Gå til innhold

Norge, småby og tettsted -beste kulturliv og uteliv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvor i norges mindre byer og tettsteder finner man det beste kulturlivet og utelivet? Hvor er det ofte konserter, hvor finnes kunstnere, teater, alternativt miljø og spennende uteliv for en i 30-årene som ikke har lyst til å bo i storby?

Anonymkode: f5239...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tettsted i nærheten av Fredrikstad? Gressvik, Engelsviken, Øyenkilen eller Kråkerøy f.eks. Kråkerøy er jo sentrumsnært og ikke akkurat et tettsted. 

Anonymkode: c3e0a...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arendal, Nordfjordeid, Egersund, Lillehammer

Anonymkode: 6a4c1...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar! Har ikke logget inn mer enn kjapt de siste dagene -flere forslag her ser jeg. Egersund og Norfjord vet jeg så og si ingenting om ser jeg nå! Skal sjekkes ut. Har du som skrev om de stedene noe å fortelle?

Lofoten vet jeg litt om, og Røst, nydelig sted og ikke langt fra Bodø heller -har vist mest om malere derifra da, men det er musikkmiljø ol. også?

Har tenkt både på Arendal og Fredrikstad, så det var moro de dukket opp. Arendal må jeg inrømme jeg har kjent mest til på grunn av Hove festivalen, men vet de har litt liv inne i byen ja. Hmm :)

Vet alt for lite om landet vårt merker jeg....

Anonymkode: f5239...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillestrøm er veldig god på kultur :)
Flyttet hit for noen år siden (er selv i midten av tredveårene), og har blitt positivt overrasket over hvor mye byen har å tilby :)
Mye konserter, festivaler (både gratis og med inngang), greit utvalg av utsteder, mye veldig gode spisesteder og bra teater med gode forestillinger.

Anonymkode: 9add8...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...