AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Hva tenner du som mann på som du ikke nødvendigvis forteller om med en gang? Eventuelt holder skjult hele livet? Jeg synes dette er spennende å høre om. Anonymkode: 80e24...1ea
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Tenner på å gi ris på rumpa med flat hånd slik at det klasker skikkelig 😀 Tror det blir med fantasien Anonymkode: 08c05...fa1 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Lyst til å suge en margdiger mannekuk til han kommer som er foss. Anonymkode: e817f...05f 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 Firkant med tre damer. Anonymkode: 8cff6...e16
Skruf#2 Skrevet 1. februar 2020 #6 Skrevet 1. februar 2020 Wet sex🤪💦 Ikke å gi men motta. Ikke noe som å ligge under ei skikkelig tissetrengt fitte å bare drukne i deilige gyldne dråper💦💦 Noen vil sikkert syns dette er kvalmt og ekkelt så det trenger du ikke kommentere🤣 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #7 Skrevet 1. februar 2020 9 minutter siden, Skruf#2 skrev: Wet sex🤪💦 Ikke å gi men motta. Ikke noe som å ligge under ei skikkelig tissetrengt fitte å bare drukne i deilige gyldne dråper💦💦 Noen vil sikkert syns dette er kvalmt og ekkelt så det trenger du ikke kommentere🤣 Tenner på «verre» ting enn dette selv 😁 TS Anonymkode: 80e24...1ea 1
Skruf#2 Skrevet 1. februar 2020 #8 Skrevet 1. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenner på «verre» ting enn dette selv 😁 TS Anonymkode: 80e24...1ea 😄Godt å høre at det er andre «kinky» der ute‼️
Thyra Skrevet 1. februar 2020 #9 Skrevet 1. februar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenner på «verre» ting enn dette selv 😁 TS Anonymkode: 80e24...1ea Hva som er "verst" og "best" kommer vel an på øyet som ser... 3 1
Cervus Skrevet 1. februar 2020 #10 Skrevet 1. februar 2020 Tenner på tanken om at hun har sex med en annen (trekant mmf, at jeg ser på, at de er alene, at vi/hun har en husvenn/elsker. Foreløpig har vi bare kommet til at hun flørter med andre. Kose med henne analt. Rimming, massere, buttplug. Statoil Suge en mann 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 10 minutter siden, Cervus skrev: Tenner på tanken om at hun har sex med en annen (trekant mmf, at jeg ser på, at de er alene, at vi/hun har en husvenn/elsker. Foreløpig har vi bare kommet til at hun flørter med andre. Kose med henne analt. Rimming, massere, buttplug. Statoil Suge en mann Statoil? Anonymkode: dbc68...95b 34
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #12 Skrevet 2. februar 2020 Gjørmebryting, der to damer smører hverandre inn med gjørme. Gjerne strippe i løpet av " kampen ". Anonymkode: c6e89...44e 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #13 Skrevet 2. februar 2020 For meg er det viktig å skille mellom fantasi og ikke, det hadde vært kjempekult å forsøkt seg på to damer samtidig, men jeg tror ikke vi hadde klart å gjennomføre det. Sjalusien min er aalt for stor til at det skulle gått greit andre veien. Kjempevåt samboer som er helt vill etter penisen min er det diggeste jeg vet. Og når dama rir penisen sånn type dyp og rask pentrering. Min samboer går ikke på prevensjon så jeg blir tent av tanken å komme inni uansett. Har veldig lyst å prøve makeup sex. Med skikkelig pasion. Men vi krangler jo aldri... Anonymkode: d1e81...0be 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #14 Skrevet 2. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenner på å gi ris på rumpa med flat hånd slik at det klasker skikkelig 😀 Tror det blir med fantasien Anonymkode: 08c05...fa1 Veldig mange som liker dette da, så der er det jo håp:) Anonymkode: 87e05...614 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #15 Skrevet 2. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er det viktig å skille mellom fantasi og ikke, det hadde vært kjempekult å forsøkt seg på to damer samtidig, men jeg tror ikke vi hadde klart å gjennomføre det. Sjalusien min er aalt for stor til at det skulle gått greit andre veien. Kjempevåt samboer som er helt vill etter penisen min er det diggeste jeg vet. Og når dama rir penisen sånn type dyp og rask pentrering. Min samboer går ikke på prevensjon så jeg blir tent av tanken å komme inni uansett. Har veldig lyst å prøve makeup sex. Med skikkelig pasion. Men vi krangler jo aldri... Anonymkode: d1e81...0be Mannen min hadde trekant med to damer i tida jeg og han bare var venner. Husker i tida etter den trekanten at han var skikkelig skuffa over hele opplevelsen. Vanskelig å vite hva man skal gjøre, hva man skal fokusere på, og unngå at en liksom føler seg litt utelatt. Sikkert mange som digger det også, men han sa alltid at fantasitrekant fungerte mye bedre enn i virkeligheten😅 Jeg har også kunne tenkt meg å forsøke trekant med ei ekstra dame, men han ønsker ikke, så det får bli en fantasi. Anonymkode: 96fc9...196 4
Gjest Paramount Skrevet 2. februar 2020 #16 Skrevet 2. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenner du som mann på som du ikke nødvendigvis forteller om med en gang? Eventuelt holder skjult hele livet? Jeg synes dette er spennende å høre om. Anonymkode: 80e24...1ea At hun har elskere, men at hun samtidig er 100% emosjonelt knyttet til meg. At jeg forteller henne dette, og at hun etter lang betenkningstid sier at det er greit. At hun hele veien spør meg hver gang hun finner noen hun godt kunne tenke seg å være intim med. At jeg oppmuntrer henne og legger til rette for henne, mot at hun er ærlig og deler alt hun opplever med meg. Dette har i årevis vært min desiderte favoritt, men ærlig talt, hvor realistisk er dette . Er ganske stille om denne fantasien, i hvert fall om alvoret i den, at jeg faktisk har alvorlig lyst .
Gjest Alterego666 Skrevet 2. februar 2020 #17 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har delt alle de hyppigste fantasiene mine med partner. Hun er fin og klok og er klar for hele spekteret av meg, samtidig som hun gradvis også åpner opp for sine. Mange ting prøver vi ut ganske umiddelbart, mens andre igjen blir lagt på hylla fordi en eller begge tross alt ikke ønsker å gjennomføre dem. Flere av fantasiene har blitt en konstant kilde til intimitet og utforskning og et sted hvor vi lærer hverandre å kjenne på et dypere plan.
Cervus Skrevet 2. februar 2020 #18 Skrevet 2. februar 2020 Mmf trekant er mye bedre enn ffm. To jenter er stress. Jeg opplevde litt sjalusi og fokus om å fordele oppmerksomheten likt. Men jeg klarer bare å komme en gang. To menn var bedre. Da kunne vi bare kjøre på for å gi jenta en Max opplevelse 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #19 Skrevet 2. februar 2020 Synes damer i skjørt og strømpebukser er utrolig sexy, fantaserer litt om å treffe ei flott voksen dame,kledd slik, og som "teaser" meg ordentlig. Hvis vi er ute på utested, med masse folk,lar hun meg få "tafse" litt forsiktig, med fare for å bli oppdaget. Dette kan pågå utover en hel kveld,og avlsuttes når begge ikke klarer å vente lenger:-) Noen damer som kunne tenkt seg dette,mon tro,eller er d spesielt? Anonymkode: c3e2a...10c 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #20 Skrevet 2. februar 2020 Prøve en stor dildo på dama og fisting. Ikke lett å spørre om dette i et nytt forhold. Er det noen damer som tenner på dette irl? Anonymkode: 5fbd9...677 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå