Gå til innhold

Camp kulinaris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, dagens episode var flau... ikke morsomt når de ikke tar det seriøst. 

AnonymBruker
Skrevet

Er i episoder som i dag at man forstår at kjendiser får skyhøye honorarer for å være med og sånn sett er sikret økonomisk langt over hva som har med prestasjonen å gjøre. Det koster null for dem å gi blanke. Erlend burde blitt sendt hjem på første sykedag og Niklas fått en ny sjanse.

Vet ikke om det er konseptet som har fått slitasje. Når man vet hvor anerkjent Kjartan er i kokkemiljøet, så er det pinlig at han ikke får større respekt hos deltakere.

(De skal selvfølgelig ha kompensert for å delta i slike show, for tapt arbeidsinntekt. Såpass forstår jeg òg, men tror enkelte av disse divaene har forhandlet seg til ganske så rå honorarer uansett, og dermed kan noen gi fullstendig faen).

Pinlig og den seansen hvor Abu ble trøstet i dag, skjedde kun fordi han er som han er. Ikke pokker om noen andre hadde blitt tatt på med slike silkehansker......

Håper alle skjerper seg i neste episode ❤️ 

Anonymkode: 1fe07...ca2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg passe meg så det ikke blir too much! Men, Erlend Elias...late faen av en diva. Burde aldri fått blitt med i denne sesongen. Er det rart noen mennesker ikke takler trynet og den nasale latteren hans? 🤮

Anonymkode: b5d76...8bc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Håper Erlend Elias ryker ut snart så jeg kan begynne å se denne serien igjen. Droppet umiddelbart å se camp kullinaris da det ble avslørt at han skulle komme inn i serien. Takler ikke den fyren pga oppførselen og væremåten hans. 

Kommer heller ikke til å se neste ukes episode av I lomma på Silje der han skal være med. Og da han var med i Farmen så begynte jeg ikke å se på programmet før han gikk ut. Han ødelegger seriøst alle serier han er med på pga divanykker og væremåte. 

Anonymkode: 16142...812

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Abu har jo vært kjempeflink da👍🏻❤️

Anonymkode: 4d894...31b

• Liker 7
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Burde aldri fått blitt med i denne sesongen.

Han måtte vel dra fra forrige sesong fordi faren var syk, eller noe sånt, så da kan jeg forstå at de tar han inn igjen. Jeg synes han har en viss underholdningsverdi, men kommer ikke til å begynne å grine om han går ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er i episoder som i dag at man forstår at kjendiser får skyhøye honorarer for å være med og sånn sett er sikret økonomisk langt over hva som har med prestasjonen å gjøre. Det koster null for dem å gi blanke. Erlend burde blitt sendt hjem på første sykedag og Niklas fått en ny sjanse.

Vet ikke om det er konseptet som har fått slitasje. Når man vet hvor anerkjent Kjartan er i kokkemiljøet, så er det pinlig at han ikke får større respekt hos deltakere.

(De skal selvfølgelig ha kompensert for å delta i slike show, for tapt arbeidsinntekt. Såpass forstår jeg òg, men tror enkelte av disse divaene har forhandlet seg til ganske så rå honorarer uansett, og dermed kan noen gi fullstendig faen).

Pinlig og den seansen hvor Abu ble trøstet i dag, skjedde kun fordi han er som han er. Ikke pokker om noen andre hadde blitt tatt på med slike silkehansker......

Håper alle skjerper seg i neste episode ❤️ 

Kjartan fortjener ikke respekt når han er så frekk og hard

Anonymkode: 39218...955

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Erlend 😍😍😍😍

Anonymkode: 3bec3...0b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kjartan fortjener ikke respekt når han er så frekk og hard

Anonymkode: 39218...955

Hèlt uenig. Hadde det vært Masterchef junior, så kanskje han hadde fremstått som hard. Han burde satt de enda mer på plass. Savner den autoritære delen av han,  som f.eks som dommer i Masterchef. Da får man se skikkelig skills og det betyr noe spesielt for de som er med. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nok en gang Abu, y the man.

Håper du vinner hele driten!

TS

Anonymkode: 05dd5...c7f

• Liker 6
Skrevet

Igjen - noen som vet hva man vinner? Er det i det hele tatt en premie? Eller får de betalt for hvor lenge de er med - betaler de en sum, så kan man jo bare ta pengene og komme seg ut så fort som mulig.. Noen som vet hvordan det fungerer? 

• Liker 1
Skrevet
På 5.3.2020 den 7.47, AnonymBruker skrev:

Håper Erlend Elias ryker ut snart så jeg kan begynne å se denne serien igjen. Droppet umiddelbart å se camp kullinaris da det ble avslørt at han skulle komme inn i serien. Takler ikke den fyren pga oppførselen og væremåten hans. 

Kommer heller ikke til å se neste ukes episode av I lomma på Silje der han skal være med. Og da han var med i Farmen så begynte jeg ikke å se på programmet før han gikk ut. Han ødelegger seriøst alle serier han er med på pga divanykker og væremåte. 

Anonymkode: 16142...812

Dette!!

Jeg har sett tidligere sesonger av camp kulinaris og så veldig frem til ny sesong helt til jeg fant ut at han skulle være med. 

• Liker 3
Skrevet

Synes Johanna er mer irriterende enn Erlend Elias.  Johanna er så hektisk og slitsom.  

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Erlend Elias må være det mest usympatiske mennesket jeg noen gang har sett på norsk TV! Lurer på hva slags oppdragelse både han og broren har fått, som gjør at de er så selvsentrerte og tror de er verdens midtpunkt. 

Anonymkode: 12caf...f9a

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Lurer på hva slags oppdragelse både han og broren har fått, som gjør at de er så selvsentrerte og tror de er verdens midtpunkt. 

De er jo verdens midtpunkt, eller "kjendiser" iallefall. Om man har vært med på paradise hotel eller farmen før, så er man jo tydeligvis kvalifisert for kjendiskonkurranser etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Aurora er rar.

Anonymkode: c5122...e3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aurora er rar.

Anonymkode: c5122...e3f

På en artig måte.

Anonymkode: 02ae0...d50

• Liker 7
Skrevet

Må si jeg liker Aurora utrolig godt i denne serien. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2020 den 22.57, Skeivskank skrev:

Må si jeg liker Aurora utrolig godt i denne serien. 

Hun overrasker (litt) her også. Hun viser at hun har selvinnsikt og skjønner at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

Anonymkode: cecc1...b9a

Skrevet

Kan ikke huske at det har vært så mye sykefravær tidligere....? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...