Nissemor2012 Skrevet 30. april 2022 #61 Del Skrevet 30. april 2022 Kjøllefjord skrev (10 timer siden): Er hun kjærest med Kenneth? Nei hun la ut på instastory i går at de ikke er det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 25. juli 2022 #62 Del Skrevet 25. juli 2022 Så hun la ut på snap at hun er innlagt. Håper det går bra med henne 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 26. juli 2022 #63 Del Skrevet 26. juli 2022 Hva skjedde da? Har jo hørt hva hun har sagt, men kanskje ikke alt.. Etter som jeg ikke skjønner helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. juli 2022 #64 Del Skrevet 26. juli 2022 Kaisamaia skrev (9 timer siden): Hva skjedde da? Har jo hørt hva hun har sagt, men kanskje ikke alt.. Etter som jeg ikke skjønner helt? Panikkangsten ble verre når hun tok ferie og reise sørover, så ble det verre og verre. Nå var det så ille at hun ringte legevakten og ble lagt inn 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bos Taurus Skrevet 2. august 2022 #65 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg kom inn på denne tråden fordi jeg googlet «Ronja Axelsen Kenneth», rett og slett fordi jeg er nysgjerrig 🤷🏼♀️ Har fulgt henne noen mnd og har ikke fått grepet på hvem han er i forhold til henne. Ikke kjæreste eller bror? En venn hun bor sammen med, eller? Anybody? Uansett, jeg digger Ronja! Og åpenheten hennes. Synes hun har en fin balanse på positivt/negativt og at hun er et helt herlig kvinnemenneske! Fint at hun deler det vanskelige hun nå står i. Heier på henne 👏❤️ Morsom og reflektert dame, som jeg har stor glede av å følge 😁 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 2. august 2022 #66 Del Skrevet 2. august 2022 Bos Taurus skrev (36 minutter siden): Jeg kom inn på denne tråden fordi jeg googlet «Ronja Axelsen Kenneth», rett og slett fordi jeg er nysgjerrig 🤷🏼♀️ Har fulgt henne noen mnd og har ikke fått grepet på hvem han er i forhold til henne. Ikke kjæreste eller bror? En venn hun bor sammen med, eller? Anybody? Uansett, jeg digger Ronja! Og åpenheten hennes. Synes hun har en fin balanse på positivt/negativt og at hun er et helt herlig kvinnemenneske! Fint at hun deler det vanskelige hun nå står i. Heier på henne 👏❤️ Morsom og reflektert dame, som jeg har stor glede av å følge 😁 Han er ett familiemedlem, husker ikke hvordan men de er i slekt. Han er en god farsfigur for Ruben og en god støtte for Ronja når hun trenger det som mest. synes han virker hyggelig, og Ronja har selv bare snakket godt om han. Dette jeg skriver nå er ikke noe jeg bare antyder, det er noe Ronja selv har fortalt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydney Skrevet 2. august 2022 #67 Del Skrevet 2. august 2022 Bos Taurus skrev (50 minutter siden): Jeg kom inn på denne tråden fordi jeg googlet «Ronja Axelsen Kenneth», rett og slett fordi jeg er nysgjerrig 🤷🏼♀️ Har fulgt henne noen mnd og har ikke fått grepet på hvem han er i forhold til henne. Ikke kjæreste eller bror? En venn hun bor sammen med, eller? Anybody? Mener å huske at han var sammen med moren for en del år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 3. august 2022 #68 Del Skrevet 3. august 2022 Har hun solgt leiligheten hun og sønnen bodde i? Eller kanskje hun bare leide? Må jo bli dyrt å både betale den, og å betale for seg hos Kenneth. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 5. august 2022 #69 Del Skrevet 5. august 2022 Viki6 skrev (På 3.8.2022 den 11.26): Har hun solgt leiligheten hun og sønnen bodde i? Eller kanskje hun bare leide? Må jo bli dyrt å både betale den, og å betale for seg hos Kenneth. Hun sa i går at de hadde begge stedene. Å dele private ting som denne Kenneth hadde hun ikke tenkt å gjøre. Men å dele at hun er innlagt på psyk, det går bra 🙈 Forstå det den som kan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydney Skrevet 5. august 2022 #70 Del Skrevet 5. august 2022 Viki6 skrev (På 3.8.2022 den 11.26): Har hun solgt leiligheten hun og sønnen bodde i? Eller kanskje hun bare leide? Må jo bli dyrt å både betale den, og å betale for seg hos Kenneth. Hun har bodd i leid bolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 6. august 2022 #71 Del Skrevet 6. august 2022 Sydney skrev (18 timer siden): Hun har bodd i leid bolig. Hun leier en kommunal bolig, det er iallfall noe hun har snakket om tidligere på snap. Hun leier den boligen fremdeles, så hun har i grunn to steder å bo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 6. august 2022 #72 Del Skrevet 6. august 2022 Bloggheksa skrev (11 minutter siden): Hun leier en kommunal bolig, det er iallfall noe hun har snakket om tidligere på snap. Hun leier den boligen fremdeles, så hun har i grunn to steder å bo. Får man beholde kommunal bolig når man ikke har bodd i den på mange måneder da? Trodde det pleide å være lange ventelister på slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 6. august 2022 #73 Del Skrevet 6. august 2022 Viki6 skrev (1 time siden): Får man beholde kommunal bolig når man ikke har bodd i den på mange måneder da? Trodde det pleide å være lange ventelister på slike. Ja, så lenge man betaler for den og har folkeregisteret adresse der. Hun bodde i leiligheten i sommer da hun hadde besøk av familien. Det er fint å ha en leilighet som er ledig den dagen hun "flytter" fra K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydney Skrevet 7. august 2022 #74 Del Skrevet 7. august 2022 Bloggheksa skrev (21 timer siden): Hun leier en kommunal bolig, det er iallfall noe hun har snakket om tidligere på snap. Hun leier den boligen fremdeles, så hun har i grunn to steder å bo. Ja, det stemmer. Følger henne ikke på snap, men har tilknytning til plassen hun bor på, så kjenner litt til henne. Viki6 skrev (21 timer siden): Får man beholde kommunal bolig når man ikke har bodd i den på mange måneder da? Trodde det pleide å være lange ventelister på slike. Ikke lange ventelister i Rødøy. Tvilsomt at det er venteliste i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppety Skrevet 19. august 2022 #75 Del Skrevet 19. august 2022 Syns det er bra at hun er åpen om å søke hjelp jeg, ingen skam i det. Og selv om denne situasjonen med Kenneth (?) er ganske forvirrende så virker han som en god farsfigur for sønnen hennes. Driver hun med forever fortsatt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 19. august 2022 #76 Del Skrevet 19. august 2022 Hoppety skrev (10 timer siden): Syns det er bra at hun er åpen om å søke hjelp jeg, ingen skam i det. Og selv om denne situasjonen med Kenneth (?) er ganske forvirrende så virker han som en god farsfigur for sønnen hennes. Driver hun med forever fortsatt? Nei hun driver med noe slik hudpleieræl🙈 Nu skin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 21. august 2022 #77 Del Skrevet 21. august 2022 Hoppety skrev (På 19.8.2022 den 8.56): Syns det er bra at hun er åpen om å søke hjelp jeg, ingen skam i det. Og selv om denne situasjonen med Kenneth (?) er ganske forvirrende så virker han som en god farsfigur for sønnen hennes. Driver hun med forever fortsatt? Det er nok ikke så forvirrede. De bor hos K fordi hun ikke har det så bra psykisk eller fysisk. Det er bedre for henne å bo sammen med noen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 19. oktober 2022 #78 Del Skrevet 19. oktober 2022 Hvem mammablogger fra en mammasnapp er det Ronja snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 19. oktober 2022 #79 Del Skrevet 19. oktober 2022 Litenoggod skrev (2 timer siden): Hvem mammablogger fra en mammasnapp er det Ronja snakker om? LinnAntonie - se egen tråd om henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 19. oktober 2022 #80 Del Skrevet 19. oktober 2022 mariie skrev (3 minutter siden): LinnAntonie - se egen tråd om henne Men det nevnes en gutt, ikke jentene hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå