Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å angripe deg ved å si at det du postet var sexistisk? Det er du som oppfører deg ufint. Det er ikke humor å le av andres seksualitet og legning eller spekulere i deres privatliv. At du ikke tåler å høre at det var en dårlig "spøk" og helt unødvendig å poste sier mer om deg enn om meg. Jeg er helt rolig jeg, men må få lov å si fra om sexisme uten at du skal bruke hersketeknikker mot meg.

Anonymkode: 03541...cee

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Synes dette er en uting og er med på å unødig seksualisere homofile, og fremstille dem som sexgale. Det er jo derfor dette programmet er så fint, det får fram at homofile er helt vanlige mennesker som alle andre. Og det er viktig for det er masse fordommer ute og går.

Anonymkode: 8b8e4...a93

Uansett om dette var et program om heterofile hadde jeg faktisk reagert på den utsmykningen av møblene, var tilfeldig at der var homofile . Dere to, hvor har jeg skrevet noe stygt om homofile? Stod det noe om homofile på bildet jeg postet? Nei. Nå må dere gi dere å anklage meg for sånn tull. Dere bare sprer eder og galle, hvis dere ikke syntes det var gøy så overse det da og slutt å avspore. 

Anonymkode: e4987...524

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Uansett om dette var et program om heterofile hadde jeg faktisk reagert på den utsmykningen av møblene, var tilfeldig at der var homofile . Dere to, hvor har jeg skrevet noe stygt om homofile? Stod det noe om homofile på bildet jeg postet? Nei. Nå må dere gi dere å anklage meg for sånn tull. Dere bare sprer eder og galle, hvis dere ikke syntes det var gøy så overse det da og slutt å avspore. 

Anonymkode: e4987...524

Synes du virker veldig barnslig når du faktisk klarer å finne humor og noe seksuelt ut av en helt uskyldig utsmykning på et møbel. 

Anonymkode: 8b8e4...a93

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Synes dette er en uting og er med på å unødig seksualisere homofile, og fremstille dem som sexgale. Det er jo derfor dette programmet er så fint, det får fram at homofile er helt vanlige mennesker som alle andre. Og det er viktig for det er masse fordommer ute og går.

Anonymkode: 8b8e4...a93

Jeg hadde syntes det var morsomt uansett hvilket datingprogram 🙈 Trenger ikke ha sexistiske tanker, og jeg så ikke på det sånn.

Det er et program om å finne kjærligheten. Bak ser det ut som buttplugs som forøvrig både homofile og heterofile bruker. No need to make a fuzz

Anonymkode: e04ed...ace

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Synes dette er en uting og er med på å unødig seksualisere homofile, og fremstille dem som sexgale. Det er jo derfor dette programmet er så fint, det får fram at homofile er helt vanlige mennesker som alle andre. Og det er viktig for det er masse fordommer ute og går.

Anonymkode: 8b8e4...a93

Helt enig! Spiker'n på hodet!

Dumt noen har så liten respekt for andre grupper og legninger at de fortsetter å forsvare å fortsette å spre sånne undertrykkende/latterliggjørende holdninger, til og med etter de er gjort oppmerksom på hva slags ukultur det bidrar til.

Håper de lærer nå. Sexisme er ikke morsomt, og det var faktisk den kommentaren med det bildet som var avsporingen i utgangspunktet.

Anonymkode: 03541...cee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes du virker veldig barnslig når du faktisk klarer å finne humor og noe seksuelt ut av en helt uskyldig utsmykning på et møbel. 

Anonymkode: 8b8e4...a93

Ja, så om jeg er barnslig??? Fortjener jeg ikke å være på kg da? Har barnslig humør jeg. For å si det sånn, lo ikke JT og Trond av kommentaren av fyrstikk i rompa?? På TV? 

Anonymkode: e4987...524

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Spiker'n på hodet!

Dumt noen har så liten respekt for andre grupper og legninger at de fortsetter å forsvare å fortsette å spre sånne undertrykkende/latterliggjørende holdninger, til og med etter de er gjort oppmerksom på hva slags ukultur det bidrar til.

Håper de lærer nå. Sexisme er ikke morsomt, og det var faktisk den kommentaren med det bildet som var avsporingen i utgangspunktet.

Anonymkode: 03541...cee

Har jeg gjort direkte narr av legning eller et møbel? Nå finner du bare på ting. 

Anonymkode: e4987...524

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå driter vi i den vitsen. Eller er det lov å si drite??? Jeg kommer fortsatt til å skrive her, og jeg er som jeg er, har ikke hengt ut noe annet enn et møbel. Har og bare skrevet støttende til hele programmet ellers. Jeg er selv homofil så ikke kom og si jeg har noe i mot homofile. Men vi har fortsatt humor selv om vi er glad i menn. 

Anonymkode: e4987...524

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heier på Kent Jøran🍀

Hvis han velger Harlem, tror jeg det er det fordi han er en blek kopi av Morten Hegseth som ikke er ledig på markedet😂

Anonymkode: dd74b...590

Morgen Hegseth kan ikke måle seg med Harlem! Harlem er tusen ganger kjekkere, Morten Hegseth når han ikke opp til knærne engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Morgen Hegseth kan ikke måle seg med Harlem! Harlem er tusen ganger kjekkere, Morten Hegseth når han ikke opp til knærne engang. 

Tuller du? 

Harlem er FULL pakke! Digger Morten H - men de kan ikke sammenlignes!

Anonymkode: 13b65...1a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du? 

Harlem er FULL pakke! Digger Morten H - men de kan ikke sammenlignes!

Anonymkode: 13b65...1a5

Tuller med hva???? Harlem er kjekkere! Vi ser jo ut til å være enige?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det spoilet for meg hvem som gikk ut igår😕 har skjønt fra starten at JT vil ha Harlem. Hadde bare håpt han hadde blitt litt mer voksen, og valgt med hodet på toppen. 

Anonymkode: 85f32...e9f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble det spoilet for meg hvem som gikk ut igår😕 har skjønt fra starten at JT vil ha Harlem. Hadde bare håpt han hadde blitt litt mer voksen, og valgt med hodet på toppen. 

Anonymkode: 85f32...e9f

Det er ikke spoling når programmet ble sendt i går! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble det spoilet for meg hvem som gikk ut igår😕 har skjønt fra starten at JT vil ha Harlem. Hadde bare håpt han hadde blitt litt mer voksen, og valgt med hodet på toppen. 

Anonymkode: 85f32...e9f

Så du tenker JT skal velge etter ditt ønske?

Om han står igjen med Harlem er han ikke voksen i dine øyne? Av ren nysgjerrighet, hva er dine argumenter for det? At Harlem er en pen mann?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Tuller med hva???? Harlem er kjekkere! Vi ser jo ut til å være enige?!

HAHAHAHA - svarte feil person! VI er ENIGE!!! ❤️

Anonymkode: 13b65...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oida skrev:

Så du tenker JT skal velge etter ditt ønske?

Om han står igjen med Harlem er han ikke voksen i dine øyne? Av ren nysgjerrighet, hva er dine argumenter for det? At Harlem er en pen mann?

Er helt overbevist om at JT klarer å ta egne valg ut av egne følelser og kjemi - ikke utifra utseende og hvem det er.
Men, herremin så fin Harlem er - og sååå godt de kler hverandre!

Anonymkode: 13b65...1a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Tutte skrev:

Jo mer jeg ser, jo mer liker jeg alle sammen på hver sin måte. Alle har sine egne gode personligheter. JT har det med å få fram det beste i alle også med sin åpne og rause personlighet.

Fikk vondt av Trond ja, han var jo så sikker på å bli og var ikke forberedt på at daten skulle ende slik.

Ja Trond var en person som vrengte sjelen sin til JT og satt der med hjertet i hånda. Håper han har kommet seg videre nå. 

Synes fortsatt ikke Harlem er særlig sympatisk, men elsker Kent Jøran på alle måter. Kristoffer vokste i mine øyne etter forrige episode. Under samtalen med Jan, viste han at han var mer en bare en pen ung eksentrisk gutt. De to har vel mye til felles med tanke på modelljobbing og bo utenlands. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt interesse av å dra på en hyttetur med for eksempel Harlem, mens flere av de andre der synes jeg virker interessante og hyggelige. At han ikke tok den dansken videre med seg er synd synes jeg, men det er jo ikke jeg som skal leve med de akkurat da så. Han kommer stadig tilbake på det at han prøver å se for seg et liv med hver enkelt, og hvordan det ville vært. I en hektisk hverdag vil han vel foretrekke at personen bor i nærheten av han, eller i hvert fall har et liv som er så fleksibelt at man kan flytte. Harlem er jo allerede i Oslo, så han har en fordel der også. 

Ser ikke egentlig at han er så pen jeg. Altså, han er ikke stygg, og kroppen er jo veltrent, men han er ikke noe helt spesielt i ansiktet liksom. Kent skinner jo mye mer igjennom med sin sjarm selv om han ikke er helt Calvin Klein modell.

 

Eksen til JT har forresten blitt dritfin! Alderen kler han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sandin skrev:

 

Eksen til JT har forresten blitt dritfin! Alderen kler han.

Ja han har virkelig gått fra gutt tll mann nå

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du homo siden du driver å blir så opphengt i uvesentlige detaljer du klarer å assosiere så mye med buttplugger at du må pause bildet og screenshotte?

Alle homofile bruker ikke buttplug selvom du gjør forresten så vil si det er ganske sexistisk av dg

Anonymkode: 03541...cee

Er det noen som er ufine mot homofile så er det jo du med den kommentaren. For så å gå til personangrep. Ble du så krenket? Og det er du som først tyr til hersketeknikk med resten av innlegget.  Ser ikke noen andre negative kommentarer til homofili annet enn det du kommer med der. Hadde det vært en slibrig kommentar hadde det vært noe annet, men du mekker din egen verson tydeligvis. Det er mye humor knyttet til kunst og andre ting som ligner på noe som angår sex å gjøre. Hadde Jan Thomas selv kunne uttale seg hadde han ikke tatt det ikke opp. 

Anonymkode: 6f734...72c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...