Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kristoffer og JT så ut til å ha en hyggelig date, men ingen ting viser til at det er kjemi der. Som JT sa "I were you," når de snakker om livet i modellverden. Det ble mer en bekreftelse av eget ego enn egentlig et ønske om å bli veldig godt kjent, fikk jeg inntrykk av.

En annen ting jeg tenker, er at JT ikke lever som han lærer. Han sier han ønsker seg noe (nytt), men velger det samme som før. Harlem representerer den samme typen menn han alltid har hatt. Dansken tror jeg er mer som han sier han ønsker seg. Det kan godt være JT allerede har en favoritt i huset, men jeg tror absolutt dansken kunne vært mer interessant å utforske enn noen av de andre i huset. Særlig Kristoffer og han mørkhårede nye (har glemt navnet). Han nye har vært helt anonym, og jeg sliter litt med å se hva JT ser i ham? Han er helt sikkert en hyggelig fyr, men sett utenfra virker han milevis unna hva JT sier han vil ha og også hva han tidligere har gått etter.

Nå mente jeg visst mye her 😁

Anonymkode: 7965a...5d3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jan Thomas har ring på fingen på insta. Så kan de som vil sjekke deltakernes insta og se om de også der finner en som har en lignende ring..

Anonymkode: 4e3a0...578

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/2/2020 at 10:43 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor legger du ut sånt en uke før vi kan diskutere det åpent i tråden(etter det er sendt på tv), det er jo ikke noe hensikt med! . Det er bare sykt unødvendig og døds irriterende at du spoiler!

Anonymkode: 03541...cee

Hallo, jeg la det inn skjult i spoiler tag. Det er din egen dumme feil hvis du klikker på den. Det var for oss som ser på Dplay og får tilgang tidligere. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jan Thomas har ring på fingen på insta. Så kan de som vil sjekke deltakernes insta og se om de også der finner en som har en lignende ring..

Anonymkode: 4e3a0...578

Takk for tips 😁 Jeg sjekket bare en, da, men ringene var like 😁

Anonymkode: 7720e...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips 😁 Jeg sjekket bare en, da, men ringene var like 😁

Anonymkode: 7720e...682

Fortell fortell! ( i spoilertag) 

Anonymkode: c08dc...668

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips 😁 Jeg sjekket bare en, da, men ringene var like 😁

Anonymkode: 7720e...682

Helt ærlig, håper jeg det er tilfeldig! 🙈🙈

Anonymkode: e4987...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, håper jeg det er tilfeldig! 🙈🙈

Anonymkode: e4987...524

Hva med å glede seg på deres vegne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oida skrev:

Hva med å glede seg på deres vegne?

Jo, absolutt. Om det blir dem to er det koselig for dem. Men håper at det er tilfeldig for å bevare spenningen. 

Anonymkode: e4987...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen overraskelse.. ringene var helt identiske. Har noen sjekket de andre deltakerne? Kan jo bety noe annet, for de som har vært med på programmet. 

Anonymkode: c08dc...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen overraskelse.. ringene var helt identiske. Har noen sjekket de andre deltakerne? Kan jo bety noe annet, for de som har vært med på programmet. 

Anonymkode: c08dc...668

Vennering kanskje? 

Anonymkode: e4987...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspillingen var ferdig sent i november 2019.

Anonymkode: 9ebe2...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, håper jeg det er tilfeldig! 🙈🙈

Anonymkode: e4987...524

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen overraskelse.. ringene var helt identiske. Har noen sjekket de andre deltakerne? Kan jo bety noe annet, for de som har vært med på programmet. 

Anonymkode: c08dc...668

Ærlig talt. Liten tvil om at det er Harlem dere snakket om her. Hvorfor skulle dere ellers være skuffet eller håpe det er tilfeldig? Det er bare å lese tråden.

Jeg har ikke sjekket noe så har ikke peiling, men dette var unødvendig.

Anonymkode: 8b8e4...a93

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harlem er jo en veldig kjekk mann og han har nok masse bra å by på, ikke noe å si på det. Men det blir jo så opplagt at han og Jan kommer til å ende opp sammen, det er derfor jeg håper at det ikke skjer.

Da hadde jeg jo ikke trengt å se mer enn første episode eller andre episode, for allerede da hadde Jan lagt sin elsk på Harlem.. 

Endret av Betty Brus
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ærlig talt. Liten tvil om at det er Harlem dere snakket om her. Hvorfor skulle dere ellers være skuffet eller håpe det er tilfeldig? Det er bare å lese tråden.

Jeg har ikke sjekket noe så har ikke peiling, men dette var unødvendig.

Anonymkode: 8b8e4...a93

Ærlig talt selv! Om du ikke tåler spekulasjoner og diskusjoner om programmet, så bør du kanskje ikke være her. Dette er ikke spoilere på noen som helst måte, kun spekulasjoner. Ta deg sammen.

Anonymkode: c08dc...668

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor så mange har mot Harlem? Hva er feil med ham egentlig? Alle trenger ikke være overstrømmende hyggelige og utadvendte, eller tilsynelatende kjempesympatiske. Kent Gøran er en fin fyr han, men det er litt rart alle håper på ham likevel. Vi ser alle på en overfladisk måte her stort sett, og vi blir ikke ordentlig kjent med noen. Har likt Harlem hele tiden jeg. Og Kristoffer 🙂

Uansett. OM Jan Thomas har endt opp med en av dem, så håper jeg de får det bra:-) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Fatter ikke hvorfor så mange har mot Harlem? Hva er feil med ham egentlig? Alle trenger ikke være overstrømmende hyggelige og utadvendte, eller tilsynelatende kjempesympatiske. Kent Gøran er en fin fyr han, men det er litt rart alle håper på ham likevel. Vi ser alle på en overfladisk måte her stort sett, og vi blir ikke ordentlig kjent med noen. Har likt Harlem hele tiden jeg. Og Kristoffer 🙂

Uansett. OM Jan Thomas har endt opp med en av dem, så håper jeg de får det bra:-) 

Enig - JT og Harlem har kjemi og man ser på dem at det gnistrer mellom dem. De andre føler jeg er mer vennskapelig. Kent Jøran er kjekkk og hyggelig - men personlig syns jeg kjemien mellom JT og Harlem er mye sterkere. Tror også at Harlem og JT er mer like i livstilen. Kan ikke helt se for meg JT sitte i en klam handballhall hele vintersesongen... 😕

Anonymkode: c08dc...668

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig - JT og Harlem har kjemi og man ser på dem at det gnistrer mellom dem. De andre føler jeg er mer vennskapelig. Kent Jøran er kjekkk og hyggelig - men personlig syns jeg kjemien mellom JT og Harlem er mye sterkere. Tror også at Harlem og JT er mer like i livstilen. Kan ikke helt se for meg JT sitte i en klam handballhall hele vintersesongen... 😕

Anonymkode: c08dc...668

Har også notert meg kjemien mellom dem. Det er vel ikke til å unngå 🙂 tror også JT har sans for flere, mest han hestebonden. Men JT er en sympatisk, men litt sær fyr. Han er en vennlig sjel og viser alle respekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er "feil" med Harlem for meg er at JT er veldig opptatt av det varme og ekte, så sender han en ekte og varm fyr i hestebonden hjem. Jt søker fortsatt det unngående og ustabile som er i harlem om han går for ham. 

Anonymkode: c6dd3...143

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er "feil" med Harlem for meg er at JT er veldig opptatt av det varme og ekte, så sender han en ekte og varm fyr i hestebonden hjem. Jt søker fortsatt det unngående og ustabile som er i harlem om han går for ham. 

Anonymkode: c6dd3...143

Nei, men i alle dager da. Hvorfor er Harlem ustabil?  Hallo  Jeg syns ikke det perfekte nødvendigvis er det beste. Det er noe som heter lidenskap.... Men det er kanskje undervurdert? Og Harlem kan passe veldig fint med JT. Det er det viktigste. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...