Kosetosta Skrevet 9. oktober 2023 #301 Del Skrevet 9. oktober 2023 Anine75 skrev (7 timer siden): «Ikke tru du vet noe som helst før du faktisk har fått riktig fakta servert»..Dagens visdomsord fra Ronja.Ja det er bra og viktig, men her bør hun kanskje tenke litt over sin egen væremåte.Ikke mange dagene siden hun la ut en story om en annen influenser som hun sa hadde jugd på seg diagnoser. For det hadde hun fått vite av noen andre🫣 Her mener hun at hun selv sitter med fakta om en annen person og har rett til å dele hva som er sannheten til sine følgere fordi andre enn hovedpersonen har «bekreftet» det Det kaller jeg smålig, stygt og dobbeltmoralsk.Hva handler egentlig dette om?At hun har det mye verre enn hun andre, trenger sympati, at hun sier selv hun har bevis for hva hun selv har opplevd og ikke..at en skal sammenligne hverandres smerte eller vonde opplevelser? At det ikke er innafor å tenke annerledes om medisiner og egen psykiske helse og hva en tenker er best for en selv…men da ødelegger for de som ikke har samme syn?En er seg selv nærmest og en lærer og erfarer hva som er best for en selv og det trenger ikke være riktig for en annen. Ronja har ingen rett til å legge ut at noen har jugd på seg diagnoser og dele sin fortvilelse for det fordi hun tror hun da har sannheten av andre enn den det gjelder😡så hvilke verdier har hun egentlig…etter den storyen så mista hun mye troverdighet for min del… Enig.. kan jo ikke stole på henne heller er jo det hun sier. Stol ikke på noen influensere sa hun.. så dvs ikke henne, ikke noen i Mammahjerter.. ikke noen.. er bare løgn å fanteri med de alle sammen. Snakk om å møte seg selv i døra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 10. oktober 2023 #302 Del Skrevet 10. oktober 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 11. oktober 2023 #303 Del Skrevet 11. oktober 2023 Begynner å bli et problem for Ronja at hun fremstår aggressivt mot følgerne sine, i annenhver story hun legger ut. Har undret meg litt over om man virkelig har det så bra med seg selv da. Vært et evig snakk om de leppene hennes de siste dagene og at folk er så stygge. Er veldig enkelt: Logg ut av internett, eller ta det med de, det gjelder. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor2012 Skrevet 12. oktober 2023 #304 Del Skrevet 12. oktober 2023 Harnoejegvilsi skrev (14 timer siden): Begynner å bli et problem for Ronja at hun fremstår aggressivt mot følgerne sine, i annenhver story hun legger ut. Har undret meg litt over om man virkelig har det så bra med seg selv da. Vært et evig snakk om de leppene hennes de siste dagene og at folk er så stygge. Er veldig enkelt: Logg ut av internett, eller ta det med de, det gjelder. Jeg er en av de som ble litt skuffet og sendte henne melding om at jeg var skuffet fordi hun har framstått som et friskt pust uten fillers, Botox og gud vet hva man ikke kan sprøyte inn i leppene. Men syns det står respekt av at hun er ærlig om det med følgerne sine og da sikkert må stå i en shitstorm. Og at hun tar selvkritikk på at hun noen ganger sier en ting å gjør noe annet og forstår at folk blir skuffet og at hun har respekt for det. Og er kanskje ikke lett å ta det med de det gjelder om det er mange som kritiserer henne😝 syns ikke hun virket aggressiv egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 12. oktober 2023 #305 Del Skrevet 12. oktober 2023 Nissemor2012 skrev (3 timer siden): Jeg er en av de som ble litt skuffet og sendte henne melding om at jeg var skuffet fordi hun har framstått som et friskt pust uten fillers, Botox og gud vet hva man ikke kan sprøyte inn i leppene. Men syns det står respekt av at hun er ærlig om det med følgerne sine og da sikkert må stå i en shitstorm. Og at hun tar selvkritikk på at hun noen ganger sier en ting å gjør noe annet og forstår at folk blir skuffet og at hun har respekt for det. Og er kanskje ikke lett å ta det med de det gjelder om det er mange som kritiserer henne😝 syns ikke hun virket aggressiv egentlig. Jeg synes mest det blir en unnskyldning hun hviler seg på når hun sier en ting og gjør noe annet. Jeg synes at hun titt og stadig må adressere noe til følgerne. Fikk et helt annet syn på henne i sommer da hun var på festivalfylla, fullstendig borte vekk og påseilet. Hun har et ansvar som forbilde for eget barn. Hun har et ansvar overfor unge følgere. Jeg er ganske så sikker på at mange usikre sjeler ble trigget av hennes nye lepper. Har hun et ansvar for hva du og jeg måtte trigges av? Både og mener jeg. Ho kan selvfølgelig gjøre hva hun vil med egen kropp. Ho kan gjerne gjøre det mer «spiselig» ved å opplyse og være ærlig med følgerne sine. Om det ER mer spiselig er jeg usikker på. For meg virker det som et behov for å være som flere andre i denne såkalte skjønnhetsbransjen som er fylt både her og der. De nye leppene ble for meg til at hun er i kategori med alle de andre influencerne som fronter sminke og skjønnhet, og ikke i kategori med de som brenner for at mennesker skal være trygg som den de er. Totalen er uansett at ho må få bestemme hva hun vil. Så kan jeg som følger velge å avfølge når innholdet ikke lenger er det,det var. Eller hva jeg forventer. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 12. oktober 2023 #306 Del Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Jeg synes mest det blir en unnskyldning hun hviler seg på når hun sier en ting og gjør noe annet. Jeg synes at hun titt og stadig må adressere noe til følgerne. Fikk et helt annet syn på henne i sommer da hun var på festivalfylla, fullstendig borte vekk og påseilet. Hun har et ansvar som forbilde for eget barn. Hun har et ansvar overfor unge følgere. Jeg er ganske så sikker på at mange usikre sjeler ble trigget av hennes nye lepper. Har hun et ansvar for hva du og jeg måtte trigges av? Både og mener jeg. Ho kan selvfølgelig gjøre hva hun vil med egen kropp. Ho kan gjerne gjøre det mer «spiselig» ved å opplyse og være ærlig med følgerne sine. Om det ER mer spiselig er jeg usikker på. For meg virker det som et behov for å være som flere andre i denne såkalte skjønnhetsbransjen som er fylt både her og der. De nye leppene ble for meg til at hun er i kategori med alle de andre influencerne som fronter sminke og skjønnhet, og ikke i kategori med de som brenner for at mennesker skal være trygg som den de er. Totalen er uansett at ho må få bestemme hva hun vil. Så kan jeg som følger velge å avfølge når innholdet ikke lenger er det,det var. Eller hva jeg forventer. Helt enig i alt. Tror grunnen til at vi ble overrasket over at hun tok fillers, er at hun liksom ikke er typen til det, med tanke på klesstil, livsstil osv. Er nok derfor det ble reaksjoner. Også blir man faktisk litt bekymret. Hun har tidligere uttrykt misnøye med tenner, pupper og hengende øyelokk. Kommer det flere forandringer? Er så mange influencere med dårlig psyke som gjør endringer på kropp og utseende fordi de tror at det hjelper på psyken. Men det er vel ikke lov å være bekymret heller, uten at hun blir aggressiv. Tror de fleste psykisk syke innerst inne vet at verken fyllakuler eller inngrep hjelper på psyken. Tvert i mot. Også er det viktig å tenke på hvilket kvinnesyn gutter får, når de ser at mødre og søstre endrer utseende med sprøyter osv. Disse guttene blir unge menn, med et kvinnesyn som sier at kjærester gjerne skal ta de samme grepene. Så det er ikke bare unge jenter som blir påvirket. Endret 12. oktober 2023 av Viki6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 12. oktober 2023 #307 Del Skrevet 12. oktober 2023 Viki6 skrev (7 minutter siden): Helt enig i alt. Tror grunnen til at vi ble overrasket over at hun tok fillers, er at hun liksom ikke er typen til det, med tanke på klesstil, livsstil osv. Er nok derfor det ble reaksjoner. Også blir man faktisk litt bekymret. Hun har tidligere uttrykt misnøye med tenner, pupper og hengende øyelokk. Kommer det flere forandringer? Er så mange influencere med dårlig psyke som gjør endringer på kropp og utseende fordi de tror at det hjelper på psyken. Men det er vel ikke lov å være bekymret heller, uten at hun blir aggressiv. Tror de fleste psykisk syke innerst inne vet at verken fyllakuler eller inngrep hjelper på psyken. Tvert i mot. De aller fleste influencere henvender seg jo til følgerne som om man er bestevenner. Når da influenceren får en «venn» som utrykker skuffelse eller bekymring, går man fra å være bestevenn til å bli nettroll osv.Så Ronja har rett. Influencere lyver. Man er «bestevenninne» så lenge man dyrker det influenceren gjør. Når det da kommer til venner, setter jeg mer pris på venner som sier noe, når jeg beveger meg i feil retning, fremfor de som «klapper» til jeg har «gått utfor stupet» Det Ronja gjør, er ikke å ha endret mening om fillers kontra ikke. For Ronja VET hva dette handler om. Det er jo nettopp dette ho har vært forkjemper for, at man er den man er. For meg er det ikke skuffende at ho velger fylle leppene. Men det er skremmende at ho ikke selv ser at som influencer har man et ansvar. Og særlig når følgergruppen potensielt kan være en sårbar gruppe mennesker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 13. oktober 2023 #308 Del Skrevet 13. oktober 2023 Jeg er en av de som avfulgte etter at hun avslørte fillers i leppene. Skuffet. Men hennes kropp og valg og det som er. Jeg har bare ikke godt av å følge mennesker som fikser det slik, istedenfor å omfavne og akseptere at man ser ut som man gjør. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 13. oktober 2023 #309 Del Skrevet 13. oktober 2023 anon01 skrev (4 timer siden): Jeg er en av de som avfulgte etter at hun avslørte fillers i leppene. Skuffet. Men hennes kropp og valg og det som er. Jeg har bare ikke godt av å følge mennesker som fikser det slik, istedenfor å omfavne og akseptere at man ser ut som man gjør. Enig. Hadde litt sansen for henne fordi hun var litt annerledes enn de vanlige kjedelige influenserne. Men så gikk hun i den berømte fella og ble en av de andre selv…ferdig med henne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chupachupa Skrevet 13. oktober 2023 #310 Del Skrevet 13. oktober 2023 Men det er jo ikke første gang hun har tatt fillers i leppene da, så jeg skjønner ikke helt hvorfor oppstyret plutselig kommer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 14. oktober 2023 #311 Del Skrevet 14. oktober 2023 Det morsomme for meg er , mye styr med hudpleie , hårstyling, sminke og dill og dall (maaange tusen kr på det ) men går konstant i Cubus joggedress . Og hva skjedde med denne Pt ? Er det ikke bare chips og snacks nå for tiden . Wanna be Tina Svestad tenker jeg (har tenkt det lenge ) men spes nå med de leppene 🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 14. oktober 2023 #312 Del Skrevet 14. oktober 2023 chupachupa skrev (13 timer siden): Men det er jo ikke første gang hun har tatt fillers i leppene da, så jeg skjønner ikke helt hvorfor oppstyret plutselig kommer nå. Det hadde jeg ikke fått med meg, følger henne ikke aktivt. Uansett: dobbeltmoralsk dame, bare å styre unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 14. oktober 2023 #313 Del Skrevet 14. oktober 2023 chupachupa skrev (15 timer siden): Men det er jo ikke første gang hun har tatt fillers i leppene da, så jeg skjønner ikke helt hvorfor oppstyret plutselig kommer nå. Oppstyret lager ho vel sjøl ved å ha det som tema, dele positive kommentarer fra følgere, og det der evinnelige «haters gonna hate» da ho gikk forbi klinikken som åpenbart utførte behandlingen. Hvorfor ikke bare la det ligge? Synes bare det er trist. Innimellom har ho rants om de som retusjerer bildene sine. Vet egentlig ikke hva som er verst. Selv synes jeg hun i det siste har hatt stort fokus på de leppene når hun har filmet seg selv. Heller ikke så rart om hun føler seg fin. Nå er ikke Ronja et stort forbilde for meg, men at det hun gjør, som nå ta fillers, Kan være triggende for mange, er jeg sikker på. Og da er vi jo der at dette er en konto som sprer usikkerhet på hvem man er, og hva som er bra, ut til følgerne sine. Ergi en konto flere bør styre unna. Er enig med den som sier «wannabe Tina Svedtad» Men så er vi jo alle slik at vi speiler oss i hverandre, så det synes jeg ikke er så ille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 14. oktober 2023 #314 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hun strever hardt med å bli som influencer-kollegaer. Så nå har hår, negler, hudpleie bryn, vipper, fillers, VIP på festival (drita) og treningscoach overtatt. Det må hun selvfølgelig bestemme selv. Men tror ikke at hun har kunnskap nok til å bli en beauty-influencer, så da mister hun nok følgere. Var morsomt å følge henne før. Håper uansett at hun har det bra da. Men de signalene hun sender ut vitner ikke helt om det, dessverre. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 15. oktober 2023 #315 Del Skrevet 15. oktober 2023 Harnoejegvilsi skrev (19 timer siden): Oppstyret lager ho vel sjøl ved å ha det som tema, dele positive kommentarer fra følgere, og det der evinnelige «haters gonna hate» da ho gikk forbi klinikken som åpenbart utførte behandlingen. Hvorfor ikke bare la det ligge? Synes bare det er trist. Innimellom har ho rants om de som retusjerer bildene sine. Vet egentlig ikke hva som er verst. Selv synes jeg hun i det siste har hatt stort fokus på de leppene når hun har filmet seg selv. Heller ikke så rart om hun føler seg fin. Nå er ikke Ronja et stort forbilde for meg, men at det hun gjør, som nå ta fillers, Kan være triggende for mange, er jeg sikker på. Og da er vi jo der at dette er en konto som sprer usikkerhet på hvem man er, og hva som er bra, ut til følgerne sine. Ergi en konto flere bør styre unna. Er enig med den som sier «wannabe Tina Svedtad» Men så er vi jo alle slik at vi speiler oss i hverandre, så det synes jeg ikke er så ille. Virker som det er in nå og dele positive meldinger fra følgere 🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 15. oktober 2023 #316 Del Skrevet 15. oktober 2023 Harnoejegvilsi skrev (På 12.10.2023 den 14.56): De aller fleste influencere henvender seg jo til følgerne som om man er bestevenner. Når da influenceren får en «venn» som utrykker skuffelse eller bekymring, går man fra å være bestevenn til å bli nettroll osv.Så Ronja har rett. Influencere lyver. Man er «bestevenninne» så lenge man dyrker det influenceren gjør. Når det da kommer til venner, setter jeg mer pris på venner som sier noe, når jeg beveger meg i feil retning, fremfor de som «klapper» til jeg har «gått utfor stupet» Det Ronja gjør, er ikke å ha endret mening om fillers kontra ikke. For Ronja VET hva dette handler om. Det er jo nettopp dette ho har vært forkjemper for, at man er den man er. For meg er det ikke skuffende at ho velger fylle leppene. Men det er skremmende at ho ikke selv ser at som influencer har man et ansvar. Og særlig når følgergruppen potensielt kan være en sårbar gruppe mennesker. Enig med deg men har du inntrykk av at noen influnsere bryr seg om ansvar for påvirkning eller at de fremstår som dårlige forbilder spesielt for unge følgere ? Jeg har inntrykk av at egne behov og penger teller ikke noe annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #317 Del Skrevet 15. oktober 2023 Nissemor2012 skrev (På 7.5.2023 den 15.53): Fordi jeg liker dama og ønsker å forsvare henne🤷 finnes faktisk folk som engasjerer seg i forum fordi de liker noen og bra er det slik at dere ikke sitter i et ekkokammer å kritiserer. Er nok fordi det et ronja, eller veninna som ikke tåler kritikk 🤣🤣🤣🤣 lyser jo lang vei .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #318 Del Skrevet 15. oktober 2023 Nissemor2012 skrev (På 19.8.2023 den 13.45): Kall det hva du vil men Kristoffer er personlig trener og en personlig treners jobb er å coache andre innen kosthold og trening. Jeg har selv en kompis som blir coachet av han:) og jeg vet ikke hva du referere til angående den uttalelsen du nevner. Jeg husker bare at hun laget et hefte om hudpleie som hun vurderte å selge. Og nå har hun ikke tatt betalt for å hjelpe noen og kommer nok ikke til å gjøre det, så hun har ikke gjort noe “galt”. You’re not guilty until you are guilty. og er det en influenser som fremmer det å bare være seg selv, kose seg, trene, tørre å snakke høyt om psykisk helse uten å prakke på andre enn oppskrift så er det henne. Ok "ronja"... du snakker om at folk er obbsessed... hva er du da? Som har svar på alt 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 15. oktober 2023 #319 Del Skrevet 15. oktober 2023 JojoMoyes skrev (7 timer siden): Enig med deg men har du inntrykk av at noen influnsere bryr seg om ansvar for påvirkning eller at de fremstår som dårlige forbilder spesielt for unge følgere ? Jeg har inntrykk av at egne behov og penger teller ikke noe annet. Ja, jeg mener det finnes influencere med integritet og som er bevisst det ansvaret de bærer. Fru Johansen er jo et eksempel. Ellen Aabol (om det er det ho heter) synes jeg også er en positiv person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #320 Del Skrevet 15. oktober 2023 Syns ronja har tapt seg så sykt.... ho hermer jo bare etter alle andre.. har null personlighet. Kaller seg influenser.. ææææ så flaut 🤣 Ronja uperfekt,, helt naturlig. "Liker ikke gå med sminke" snakker åpent om hår i ræva, raper å står fiser. så blei ho sminke ekspert, psykisk syk, og ekspert på mental helse, så alkoholfri, men ho drikker seg fullstendig dritings når ho drikker. Så er ho lesbisk... og så tar ho fillers.. voks ooooooppppp får jo whiplash av alt ho styrer med.. Lager spleis å tigger penger raskere enn folk skifter sokker.. Altså... dritt lei hele kjerringa. 😂😂 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå