mereo Skrevet 2. september #1061 Skrevet 2. september «Håper ingen synes synd på meg fordi jeg spiser ute alene….», tviler på at andre tenkte det før du skulle lage en sak ut av det…. 2
panzerpølsa Skrevet 2. september #1062 Skrevet 2. september mereo skrev (1 time siden): «Håper ingen synes synd på meg fordi jeg spiser ute alene….», tviler på at andre tenkte det før du skulle lage en sak ut av det…. Tenker folk reagerer mest på alle grimasene hun lager. I tillegg til det å sette opp kamera å filme når man spiser på restaurant. 2
mereo Skrevet 2. september #1063 Skrevet 2. september panzerpølsa skrev (41 minutter siden): Tenker folk reagerer mest på alle grimasene hun lager. I tillegg til det å sette opp kamera å filme når man spiser på restaurant. Antagelig ja! 1
irevin Skrevet lørdag kl. 06:57 #1064 Skrevet lørdag kl. 06:57 panzerpølsa skrev (På 2.9.2026 den 13.13): Tenker folk reagerer mest på alle grimasene hun lager. I tillegg til det å sette opp kamera å filme når man spiser på restaurant. Enig. Hun er så fjollete. Merkelig dame, rett og slett. «Puster og peser» når hun prater i kamera, skulle tro at å ta morgenstellet er et maraton. Men jeg lurer på hvem og hva følgerene hennes lar seg inspirere av? Alt, absolutt ALT går på repeat!!!! 2 1
panzerpølsa Skrevet lørdag kl. 07:42 #1065 Skrevet lørdag kl. 07:42 irevin skrev (44 minutter siden): Enig. Hun er så fjollete. Merkelig dame, rett og slett. «Puster og peser» når hun prater i kamera, skulle tro at å ta morgenstellet er et maraton. Men jeg lurer på hvem og hva følgerene hennes lar seg inspirere av? Alt, absolutt ALT går på repeat!!!! Alt fremstår krampaktig og tilgjort, helt merkelig å ville fremstå slik. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå