Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svært spennende å se at samtlige av de som lover at de aldri kommer til å eksponere barna sine på sosiale medier «bare må» dele litt og litt og tilslutt såpass at man jo faktisk har sett de skikkelig. Var bare et spørsmål om tid her også ja :)))

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
csms96777887 skrev (5 minutter siden):

Svært spennende å se at samtlige av de som lover at de aldri kommer til å eksponere barna sine på sosiale medier «bare må» dele litt og litt og tilslutt såpass at man jo faktisk har sett de skikkelig. Var bare et spørsmål om tid her også ja :)))

Eksponeringen her startet jo fra unnfangelsen.

• Nyttig 2
Skrevet
csms96777887 skrev (7 timer siden):

Selvom hun ikke har vist ansiktene deres før nå, blir barna like mye eksponert.

• Nyttig 2
Skrevet
lillelily skrev (På 1.8.2026 den 1.33):

Aldri hørt så mye falsk latter som på den kanalen. Eller rundt et familiebord. 

Hvorfor er det ALDRI noe nytt i de innspilte "jeg må fortelle dere noe"-historiene, det er fortsatt om at "heh, ja, også ble jeg mamma til ikke en, men TO! Hæ?? Hæhæhæhæhihiiii. La oss være ærlige, det var beintøft" i det uendelige. 

Og det sykeste er at dette tjener hun penger på. Null innhold

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

guri, fikk litt skjelven av å se storyen hennes på instagram hvor hun trente med en tung manual hun "slang rundt" mens barna satt rett ved siden av.

jeg tviler ikke et sekund på at hun har kontroll, men det er ett lite feiltrinn, at den glipper eller lignende og barna kan få den rett på seg...

• Liker 2
Skrevet
irevin skrev (På 5.8.2026 den 16.44):

Og det sykeste er at dette tjener hun penger på. Null innhold

Ja, virkelig NULL innhold! Ofte stusser jeg på om storyen spoles tilbake eller at det jeg allerede har bladd meg igjennom ikke teltes liksom. Men det skjer KUN hos Martine og ingen andre. Så hun må jo legge ut på loop eller poste fra hele uka på nytt på et tidspunkt.

Altså ikke de "en oppdatering" (igjen 😴) med voiceover hun poster stadig som er helt like, men plutselig havner jeg på onsdag i uken hennes igjen selv om jeg så fra tirsdag, onsdag og torsdag i går og det nå er lørdag. Da burde jo story fortsette på fredag/lørdag, men nei, plutselig er vi tilbake på onsdag igjen. Og nei, det er ikke jeg som starter story på nytt. Det bare kommer. 

• Liker 1
Skrevet
powerpuffen skrev (10 timer siden):

guri, fikk litt skjelven av å se storyen hennes på instagram hvor hun trente med en tung manual hun "slang rundt" mens barna satt rett ved siden av.

jeg tviler ikke et sekund på at hun har kontroll, men det er ett lite feiltrinn, at den glipper eller lignende og barna kan få den rett på seg...

Ulykker skjer. Når de blir mer mobile er det jo mer skummelt og uforutsigbare enn en knøtt liten baby som bare ligger der og gurgler. 

Skrevet
mereo skrev (4 timer siden):

Ulykker skjer. Når de blir mer mobile er det jo mer skummelt og uforutsigbare enn en knøtt liten baby som bare ligger der og gurgler. 

Ikke lenge til barna blir mer mobile og da får man ikke trent i fred på samme måte lenger. Regner med det blir mye klaging da over hvor travelt det er, og de besteforeldrene kommer til å få mye å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet
Sandie skrev (7 timer siden):

Ikke lenge til barna blir mer mobile og da får man ikke trent i fred på samme måte lenger. Regner med det blir mye klaging da over hvor travelt det er, og de besteforeldrene kommer til å få mye å gjøre. 

Gjør ikke de ganske mye allerede? 😬

Merkelig hvordan vi andre får ting til å gå opp. 

• Liker 2
Skrevet
mereo skrev (På 12.8.2026 den 20.11):

Gjør ikke de ganske mye allerede? 😬

Merkelig hvordan vi andre får ting til å gå opp. 

For hun vil det nok bli BEINTØFT fremover😆

• Liker 4
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Blomelle legges ned også? (I tillegg til Ivorie). Hvordan går det med David Reme og co?

IMG_5680.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...