi bare jeg er dame☺️ Det kalles visst zielofili😇

Anonymkode: f0124...e55

Gjest Sexslave
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg hører gjerne mer

Oki men det er ganske tøffe saker ,er du kvinne eller mann, 

Gjest Sexslave
Skrevet

Oki,men er du m eller k ? 
Det er ganske tøfte saker da, veit ikke hvor grensene går her inne da?

Skrevet
Sexslave skrev (6 timer siden):

Oki,men er du m eller k ? 
Det er ganske tøfte saker da, veit ikke hvor grensene går her inne da?

Er mann

Skrevet

Tenner på og være sjef.  Å la slaven min få pryl.  Mannen er en ener/maestro.   Kvinnen er til for å behage mannen.

Anonymkode: 00338...084

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenner på og være sjef.  Å la slaven min få pryl.  Mannen er en ener/maestro.   Kvinnen er til for å behage mannen.

Anonymkode: 00338...084

Slik tenker menn som er psykisk/fysisk voldelige i forhold. 

Det er skummelt at slikt som dette er blitt akseptabelt. 

Du er deg sjæl i soverommet. 

Anonymkode: 1c957...f2d

Gjest Sexslave
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er mann

Oki skriver litt senere, er litt opptatt

Gjest Sexslave
Skrevet

Vi var 10 jenter og 6 menn og jeg slaven for gruppen, De kunne ønske seg tink med slaven, så ble det trekt lapper. 
På den første

legg slaven på ryggen, og en tung jente setter seg på hans hode åholder bena opp til seg, mens alle som vil kan drive med anus på forsellige måter.

Det kom frdam ei jente, som prøvde å få hånden opp i anus, og hun klarte det, Det var litt utfordring, men da hun var inn gjorde det godt. Ikke nok meddelt men hun hadde hånden inn til albogen.

Etter det kom det fram et par  m og k. Han tredde den svære penisen opp i megy og dro,på så det merkets , mens dama hans sugde og beit.

Ettert det var det flere damer som hadde hånden inn i meg, men nå var jeg så utblokkert at det gikk lettere. Da de var ferdig klappet de over fullført første lapp trekkt.

Det kommer flereom du eller dere vil høre mere. 
på forhånd takk for at jeg kunne fortelle.

Skrevet

Har ingen skjulte lyster. Det lille jeg har hatt av fantasier har vært testet. Har med årene blitt veldig «vanilje». Ingen spesielle kinks.

Gjest Sexslave
Skrevet
Sexslave skrev (9 timer siden):

Oki skriver litt senere, er litt opptatt

Litt tid nå.

oki Dette sjedde. I et utdrikningslag . 
Jeg har heller ikke noen hemmelig fantasier,derfor er det greit å fortelle om de

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2020 den 17.08):

Prøve en stor dildo på dama og fisting. Ikke lett å spørre om dette i et nytt forhold. Er det noen damer som tenner på dette irl?

Anonymkode: 5fbd9...677

Jeg hadde digget å prøve begge deler. 

Anonymkode: c5a0e...2ea

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
sicario skrev (9 timer siden):

Har ingen skjulte lyster. Det lille jeg har hatt av fantasier har vært testet. Har med årene blitt veldig «vanilje». Ingen spesielle kinks.

Good for you.... 

Anonymkode: 87630...112

AnonymBruker
Skrevet

Min skulte lyst er å få drømmejenta på snart 20;) vet du har sett pikken min før, og vil du skal se på den igjen , helst kom å ta på den!!!!😉 såååå lyst at du skal få smake på meg😉

Anonymkode: 2d45c...6db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2020 den 14.42):

🙌 Samme fantasi, men tenner ikke så mye på rimming da. Lurer litt på Statoil?

Anonymkode: 275d4...81d

Hva er Statoil?

Anonymkode: e3f5c...b43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2020 den 18.37):

Tenner på å gi ris på rumpa med flat hånd slik at det klasker skikkelig 😀 Tror det blir med fantasien

Anonymkode: 08c05...fa1

Er ikke det helt vanlig?

Anonymkode: b8a31...40a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 1.00):

Dette er helt identisk med min fantasi bare jeg er dame☺️ Det kalles visst zielofili😇

Anonymkode: f0124...e55

Jeg er i et slikt forhold

Anonymkode: b8a31...40a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne. Tenner på tanken av at et par deilige damer med store pupper kommer hjem til oss og fører han opp på rommet, masserer han nakne, koser og suger på kukken og ballene til han nesten kommer, for så å stoppe opp før den ene begynner suge igjen.. mens han ligger der stein kåt så det renner av han. Liker også tanken på at den ene dama lar han suge og kose seg med puppene hennes mens den andre rir han sagte til han spruter 🙂 Han er har en deilig feit kukk og deilige myke baller. 

Anonymkode: c35e7...6cd

Gjest loveli
Skrevet
Paramount skrev (På 2.2.2020 den 8.03):

At hun har elskere, men at hun samtidig er 100% emosjonelt knyttet til meg. At jeg forteller henne dette, og at hun etter lang betenkningstid sier at det er greit. At hun hele veien spør meg hver gang hun finner noen hun godt kunne tenke seg å være intim med. At jeg oppmuntrer henne og legger til rette for henne, mot at hun er ærlig og deler alt hun opplever med meg.
Dette har i årevis vært min desiderte favoritt, men ærlig talt, hvor realistisk er dette :fy_fy:. Er ganske stille om denne fantasien, i hvert fall om alvoret i den, at jeg faktisk har alvorlig lyst :sjenert:.

Høres ut som en drøm! :nigo:

Hvorfor tør du ikke si det til dama di? Man trenger jo ikke si alt med en gang kanskje, men gi små drypp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...