Gå til innhold

Martine Halvorsen


linneam

Anbefalte innlegg

Lite troverdig spør du meg, slenger seg på det som er aktuelt og som hun vet kan generere klikk. Lurer på hvor mange av disse meningene er reelle og som hun hadde tenkt seg ut selv hadde det ikke vært for at det var «trendy». 

Nå har hun slengt seg på noe igjen: 

https://www.tv2.no/nyheter/11214657/ 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
På 17.2.2020 den 18.48, Trua skrev:

Høres ikke bra ut

Slett ikke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2020 den 15.41, Flisespikker skrev:

Andre innlegget hennes på under ett år der tittelen er at det har klikka.

I februar 2019 skrev hun et innlegg om russeknuter kalt "nå har det klikka for oss!"

 

I desember 2018 et innlegg om avisforsider kalt "jeg tror det har klikka for oss!"

 

Og forrige uke "det har klikka for oss!". Innelegget om merkeklær.

 

Veldig opptatt at klikk hun, i slle ordets betydninger🤭

 

Kreativ dame

Hahaha, denne var god 🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2020 den 22.10, Sjøgrønn skrev:

...apropos fillers i leppene. Har hun gjort noen inngrep, eller bare endret sminke/tapt vekt eller noe? Jeg synes hun ser så veldig annerledes ut plutselig? Veldig pen, men annerledes?

Ja, hun har fyllt lippene... men innrømte ikke det før det forsvant ut igjen 😅🙈 

blir oppgitt over at hun hele tiden skriver at alt skal være så naturlig , og at det er så deilig å gå uten sminke.. blir litt ironisk og fronte sminkefri og naturlig, når man har tatoverte /fargede øyebryn, falske øyevipper , og fillers i leppene.. altså, hvem trenger sminke når man bruker x-antall timer hver mnd på skjønnhetsklinikker for å opprettholde bryn, vipper og lepper 😅🙈 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frkgrønn

Kun ute etter klikk og status. Veldig kleint å aktiv dele link til egne blogg innlegg i grupper på Facebook, som ofte ikke omhandler interiør engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Det at hun stilte på sammenkomster hos ABD, samt sender «styrkeklemmer» på IG under en post som er selvforherligende og helt ut å kjører( ja, sikter igjen til ABD), nei da blir ikke Martine Halvorsen troverdig i mine øyne. Da støtter hun indirekte netthets, personforfølgelse og svindel. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
4 timer siden, tingi85 skrev:

Nå har hun fått det til igjen. Ser nrk (via P3) Har skrevet artikkel om henne. At hun føler seg ensom på 17.mai, at hun ikke har noen venner og skåle med.....

 

 

Jepp! Enten det være seg 17. mai, jul, påske eller annen høytid, så kommer hun med ensomhetskortet. Hva med den 360 andre dagene i året, som kalles hverdag, er alt ok da eller? Stinker litt av hele greia...det blir så mye, at jeg klarer nesten ikke ta det seriøst lenger. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og for å ikke snakke om det gråte bildet som legges ut hver eneste dag i en uke før jul/påske/17.mai fordi hun er så lei seg og ensom

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Krutthøna skrev:

Jepp! Enten det være seg 17. mai, jul, påske eller annen høytid, så kommer hun med ensomhetskortet. Hva med den 360 andre dagene i året, som kalles hverdag, er alt ok da eller? Stinker litt av hele greia...det blir så mye, at jeg klarer nesten ikke ta det seriøst lenger. 

Stinker litt? Virkelig , det er veldig vanlig at man føler seg mer ensom i høytider for det er ofte familie og vennetid.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Orly skrev:

Stinker litt? Virkelig , det er veldig vanlig at man føler seg mer ensom i høytider for det er ofte familie og vennetid.

Det stemmer! Å så vidt jeg har lest, så har Martine både familie og kjæreste. Det er nok av de som ikke har noen, å da mener jeg ingen familie, kjæreste og nære venner. Det er de det er synd om. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, Krutthøna skrev:

Det stemmer! Å så vidt jeg har lest, så har Martine både familie og kjæreste. Det er nok av de som ikke har noen, å da mener jeg ingen familie, kjæreste og nære venner. Det er de det er synd om. 

Man kan føle seg ensom selv om man har kjæreste altså , hjelpes. Ikke rart mange ikke tør å si de er ensomme når man har folk som deg som tydeligvis bestemmer at de ikke er ensomme nok.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Orly skrev:

Man kan føle seg ensom selv om man har kjæreste altså , hjelpes. Ikke rart mange ikke tør å si de er ensomme når man har folk som deg som tydeligvis bestemmer at de ikke er ensomme nok.

 

Folk som meg! Takk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt det som er greia med Martine Halvorsen. Kong Halvor kommenterte ganske treffende på Instagram under p3 sitt innlegg at kanskje Martine burde få hjelp med "alle disse greiene sine". Slik trådnavnet sier, jeg mener NEI, Martine er ikke troverdig. Dette føyer seg i rekken av mange klikkinnlegg hun har lagd kun for å tjene penger. Men ja, selvfølgelig er det et viktig tema hun tar opp. Men hun er ikke troverdig. Og nå begynner det å bli pinlig slik hun holder på. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Peppsi skrev:

Og for å ikke snakke om det gråte bildet som legges ut hver eneste dag i en uke før jul/påske/17.mai fordi hun er så lei seg og ensom

Resirkulerer hun det samme bildet?😳🤦‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...