AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #621 Del Skrevet 17. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har lurt litt på dette gjennom programmet. Det var en del av guttene som virkelig åpnet seg for jt. Som virkelig så ut til å bry seg og bli forelsket i han. Så har du slike som harlem hvor det kun virker som en seksuell attraksjon, og det skriver jeg med nød og neppe. Samme med han Trond, som en liten fling eller en ons. Så velger da jt en av de karene som kun er seksuelt, han aner jo ikke om de vil ha han også? Greit at han blir kjempe kåt og alt dette men hva om de egentlig ikke vil ha han tilbake? Kun gjør det for å være på TV liksom? Anonymkode: abcf6...9ee Trond som fling eller ons? Kom vel ganske tydelig frem at han kanskje var den som minst av alt ville verdsette noe slikt, med sin historie og derav reaksjon på å bli kalt sensuell og beskrevet som objekt. Anonymkode: 6c615...efd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #622 Del Skrevet 17. mars 2020 Har jo hele veien sagt at Harlem er avvisende, han klarer ikke å åpne seg og slippe noen inn. Anonymkode: c6dd3...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #623 Del Skrevet 17. mars 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var ikke klar over at Jan hadde fått så sansen for Kristoffer! At han sa hele reisen var verdt det bare for å få møte han! Har ikke sett for meg Kristoffer som et kjærestevalg for Jan men kanskje jeg tok feil allikevel. Anonymkode: 03541...cee Tror ikke det var som kjæreste, men at Kristoffer var et berikende og interessant bekjentskap og tross alder en som kunne utfordre JT intellektuelt. Kristoffer er en «larger than life»-type, de er det ikke mange av. Fyren fikk også veldig god omtale av de andre, fikk alle til å trives. Anonymkode: 6c615...efd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #624 Del Skrevet 17. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lurt litt på dette gjennom programmet. Det var en del av guttene som virkelig åpnet seg for jt. Som virkelig så ut til å bry seg og bli forelsket i han. Så har du slike som harlem hvor det kun virker som en seksuell attraksjon, og det skriver jeg med nød og neppe. Samme med han Trond, som en liten fling eller en ons. Så velger da jt en av de karene som kun er seksuelt, han aner jo ikke om de vil ha han også? Greit at han blir kjempe kåt og alt dette men hva om de egentlig ikke vil ha han tilbake? Kun gjør det for å være på TV liksom? Anonymkode: abcf6...9ee OT: Du har misforstått det uttrykket. Anonymkode: 7ce73...cdb 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #625 Del Skrevet 17. mars 2020 Sitter også med inntrykket av at Jan velger etter seksuell interesse, for med Harlem som favoritten sin vet vi at han ikke har kommet inn på han i det hele tatt. Det eneste vi vet om Harlem er at han er frisør, men hva mener han, hva annet liker han, hva føler han, hvem er han? Det har vi fått NULL inntrykk av. Og jada sikkert mye vi ikke får se på tv men ting som er relevant i en bli kjent prosess for Jan hadde blitt vist på tv. Så det er helt åpenbart at Jan liker Harlem bare fordi han er eksklusivt kjekk, og derfor er helt sykt tolmodig med han og egentlig finner seg i at han er litt dust til og med.. Når Jan prøver å få ting ut av Harlem minner han meg om en player som er helt uinteressert i å blande følelser inn i det, men som vrir seg unna å være konkret fordi han fortsatt vil ha muligheten på sex, eller som i dette tilfellet eventuelt fame... Greit at han er sjenert og holder igjen følelsene men han har gitt og vist veldig lite av seg selv syns jeg. Derfor er det så skuffende at Jan ikke har sendt han hjem for lengst, for jan var jo så åpen om det de første episodene at han skulle date på en helt annen måte nå, bli godt kjent med deres indre verdier og vesen, og ikke gå etter det seksuelle og overfladiske som bare ledet til sex, for sånne relasjoner hadde han hatt aaaltfor mange av sa han og ville ha noe dypere... Vel... Forstår at man ikke kan tvinge frem følelser bare fordi noen andre åpner seg mer, og såklart må man være tiltrukket av utseendet til den man vil være sammen med, men jeg syns det er for "tomt" å ta Harlem. Anonymkode: 03541...cee 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #626 Del Skrevet 17. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: JT er nok ikke så glad i typer det i for stor grad «oser homo» av, se bare på eksmannen. Så det som skjer/har skjedd er ingen bombe. Anonymkode: 1b238...d18 Syns eksmannen oser ganske homo jeg da😂 Mye sminke, osv. Homo trenger jo ikke sitte med knekk i hånda og være så feminin som andre kristoffer. Men ble overrasket over hvor mørk stemme han hadde. Anonymkode: 03541...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 17. mars 2020 #627 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg må le litt av motviljen mot Harlem her. Alle har ikke følelser utenpå kroppen og er så åpne om alt med kameraer rundt heller. Hadde valgt Harlem selv jeg. Liker blikket hans og det litt tilbakeholdne. At han har vært såret av tidligere forhold ganske hardt, viser jo at mannen ikke er platt som en skrev her 🙂 En ting er hva en viser verden, en annen ting er alt bak. Det er vel noe alle vet nå. Har likt han og Kristoffer best hele tiden. Tror Harlem og JT passer sammen. Men gjenstår å se om det blir dem da... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #628 Del Skrevet 17. mars 2020 7 minutter siden, SoWhat? skrev: Hadde valgt Harlem selv jeg. Liker blikket hans og det litt tilbakeholdne. At han har vært såret av tidligere forhold ganske hardt, viser jo at mannen ikke er platt som en skrev her 🙂 Pga overfladiske ting du også. Hvem vet noe om hans verdier ogsånne ting.. Og hvem har ikke blitt såret hardt og blitt mer tilbakeholden en periode eller resten av livet pga det? Syns ikke dét indikerer at han er så dyp og unik akuratt. Men han har jo garantert en dyp side også, poenget er bare at han har ikke vist noe av den i programmet og da syns jeg det er for dumt av jan å gå etter han når han tidligere har skrytt av hvor voksen og fornuftig og dyp han selv er og at nå skal han gå etter det indre og ikke etter den seksuelle spenningen som han har gjort før osv... Det er ikke Harlem jeg har noe i mot, har null problem med å forstå tiltrekningen både til utseendet og det uoppnåelige/mystiske men er skuffet over jan som fortsetter i akuratt samme sporet han de første episodene skrøt så mye av at han hadde lært av og ikke skulle la seg lokke av nå. Anonymkode: 03541...cee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #629 Del Skrevet 17. mars 2020 15 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg må le litt av motviljen mot Harlem her. Alle har ikke følelser utenpå kroppen og er så åpne om alt med kameraer rundt heller. Hadde valgt Harlem selv jeg. Liker blikket hans og det litt tilbakeholdne. At han har vært såret av tidligere forhold ganske hardt, viser jo at mannen ikke er platt som en skrev her 🙂 En ting er hva en viser verden, en annen ting er alt bak. Det er vel noe alle vet nå. Har likt han og Kristoffer best hele tiden. Tror Harlem og JT passer sammen. Men gjenstår å se om det blir dem da... Jeg ser en masse følelser og forhåpninger bak der jeg, skjønner ikke hvorfor det oppfattes som så avvisende? Han har helt åpenbart følelser for flere på vennskapelig og mer vis, og han viser det jo synes jeg. Men han overdriver ikke forn kamera, og det er jo fordi følelsene muligens er ekte og han ikke ønsker å bli avvist? Jeg synes han virker som en varm og fin fyr jeg - han bare sier det ikke nødvendigvis med masse ord. JT er jo mer omvendt som finner noe positivt hos alle og sier det med en gang (veldig bra!), men heller ikke han har uttrykt særlig dype følelser for de han faktisk virker mest ineressert i. Har sikkert samme årsak som for eks Harlem. Mulig jeg ser ting som ikke finnes, men jeg leser IKKE at han er en overflatisk og platt fyr utfra det jeg ser av kroppspråk. Anonymkode: 3bcf0...e40 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 17. mars 2020 #630 Del Skrevet 17. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pga overfladiske ting du også. Hvem vet noe om hans verdier ogsånne ting.. Og hvem har ikke blitt såret hardt og blitt mer tilbakeholden en periode eller resten av livet pga det? Syns ikke dét indikerer at han er så dyp og unik akuratt. Men han har jo garantert en dyp side også, poenget er bare at han har ikke vist noe av den i programmet og da syns jeg det er for dumt av jan å gå etter han når han tidligere har skrytt av hvor voksen og fornuftig og dyp han selv er og at nå skal han gå etter det indre og ikke etter den seksuelle spenningen som han har gjort før osv... Det er ikke Harlem jeg har noe i mot, har null problem med å forstå tiltrekningen både til utseendet og det uoppnåelige/mystiske men er skuffet over jan som fortsetter i akuratt samme sporet han de første episodene skrøt så mye av at han hadde lært av og ikke skulle la seg lokke av nå. Anonymkode: 03541...cee Nå vet vi jo ikke om de ender opp sammen. Man kan ønske noe, men kanskje ønske noe annet mer innerst inne? JT poengterer ofte at han er en veldig seksuell person, så må jo være vesentlig. Syns Harlem er veldig tiltrekkende, så er vel ekstra forståelselsfull om han blir valgt 🙂 vi mennesker er ikke alltid så ukompliserte som vi enten ønsker eller blir oppfattet som... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 17. mars 2020 #631 Del Skrevet 17. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser en masse følelser og forhåpninger bak der jeg, skjønner ikke hvorfor det oppfattes som så avvisende? Han har helt åpenbart følelser for flere på vennskapelig og mer vis, og han viser det jo synes jeg. Men han overdriver ikke forn kamera, og det er jo fordi følelsene muligens er ekte og han ikke ønsker å bli avvist? Jeg synes han virker som en varm og fin fyr jeg - han bare sier det ikke nødvendigvis med masse ord. JT er jo mer omvendt som finner noe positivt hos alle og sier det med en gang (veldig bra!), men heller ikke han har uttrykt særlig dype følelser for de han faktisk virker mest ineressert i. Har sikkert samme årsak som for eks Harlem. Mulig jeg ser ting som ikke finnes, men jeg leser IKKE at han er en overflatisk og platt fyr utfra det jeg ser av kroppspråk. Anonymkode: 3bcf0...e40 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #632 Del Skrevet 17. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trond som fling eller ons? Kom vel ganske tydelig frem at han kanskje var den som minst av alt ville verdsette noe slikt, med sin historie og derav reaksjon på å bli kalt sensuell og beskrevet som objekt. Anonymkode: 6c615...efd Ok nei sorry blander navn mener han unge som kom inn senere. Ikke han som var frisør i Bergen! Anonymkode: abcf6...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #633 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg håper ikke det blir noen av de gutta, Harlem er en sårbar fyr som fort vil bli ødelagt av en sånn type JT er. Han insinuerer sex hele tiden. Igår med P for prins så lo han og tenkte på pikk. Hun skjønte ingenting. I oppussingprogrammet hans tenker han doggystyle pga skråtaket. Føler programmet har blitt litt sånn «Tar inn unge fra Øst-Europa og så skal en gammel gris velge sexslaven sin» Anonymkode: 28405...efc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 17. mars 2020 #634 Del Skrevet 17. mars 2020 Skjønner godt at han velger Harlem. Vil ikke de fleste ha det de føler er uoppnåelig? Harlem er "hard to get" og da blir selvfølgelig JT ekstra interessert! Kent Jøran er altfor interessert, og da gjør han seg selv for tilgjengelig. Det er menneskelig å hige etter det uoppnåelige, for da føles det som en stor seier når man får det! Sånn er det med alt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 17. mars 2020 #635 Del Skrevet 17. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper ikke det blir noen av de gutta, Harlem er en sårbar fyr som fort vil bli ødelagt av en sånn type JT er. Han insinuerer sex hele tiden. Igår med P for prins så lo han og tenkte på pikk. Hun skjønte ingenting. I oppussingprogrammet hans tenker han doggystyle pga skråtaket. Føler programmet har blitt litt sånn «Tar inn unge fra Øst-Europa og så skal en gammel gris velge sexslaven sin» Anonymkode: 28405...efc Siste setning. Hva er det du snakker om ??? Litt av et innlegg 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #636 Del Skrevet 17. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper ikke det blir noen av de gutta, Harlem er en sårbar fyr som fort vil bli ødelagt av en sånn type JT er. Han insinuerer sex hele tiden. Igår med P for prins så lo han og tenkte på pikk. Hun skjønte ingenting. I oppussingprogrammet hans tenker han doggystyle pga skråtaket. Føler programmet har blitt litt sånn «Tar inn unge fra Øst-Europa og så skal en gammel gris velge sexslaven sin» Anonymkode: 28405...efc Ja Jan Thomas har vært veldig seksuelt antydende gjennom hele serien. Det med penis i går var et av de milde tilfellene. Andre ganger har jeg syns han har kommet med direkte ubehagelige og ekle kommentarer, særlig når han og Tormod kjørte bil, Tormod ble også helt satt ut og det er sånne tilfeller hvor man egentlig burde si fra at det er kommentarer over kanten, men ikke tør eller vil fordi man da ødelegger stemningen.. Ganske sikker på de fleste av oss damer har vært fanget i sånne kniper og det er ikke kult.. Anonymkode: 03541...cee 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #637 Del Skrevet 17. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja Jan Thomas har vært veldig seksuelt antydende gjennom hele serien. Det med penis i går var et av de milde tilfellene. Andre ganger har jeg syns han har kommet med direkte ubehagelige og ekle kommentarer, særlig når han og Tormod kjørte bil, Tormod ble også helt satt ut og det er sånne tilfeller hvor man egentlig burde si fra at det er kommentarer over kanten, men ikke tør eller vil fordi man da ødelegger stemningen.. Ganske sikker på de fleste av oss damer har vært fanget i sånne kniper og det er ikke kult.. Anonymkode: 03541...cee Ja, fikk vibber til egen situasjon med mennesker i maktposisjoner Anonymkode: 28405...efc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 17. mars 2020 #638 Del Skrevet 17. mars 2020 Skuffende å se at KJ ble sendt hjem. Jaja 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #639 Del Skrevet 17. mars 2020 11 minutter siden, 000VF000 skrev: Skuffende å se at KJ ble sendt hjem. Jaja 😑 Ja det var synd. Skjønner ikke helt hva JT ser i Thor. Syns de har et merkelig forhold, helt uten kjemi. Men, man kan jo egentlig ikke mene så mye om hvordan folk velger sin partner. Anonymkode: c08dc...668 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #640 Del Skrevet 17. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det var synd. Skjønner ikke helt hva JT ser i Thor. Syns de har et merkelig forhold, helt uten kjemi. Men, man kan jo egentlig ikke mene så mye om hvordan folk velger sin partner. Anonymkode: c08dc...668 Thor er han som jt kjenner fra før? Anonymkode: 2f163...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå