GhostHug Skrevet 17. mai 2020 #61 Del Skrevet 17. mai 2020 6 timer siden, DislayName skrev: Hva er hun kjent for? Hun er kjent for å dikte opp ting hun liksom har overhørt eller opplevd for å skrive innlegg om det, for å tjene penger. Gjerne med overskrifter som «nå har det klikka for oss!!!!» som folk i 40-50 årene deler ukritisk på sosiale medier🙄 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 17. mai 2020 #62 Del Skrevet 17. mai 2020 27 minutter siden, Twinkle~ skrev: Hun er kjent for å dikte opp ting hun liksom har overhørt eller opplevd for å skrive innlegg om det, for å tjene penger. Gjerne med overskrifter som «nå har det klikka for oss!!!!» som folk i 40-50 årene deler ukritisk på sosiale medier🙄 Lol 😂 Jeg er i utgangspunktet skeptisk til mennesker som deler ting på Facebook(hvem gjør det i 2020?), og ekstra kritisk til innholdet de faktisk velger å dele😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varmeba Skrevet 17. mai 2020 #63 Del Skrevet 17. mai 2020 Lurer litt på hvilken type folk hun har rundt seg, dersom hun aldri blir invitert på noe, selv når hun gjentatte ganger tar det opp på både blogg og i riksdekkende medier. Man skulle jo tro at slikt ville generere noen invitasjoner etter hvert. Hun har helt klart funnet sitt "område" i det uperfekte, i likhet med at andre bloggere har sine nisjer. Men spesielt troverdig fremstår hun ikke. Flott at hun slår et slag for de som er ensomme, men nå skulle hun jo samles med noen av sine nærmeste venner likevel, så å fremstå som ensom selv akkurat i dette tilfellet mener jeg er litt urettferdig for dem dette faktisk gjelder. Menmen. Angående insta scrolling, så bør man jo kanskje beskytte seg selv litt den ene dagen folk er ute å skåler i prosecco, om man vet dette trigger negative følelser. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepia Skrevet 17. mai 2020 #64 Del Skrevet 17. mai 2020 11 timer siden, tingi85 skrev: Nå har hun fått det til igjen. Ser nrk (via P3) Har skrevet artikkel om henne. At hun føler seg ensom på 17.mai, at hun ikke har noen venner og skåle med..... Er ikke synd på henne. Hun har nettverk, hun har blogg, hun har en stemme som høres. De det er synd på er de som virkelig sitter alene. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. mai 2020 #65 Del Skrevet 17. mai 2020 At selv Nrk og Dagsrevyen går på dette, er utrolig... det er vel ikke første gangen heller (mulig det var tv2 sist) 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 17. mai 2020 #66 Del Skrevet 17. mai 2020 Dette er bare nok en jente uten særlig skolegang, men som håper på oppmerksomhet på utseende (men profilerer seg på "personlighet") og drømmer om å bli selvforsørget på influencing. Dømmer dem ikke, men de er jo HELT uinteressante. Samme med denne Martine. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karpe Skrevet 17. mai 2020 #67 Del Skrevet 17. mai 2020 I begynnelsen hadde jeg et troverdig inntrykk av henne, men nå føier hun seg inn i klikk-overskrifter og lite troverdige historier slik som tidligere PH deltagere etc. Ingen av innleggene overrasker meg (altså innholdet), de fleste av oss vet om disse situasjonene og flere kjenner seg igjen. Bra ting blir belyst, men føler at dette er jeg belyst om selv og inkluderer de jeg tenker kanskje sitter alene uten planer på 17.mai og andre dager. Gjør ikke de fleste det? selvfølgelig opplever folk kjipe situasjoner, men ville brukt en annen plattform for å nå ut enn MH sin. Mulig at M ofte overhører ting på bussen eller butikken, men blir det da hennes historie å fortelle? Og som nevnt tidligere, rart at en person skal stå i og oppleve så mye? Evig jag etter å oppleve urettferdighet for å få innlegg. Hadde jeg vært bekjent av henne hadde jeg vært rimelig forsiktig med hva jeg skulle ha delt, for plutselig står det på bloggen: «venninnen min fortalte meg noe som gjorde meg trist og sint idag..» 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 17. mai 2020 #68 Del Skrevet 17. mai 2020 1 hour ago, Nooni said: Dette er bare nok en jente uten særlig skolegang, men som håper på oppmerksomhet på utseende (men profilerer seg på "personlighet") og drømmer om å bli selvforsørget på influencing. Dømmer dem ikke, men de er jo HELT uinteressante. Samme med denne Martine. Enig! Jeg syns sånn sett også synd på de rikeste bloggerne også. Som Sophie Elise og Caroline Berg Eriksen, de er jo mer eller mindre fanget i sitt eget spill, med dalende (tror jeg) følgere. Hva skal man ta seg til når man har vendt seg til en luksustilværelse og man kanskje ender på NAV, liksom? Ingen av de har noen talenter, eller såvidt jeg vet noen "marketable skills" utover å se tanketomme og sjelløse ut på super-photoshoppa bilder. Kortvarig glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 17. mai 2020 #69 Del Skrevet 17. mai 2020 2 timer siden, Sepia skrev: Er ikke synd på henne. Hun har nettverk, hun har blogg, hun har en stemme som høres. De det er synd på er de som virkelig sitter alene. Det er akkurat det, og hun sier jo selv at hun har familie, kjæreste og noen få, gode venner. Likevel sutrer hun over manglende selskap mer eller mindre hver gang noe skal markeres, bursdag, 17. mai ... Familie og kjæreste er en ting, men hadde jeg vært en av disse få, gode vennene, hadde jeg ikke følt meg veldig verdsatt når hun hele tiden driver og jamrer og bærer seg over hvor ensom hun er. Og nå er hun 22 og klager over at hun ikke hadde noen andre å feire med da hun var i 12-16 årsalderen. Hvem har ikke opplevd at noen var kjipe i barndommen/ungdomstiden? Get over it! Du er voksen nå, gå videre! Som venn kan man ikke akkurat få veldig lyst til å verken invitere eller inkludere en person hvis responsen er blogginnlegg og uttalelser i media der det sutres over at ikke noen andre eller flere har invitert. Kan hun ikke bare ta vare på og glede seg over den omgangskretsen hun har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppsi Skrevet 18. mai 2020 #70 Del Skrevet 18. mai 2020 22 timer siden, Twinkle~ skrev: Resirkulerer hun det samme bildet?😳🤦♀️ Ja det har blitt postet på snap og Instagram hver dag i forveien både av 17 mai , påske og jul 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppsi Skrevet 18. mai 2020 #71 Del Skrevet 18. mai 2020 Står veldig mye på jodel om henne 😅 @bloggergossip (område Oslo) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toyotoa Skrevet 15. august 2020 #72 Del Skrevet 15. august 2020 Så slemme dere er, inkl deg Linnea Myhre som outer henne slik for å ødelegge hennes rykte! SKAM DEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 16. august 2020 #73 Del Skrevet 16. august 2020 On 1/29/2020 at 5:04 PM, Diamant said: Grensen er nådd for lenge siden (mener jeg). Dette er bloggeren som oppretter falske profiler på FB, melder seg inn i x antall grupper, for så å spamme ned gruppene med linker til bloggen sin. Jeg er selv med i en gruppe med over 50.000 medlemmer, dessverre er det ingen admin der lenger, så der får hun herje fritt. Mange er dritt lei, men hun bare fortsetter. Noen ganger kan hun dele link til det samme innlegget 3 ganger på samme dag. Profilen skifter stadig navn, sånn at det ikke skal se ut som det er den samme som deler linker hele tiden. Èn gang glemte hun at det var en "kvinneprofil" og byttet navn til Mads et eller annet. Når du gikk inn på profilen sto det "Kjenner du Mads?" Da kan du sende henne en vennforespørsel" 😂 Ikke glem papsen og hele familie som deler for henne 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. august 2020 #74 Del Skrevet 18. august 2020 I sum kan det se ut til at alle strategier handler om å få spredning på innlegg og dermed klikk. Det gjelder både hvordan det deles innlegg og hvordan hun velger tema for at mediene skal plukke det opp. Jeg har ikke lest mye av henne men hun fremstår i alle fall som en blogg som tar opp nyttige temaer, i motsetning til de som bare viser solsiden og vil høste beundring. I så måte spiller kanskje ikke metoden så stor rolle så lenge hun når ut med budskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little fairy Skrevet 26. august 2020 #75 Del Skrevet 26. august 2020 På 17.5.2020 den 12.52, Peppsi skrev: Og for å ikke snakke om det gråte bildet som legges ut hver eneste dag i en uke før jul/påske/17.mai fordi hun er så lei seg og ensom Hadde en venninne som var slik. Hun snakket bare om seg selv og sine meninger. Ikke rom for andre å mene noe annet. Pratet også alltid om andre, baksnakket og overdrev alt. Da blir man lei og trekker seg unna. Slitsomt å ikke kunne prate noe tull eller ha et avslappet forhold til samtaletema. Alt ble til diskusjoner og ikke samtaler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 4. september 2020 #76 Del Skrevet 4. september 2020 Martine da...😬 Se på det nest nysEste innlegget på insta (reklameinnlegg for glossybox) og se på hvem som har trykt liker. Det er nesten uten unntak asiatiske, utelandske, tomme profiler. Her har hun faktisk kjøpt mange hundre likes på en post. Hun som er moralens vokter ovenfor alt mulig. Skjerpings, dette var flaut! Håper glossybox får tips og tar seg bryet med å se hvem de bruker i reklamene sine fremover.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppsi Skrevet 8. september 2020 #77 Del Skrevet 8. september 2020 På 4.9.2020 den 19.37, PippiLa skrev: Martine da...😬 Se på det nest nysEste innlegget på insta (reklameinnlegg for glossybox) og se på hvem som har trykt liker. Det er nesten uten unntak asiatiske, utelandske, tomme profiler. Her har hun faktisk kjøpt mange hundre likes på en post. Hun som er moralens vokter ovenfor alt mulig. Skjerpings, dette var flaut! Håper glossybox får tips og tar seg bryet med å se hvem de bruker i reklamene sine fremover.. Pinlig 🙈🙈🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
«H» Skrevet 13. september 2020 #78 Del Skrevet 13. september 2020 Likte henne godt før, men nå har det blitt altfor mye «ligge i senga og gjespe mens jeg gnir meg tilfeldig i øyet» og snakke om hvor normal hun er fordi hun har en liten valk på magen og ikke orker trene akkurat i dag, etterfulgt av en påfallende latter. Alt er hemmelig og kan ikke snakkes om heeeeeelt ennå men nyheten som kommer er kjempe stor, klikk hit og klikk dit.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 11. november 2020 #79 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg pleier aldri å skrive i disse sladretrådene, men må si jeg synes det er lættis at når de samme folka som kritiserer folk som Sophie Elise også opererer seg men mener at deres grunner er mer legitime. Å bruke dette som unnskyldning for neseoperasjon er ikke uvanlig, veldig mange kjendiser har gjort det før henne. Prøver hun å fiske etter sympati eller hva? Hvorfor skal det være bra for følgerne hennes å være med på denne operasjonen? Er det ikke nettopp å vise plastfstik operasjon på TV som har blitt kritisert? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savan Skrevet 11. november 2020 #80 Del Skrevet 11. november 2020 Hva oppgir hun som grunn for operasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå