000VF000 Skrevet 23. mars 2020 #721 Del Skrevet 23. mars 2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #722 Del Skrevet 23. mars 2020 Spoiler Litt feigt valg, men nå er jeg enda mer sikker på at han dater Harlem i dag. Anonymkode: ab648...e94 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #723 Del Skrevet 23. mars 2020 Spoiler Assa... skjønte ikke valget jeg. Han skal holde på med begge to hjemme i det daglige for å se hvem som passer best?? er det vanlig.....🙄🙄🙄 Anonymkode: 574ad...a8d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. mars 2020 #724 Del Skrevet 23. mars 2020 Denne serien var bare litt spennende i begynnelsen før jeg skjønte at Jan Thomas kun er interessert i unge menn som han kunne vært faren til. Spar meg krokodilletårene, han er ikke interessert i selve mennesket men utseende. Blæh. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 23. mars 2020 #725 Del Skrevet 23. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hide contents Assa... skjønte ikke valget jeg. Han skal holde på med begge to hjemme i det daglige for å se hvem som passer best?? er det vanlig.....🙄🙄🙄 Anonymkode: 574ad...a8d Spoiler Jeg synes faktisk det var et bra valg. Man kan ikke planlegge kjærlighet og forhold med minder man er helt psykopat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #726 Del Skrevet 23. mars 2020 Er det flere episoder? Anonymkode: c08dc...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #727 Del Skrevet 23. mars 2020 31 minutter siden, Surikatt skrev: Denne serien var bare litt spennende i begynnelsen før jeg skjønte at Jan Thomas kun er interessert i unge menn som han kunne vært faren til. Spar meg krokodilletårene, han er ikke interessert i selve mennesket men utseende. Blæh. Nå holder det! Han er selvsagt interessert i helheten! Ville du blitt forelsket i en person du ikke finner attraktiv nok! Utseendet er selvsagt en del av pakken! Anonymkode: 1b238...d18 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. mars 2020 #728 Del Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå holder det! Han er selvsagt interessert i helheten! Ville du blitt forelsket i en person du ikke finner attraktiv nok! Utseendet er selvsagt en del av pakken! Anonymkode: 1b238...d18 Han er overfladisk og ser på utseendet mer enn innhold selv om han hevder det motsatte. For en type. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 23. mars 2020 #729 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) Håper det er noen her som røper sluttresultatet/siste episode på Dplay kommende mandag. Kommer sannsynligvis ikke til å forlenge abonnementet. Det ble også litt vel kleint for min del i de siste episodene. Endret 23. mars 2020 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #730 Del Skrevet 23. mars 2020 2 timer siden, Surikatt skrev: Han er overfladisk og ser på utseendet mer enn innhold selv om han hevder det motsatte. For en type. 3 timer siden, Surikatt skrev: Denne serien var bare litt spennende i begynnelsen før jeg skjønte at Jan Thomas kun er interessert i unge menn som han kunne vært faren til. Spar meg krokodilletårene, han er ikke interessert i selve mennesket men utseende. Blæh. Enig! Og når til og med eksen ikke liker Harlem og JT kjører på? Sier alt! Anonymkode: 2ef0a...e53 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #731 Del Skrevet 23. mars 2020 Stakkars Kent ❤️ Nydelige gutten. Anonymkode: 2ef0a...e53 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. mars 2020 #732 Del Skrevet 23. mars 2020 Nei, nå er det bare kleint . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #733 Del Skrevet 23. mars 2020 På 20.3.2020 den 18.31, tirben skrev: Det kan virke som at noen her overfører sine egne følelser og preferanser over på deltakerne i dette programmet. Vil tro det er flest damer her? Og tro meg, homofile menn kan ikke sammenlignes med heterofile forhold. Jeg har bodd i kollektiv med homofile menn, og de har et helt annet forhold til sex enn det damer har. Alder spiller heller ingen rolle. Ta dere en tur på en homseklubb, så ser dere selv at det ikke er som på et vanlig sjekkested. Noen av mine beste venner er homofile og jeg har bodd og jobbet med homofile i flere år, så vil si jeg kjenner godt til miljøet. Hva mener du med at de ikke kan sammenlignes med heterofile forhold? Hva gjør homofile annerlede? Jeg er hetero dame selv så jeg er bare nysgjerrig hehe Anonymkode: dc2e0...62b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #734 Del Skrevet 23. mars 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Og når til og med eksen ikke liker Harlem og JT kjører på? Sier alt! Anonymkode: 2ef0a...e53 Hva sa eksen? Anonymkode: 9fe85...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #735 Del Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva sa eksen? Anonymkode: 9fe85...a8d Eksen sa at hans favoritt var Kent fordi han var så nedpå og rolig, og at Harlem ikke virket så komfortabel og trygg på settingen. For meg virker det tydelig at Jan Thomas ønsker å være en slags «farsfigur» i forholdet, og derfor faller for Thor og Harlem (med sine usikkerheter og ting de sliter med) mer enn Kent Jøran, som egentlig er ganske stødig og trygg på seg selv. Merkelig valg, forstå det den som kan Anonymkode: e1b7d...3c6 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #736 Del Skrevet 23. mars 2020 Jeg skjønner at Jan vil ha Harlem i senga, men det kan ALDRI bli noe langvarig mellom de. Akkurat det klarer altså ikke TV å skjule litt en gang! Jeg liker JT, men ikke at han bare tenker med pi***. 🙄 Anonymkode: 4f7bc...3c6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 23. mars 2020 #737 Del Skrevet 23. mars 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen sa at hans favoritt var Kent fordi han var så nedpå og rolig, og at Harlem ikke virket så komfortabel og trygg på settingen. For meg virker det tydelig at Jan Thomas ønsker å være en slags «farsfigur» i forholdet, og derfor faller for Thor og Harlem (med sine usikkerheter og ting de sliter med) mer enn Kent Jøran, som egentlig er ganske stødig og trygg på seg selv. Merkelig valg, forstå det den som kan Anonymkode: e1b7d...3c6 Det er vel ikke så vanskelig å skjønne valget? Følelser er stikkordet. Jan Thomas har sterkere kjemi, som han sa på slutten, for de andre to. Følelser kan ikke tvinges frem uansett hvor hyggelig motparten er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #738 Del Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, Oida skrev: Det er vel ikke så vanskelig å skjønne valget? Følelser er stikkordet. Jan Thomas har sterkere kjemi, som han sa på slutten, for de andre to. Følelser kan ikke tvinges frem uansett hvor hyggelig motparten er. Kjemi =seksuell tiltrekning? Anonymkode: 2ef0a...e53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 23. mars 2020 #739 Del Skrevet 23. mars 2020 Herregud dømmende folk er her😆 Såklart at han velger det som føles riktig for han. Han kan ikke styre dette selv. Det kan heller ikke dere. Skjerp dere. Heia kjærligheten 😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 23. mars 2020 #740 Del Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjemi =seksuell tiltrekning? Anonymkode: 2ef0a...e53 I min verden er ikke kjemi = seksuell tiltrekning. For eksempel har jeg blant mine kolleger noen jeg har beder kjemi med en andre, og det handler absolutt ikke om seksuell tiltrekning. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå