merry Skrevet 10. mars 2020 #561 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke for meg at JT ender opp med Kent Roar i hvertfall.... Anonymkode: 2546a...e6a Nei, ikke jeg heller men liker Kent Jøran veldig godt som han fremstår i serien, flott fyr! Endret 10. mars 2020 av merry 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 10. mars 2020 #562 Del Skrevet 10. mars 2020 7 timer siden, Tutte skrev: Det er opprettet egen tråd for de som følger med på TV. Er mange som ser på dplay, og har behov for å diskutere siste episode akkurat som de som følger med på TV. Nei! TV er det man diskuterer og var utgangspunktet. D- playere får opprette egen tråd! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 10. mars 2020 #563 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir for polert, feminint og pretensiøst for meg. Er ingenting attraktivt med solbrunt, glinsende, tatovert, overstylet utseendet.. Det skinner så mye usikkerhet og overflatiskhet gjennom, når mennesker har så fokus på utseendet. Så nei, i mine øyne er han overhode ikke kjekk.... Anonymkode: 2546a...e6a Greit nok at du ikke synes mannen er kjekk. Men hvorfor slike ufine karakteristikker av mannen? Endret 10. mars 2020 av Oida 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #564 Del Skrevet 10. mars 2020 Akkurat nå, Oida skrev: Greit nok at du ikke synes mannen er kjekk. Men hvorfor slike ufine karakteristikker om mannen? Ikke noe ufint! Helt normalt utseende fyr, bare ikke kjekk! I MINE øyne. Anonymkode: 2546a...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #565 Del Skrevet 10. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Stort sett alle som har røket ut har falt for JT, men han kan jo ikke bli sammen med dem alle. En dårlig mann fordi han ikke fikk følelser for en 60-åring, ja. Er selvsagt ikke absurd å gå etter noen som er unge og freshe om man har muligheten til det. Anonymkode: 1b238...d18 Eh, han fyller faktisk 54 selv i år. Og Tormod fyller 60. Så jeg tok feil i innlegget mitt, det er bare 6 år (ikke 7) mellom dem. Du mener at en mann på 60 er for gammel for en mann på 54, mens en mann på 54 IKKE er for gammel for en mann på 32 (Harlem)? For ikke å snakke om Kristoffer på 27. Er ikke JT på 54 en gammel gris i forhold? Selvsagt kan han gå etter de "unge og freshe" men det sier jo alt om hva slags verdier han har. Med den logikken blir han jo droppet snart selv av de unge når de selv heller vil ha noen unge og freshe. Eller mener JT at de unge skal se på hans indre mens han selv bryr seg hovedsakelig om det ytre? Anonymkode: b7826...3a6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 10. mars 2020 #566 Del Skrevet 10. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: To flotte menn som han kunne sendt hjem tidligere og som har litt mer å tape enn de unge hunksene følelsesmessig. Det var nok ganske tydelig for JT at han ikke hadde tenkt å velge seg en godt voksne mann nei. Så jeg er rimelig sikker på at han beholdt dem der fordi det ikke tok seg helt ut å sende alle de eldre hjem først. Men det burde han gjort, eller vært ærlig nok å si at han ikke var interessert i folk under 35 så produksjonen ikke tok de med. Nei du er ikke godt voksen før du nærmer deg 40. Tenker dere som hevder noe annet er ganske så unge. Synes det er veldig spesielt å gå så målrettet etter unge menn slik som JT gjør, det er min personlige mening. Det er hans rett å gjøre det, det er et «fritt» land, men jeg synes det er litt karakterbrist å holde på slik. Anonymkode: 8b8e4...a93 Om ikke godt voksen i starten av 30 årene, så i hvertfall voksen. Er selv 40 nå, og var i starten av 30 årene etablert med mann og barn i likhet med mange andre. Det du skriver om at han nærmest spekulerer i hvem han sender hjem blir jo bare antagelser og spekulasjoner fra din side. Igjen så er det mye som er klippet bort og mye vi ikke ser. Av det lille vi ser er det ikke mulig å sitte og bedømme begrunnelser for hans valg da der er mye som ikke kommer fram. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet 10. mars 2020 #567 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, han fyller faktisk 54 selv i år. Og Tormod fyller 60. Så jeg tok feil i innlegget mitt, det er bare 6 år (ikke 7) mellom dem. Du mener at en mann på 60 er for gammel for en mann på 54, mens en mann på 54 IKKE er for gammel for en mann på 32 (Harlem)? For ikke å snakke om Kristoffer på 27. Er ikke JT på 54 en gammel gris i forhold? Selvsagt kan han gå etter de "unge og freshe" men det sier jo alt om hva slags verdier han har. Med den logikken blir han jo droppet snart selv av de unge når de selv heller vil ha noen unge og freshe. Eller mener JT at de unge skal se på hans indre mens han selv bryr seg hovedsakelig om det ytre? Anonymkode: b7826...3a6 Viser vel bare at JT ikke har lært noe som helst og går etter, ender opp med akkurat samme typer som han pleier.( Mest sannsynlig da siden serien enda ikke er slutt.) Men jeg tror jo Harlem (som jeg tror han velger) og JT kan få det fint sammen som par, de har mange felles interesser ol.. Om jeg tror de kommer til å bli gamle sammen? Not ... Endret 10. mars 2020 av merry 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 10. mars 2020 #568 Del Skrevet 10. mars 2020 Harlem bør få vist frem seg selv snart. For meg fremstår han som en skikkelig uinteressant person som man ikke hadde lagt merke til engang om han ikke hadde bra kropp. Han trives åpenbart ikke i en slik setting, og det kan ikke være noen overraskelse for han. Han sier jo selv at han er sjenert. Helt ærlig er jeg redd for at han har vurdert det som nyttig for karrieren og kontaktene å bli med. Kan godt hende han finner kjærligheten med JT, og han er sikkert tiltrukket av han, men synes egentlig han var med "på" med han bergenseren (Trond?). Han nyeste gir veldig lite energi fra seg synes jeg. Kent Jøran er supersjarmerende, men han er FOR keen tror jeg, og det er turn off. Har fremdeles ikke kommet over denne dansken som ble sendt rett ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #569 Del Skrevet 10. mars 2020 9 timer siden, Tutte skrev: Det er opprettet egen tråd for de som følger med på TV. Er mange som ser på dplay, og har behov for å diskutere siste episode akkurat som de som følger med på TV. Da kunne de ha lagd en egen tråd selv i stedet for å kapre denne Anonymkode: 03541...cee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #570 Del Skrevet 12. mars 2020 Takk til alle spoilere, dere har ødelagt hele mandagskveldene mine for nå har jeg ikke kunnet kose meg med programmet eller glede meg til programmet på mange uker pga spoling. Nå gidder jeg ikke å se på mer i det hele tatt! Anonymkode: 03541...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #571 Del Skrevet 12. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk til alle spoilere, dere har ødelagt hele mandagskveldene mine for nå har jeg ikke kunnet kose meg med programmet eller glede meg til programmet på mange uker pga spoling. Nå gidder jeg ikke å se på mer i det hele tatt! Anonymkode: 03541...cee Du om du tar deg så nær av dette, hvorfor i huleste leser du her???? Anonymkode: abcf6...9ee 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #572 Del Skrevet 12. mars 2020 Til alle som klager over spoilerE; Hvis det ikke står i trådtittelen, så drit i å gå inn i tråden og lag heller en ny tråd hvor det er spoilerfritt! Verre er det det ikke. Burde være en gyllen regel for alle å skjønne, for det lages alltid to for eks. Paradise Hotel - en med og en uten spoilere, godt merket i trådens tittel. Anonymkode: 13778...098 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #573 Del Skrevet 12. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk til alle spoilere, dere har ødelagt hele mandagskveldene mine for nå har jeg ikke kunnet kose meg med programmet eller glede meg til programmet på mange uker pga spoling. Nå gidder jeg ikke å se på mer i det hele tatt! Anonymkode: 03541...cee Altså. På hver eneste side i denne tråden, henvises det til en spoilerfri tråd. Men av en eller annen grunn er ikke den tråden noe spennende. Så folk som kommer inn hit for å rope spoiling nå, er bare troll. Eller rett og slett litt trang i hjelmen. Anonymkode: c08dc...668 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #574 Del Skrevet 12. mars 2020 Blir resten av programmet avlyst nå pga Corona?? Settes de i karantene? Anonymkode: ea13e...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #575 Del Skrevet 12. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir resten av programmet avlyst nå pga Corona?? Settes de i karantene? Anonymkode: ea13e...4ba Programmet er jo spilt inn for lenge siden, i fjor høst eller noe Anonymkode: 7720e...682 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #576 Del Skrevet 13. mars 2020 I facebookgruppen for podcasten er det kommentert at JT har ring på fingeren, og en av deltagerne har også det. Det er jo hyggelig hvis det betyr at det har blitt noe mer da. Fikk vondt av Tormod. Stødig, god mann som fortjener å føle at han overhode ikke er i veien. Håper han får mange "frierbrev" etter programmet. Kanskje han skulle meldt seg på et visst annet program. Han er jo bonde! Anonymkode: bb15a...107 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enits74 Skrevet 13. mars 2020 #577 Del Skrevet 13. mars 2020 (endret) Nå håper jeg virkelig Jan har funnet drømmeprinsen - men tenker det må være veldig vanskelig.og skulle bygge opp ett forhold når en ikke kan vise seg sammen nå frem til programmet er ferdig. Må være utrolig slitsomt! Han er vel blitt sett sammen med flere av deltskerne etter sending mener jeg å ha lest? Endret 13. mars 2020 av Enits74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #578 Del Skrevet 13. mars 2020 Håper han velger Kent Jøran. Men føler han velger Harlem. Der gjør han en tabbe. Jan T skrøt til Harlem at han alltid var så blid og hyggelig. Øhh... vet Jan T hvor grinete og ufin Harlem var mot Robin i huset?? Jan T og Harlem er dårlig match i lengden. Ser på utseende her tror jeg å ikke livskvaliteten. Anonymkode: b5240...5ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 13. mars 2020 #579 Del Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper han velger Kent Jøran. Men føler han velger Harlem. Der gjør han en tabbe. Jan T skrøt til Harlem at han alltid var så blid og hyggelig. Øhh... vet Jan T hvor grinete og ufin Harlem var mot Robin i huset?? Jan T og Harlem er dårlig match i lengden. Ser på utseende her tror jeg å ikke livskvaliteten. Anonymkode: b5240...5ed Vi ser kun er minimum av hva skjer der inne. Og regi ønsker drama. Og det virker som gutta var fine kompiser og lite drama, så derfor måtte regi skape denne lille episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #580 Del Skrevet 13. mars 2020 På 10.3.2020 den 18.37, punkyB skrev: Nå har jeg ikke sett så mange episoder og kun de siste - men vil jo anta at de som ikke ender opp med JT burde ikke være i beit for beilere etterpå , de virker å være flotte menn alle sammen. Kanskje derfor det er så god tone mellom de også - de tenker enten finner de noen andre eller at de blir par mellom noen av de. Er ikke sånn at man passer sammen bare fordi begge er homofile.. 🙄 Anonymkode: 39ce8...8d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå