AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #541 Del Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, tirben skrev: Alle deltagerne vet hva de melder seg på. De vet at han kommer til å velge ut en hver uke, og at til slutt er det bare en igjen. Hvis man ikke liker konseptet, kan man ikke delta på et sånt program. Skjønner ikke hvorfor det er mer synd på Tormod, eller Trond ? Eller Kent Jøran for den saks skyld. Han har falt for Harlem og det må bli hans valg. Han må kunne velge fritt blant deltakerne etter hvem han tenner på og har best kjemi med. Tror neppe at Jan Thomas ville hatt så mye til felles med en hestebonde i det lange løp. Synes også at Kent Jøran er på en annen planet enn JT. Synes det er veldig klart at det er Harlem han har mest til felles med. De er i samme bransje og har sikkert masse felles interesser. Jepp, det tenker jeg også! Og når dere ser kontakten Jan har med de andre deltakerene nå etter programmet så bør vel det vise alle at Jan er en fin fyr, en som har fulgt hjertet sitt og har behandlet alle med respekt! Det er ingen sure miner på noen når de ryker ut, de er lei seg, ja, men alle har bare gode ord å si om Jan og det mener jeg sier litt. Og for gud skyld, ikke glem at vi bare får med oss en time med klipp av ei hel uke! Det er mye som skjer og som blir sagt uten at vi får det med oss! Anonymkode: 13b65...1a5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #542 Del Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordommene består først og fremst i at han er overfladisk og går etter altfor unge menn. Dette var det signalementet han ga hele Norge da han giftet seg med en som var under halvparten av hans alder. Jeg snur ikke ryggen til noen, men syns det begynner å bli for dumt når det bare var en deltaker på hans alder med i programmet, og det nå er de aller yngste som står igjen. Han og Harlem har ikke hatt særlig dype samtaler, eller blitt kjent med hvordan den andre lever og er, så det er ganske åpenbart at det er kun utseendet JT går etter på nåværende tidspunkt. Det er greit det, man må jo være tiltrukket av hverandre, men det eneste jeg sa var at jeg syns dette bekrefter fordommene som han har snakket om var i mot han og som han ville avlive. Anonymkode: 03541...cee Hva i alle dager vet du om at de ikke har hatt dype samtaler? Det har han garantert hatt med alle! Vi ser EN time som er klipt sammen fra ei heil uke! Anonymkode: 13b65...1a5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #543 Del Skrevet 10. mars 2020 3 hours ago, SoWhat? said: Er du skuffet over at han ikke er perfekt altså? Du vet at mennesker har gode og mindre gode sider. Det er mye en liker ved noen, og noe en misliker. Du har tydeligvis fokus på det du misliker, og alt du har likt blir farget av det. Sånt syns jeg er trist, og viser fullstendig mangel på toleranse og fleksibilitet. Så kjedelig å skulle like absolutt alt ved noen... og ganske umulig tenker jeg. Virker som der er du som ikke tåler at noen kritiserer JT.... Anonymkode: 6c615...efd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #544 Del Skrevet 10. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager vet du om at de ikke har hatt dype samtaler? Det har han garantert hatt med alle! Vi ser EN time som er klipt sammen fra ei heil uke! Anonymkode: 13b65...1a5 De er der i 3 uker bare, så det er et par dager som er klippet sammen til en time. Anonymkode: 2703d...27a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #545 Del Skrevet 10. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er der i 3 uker bare, så det er et par dager som er klippet sammen til en time. Anonymkode: 2703d...27a Beklager om jeg skrev feil - men det er uansett MYE vi ikke får med oss! Anonymkode: 13b65...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 10. mars 2020 #546 Del Skrevet 10. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er der i 3 uker bare, så det er et par dager som er klippet sammen til en time. Anonymkode: 2703d...27a Fortsatt veldig lite vi ser når det kun er 1 time av et par dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #547 Del Skrevet 10. mars 2020 Ut fra siste episode på Dplay ser det ut til at det kanskje blir Thor. Anonymkode: ce16b...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 10. mars 2020 #548 Del Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virker som der er du som ikke tåler at noen kritiserer JT.... Anonymkode: 6c615...efd Syns det er mye teit kritikk. Virker som om noen har idealisert JT noe veldig, og at de tar det personlig hva han velger å gjøre. Tar ikke denne tråden så alvorlig, mest fornøyelig. Nei, jeg ser ikke helt hva det er å kritisere JT for her. Men noen finner tydeligvis en del 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #549 Del Skrevet 10. mars 2020 Altså hvorfor folk sier det er urettferdig er fordi Jan later som han elsker alle. Han flørter, tar på, gir komplimenter, ser de dypt i øynene osv. I tillegg forteller han alle at han har en unik tenning i mot dem. I og med at han alltid sier det når de er på date, så for ikke de andre med seg at det samme ble sagt til dem! Dette er jo utrolig urettferdig! Derfor kalles han falsk. Jeg er fortsatt på at selv om han er dødskåt på harlem og ikke helt vet hvordan han skal te seg. Så er det ikke sikkert harlem føler det samme! Ja han flørter med og nyyyter oppmerksomheten. Men det er ikke sikkert han har lyst å leke hus med Jan i ett langvarig perspektiv. For la oss si det sånn harlem er drit kjekk og vel Jan er gammel. Anonymkode: abcf6...9ee 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #550 Del Skrevet 10. mars 2020 På hvilken måte er Harlem så kjekk?? Jeg ser det ikke... Anonymkode: 2546a...e6a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #551 Del Skrevet 10. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er Harlem så kjekk?? Jeg ser det ikke... Anonymkode: 2546a...e6a Til og med jeg, som godt voksen hetero kvinne, ser at han er veldig kjekk. Anonymkode: 1b90a...6ed 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #552 Del Skrevet 10. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: men syns det begynner å bli for dumt når det bare var en deltaker på hans alder med i programmet, Hvor mange menn på 50-60 tror du melder seg på TV-dating? 90% av de påmeldte var nok i 20 og 30-årene. Anonymkode: ea13e...4ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #553 Del Skrevet 10. mars 2020 Fikk vondt av Tormod som følte seg for gammel og i veien. Utrolig trist følelse. Han er jo en attraktiv kar! Og ut ifra det JT _sier_ han ønsker seg, checker Tormod flere av de boksene. Jeg tror JT ønsker å være en kjæresten ser opp til og beundrer (det ligger jo veldig i hans personlighet), så derfor går han fort for yngre karer også. JT må selvsagt velge den han vil, det er jo også poenget. But he doesn't practise as he preach. Og det er vel litt av skuffelsen til folket. Kommentar til spoilingen: Det er normal folkeskikk å holde seg fra å spoile. Denne tråden var den første som ble opprettet. Vil man diskutere noe annet, altså hva som skjer på Dplay, bør man selv opprette en tråd for det. Anonymkode: 7965a...5d3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #554 Del Skrevet 10. mars 2020 Harlem er jo stylist for victoria secret...! Anonymkode: debbf...db1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #555 Del Skrevet 10. mars 2020 4 timer siden, Tutte skrev: Jeg forstår ikke helt tankegangen her. Dårlig gjort ovenfor Tormod og Trond? De vet jo hva det innebærer når de melder seg på et sånt program. At det var trist og leit for dem siden de hadde fått følelser det er jeg enig i. Men det er ikke dårlig gjort av JT, det er jo det programmet går ut på å velge den han liker best til slutt. Hadde du valgt å bli sammen med en som hadde sterke følelser for deg kun fordi du ikke ville såre han, selv om det var en annen du egentlig ville ha? Reagerer også på at det går an å kalle hva andre blir tiltrukket av for patetisk. Noen liker yngre og andre liker eldre, og man har blitt godt voksen når man er over 30 også. To flotte menn som han kunne sendt hjem tidligere og som har litt mer å tape enn de unge hunksene følelsesmessig. Det var nok ganske tydelig for JT at han ikke hadde tenkt å velge seg en godt voksne mann nei. Så jeg er rimelig sikker på at han beholdt dem der fordi det ikke tok seg helt ut å sende alle de eldre hjem først. Men det burde han gjort, eller vært ærlig nok å si at han ikke var interessert i folk under 35 så produksjonen ikke tok de med. Nei du er ikke godt voksen før du nærmer deg 40. Tenker dere som hevder noe annet er ganske så unge. Synes det er veldig spesielt å gå så målrettet etter unge menn slik som JT gjør, det er min personlige mening. Det er hans rett å gjøre det, det er et «fritt» land, men jeg synes det er litt karakterbrist å holde på slik. Anonymkode: 8b8e4...a93 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet 10. mars 2020 #556 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: To flotte menn som han kunne sendt hjem tidligere og som har litt mer å tape enn de unge hunksene følelsesmessig. Det var nok ganske tydelig for JT at han ikke hadde tenkt å velge seg en godt voksne mann nei. Så jeg er rimelig sikker på at han beholdt dem der fordi det ikke tok seg helt ut å sende alle de eldre hjem først. Men det burde han gjort, eller vært ærlig nok å si at han ikke var interessert i folk under 35 så produksjonen ikke tok de med. Nei du er ikke godt voksen før du nærmer deg 40. Tenker dere som hevder noe annet er ganske så unge. Synes det er veldig spesielt å gå så målrettet etter unge menn slik som JT gjør, det er min personlige mening. Det er hans rett å gjøre det, det er et «fritt» land, men jeg synes det er litt karakterbrist å holde på slik. Anonymkode: 8b8e4...a93 Jeg tenker JT i utgangspunktet genuint gjerne ville prøve velge date noen utenfor eget mønster da programmet startet ,og var derfor han beholdt Tormod såpass lenge. Men når det kommer til stykket velger han partner som han pleier "ung og pen" blir overrasket om han ender opp med noen andre enn Harlem. Men synes Harlem virker som en sympatisk person jeg da. Endret 10. mars 2020 av merry 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #557 Del Skrevet 10. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er Harlem så kjekk?? Jeg ser det ikke... Anonymkode: 2546a...e6a Du ser ikke at denne mannen er kjekk?? Anonymkode: 878d9...076 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #558 Del Skrevet 10. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser ikke at denne mannen er kjekk?? Anonymkode: 878d9...076 Blir for polert, feminint og pretensiøst for meg. Er ingenting attraktivt med solbrunt, glinsende, tatovert, overstylet utseendet.. Det skinner så mye usikkerhet og overflatiskhet gjennom, når mennesker har så fokus på utseendet. Så nei, i mine øyne er han overhode ikke kjekk.... Anonymkode: 2546a...e6a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 10. mars 2020 #559 Del Skrevet 10. mars 2020 Nå har jeg ikke sett så mange episoder og kun de siste - men vil jo anta at de som ikke ender opp med JT burde ikke være i beit for beilere etterpå , de virker å være flotte menn alle sammen. Kanskje derfor det er så god tone mellom de også - de tenker enten finner de noen andre eller at de blir par mellom noen av de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #560 Del Skrevet 10. mars 2020 Ser ikke for meg at JT ender opp med Kent Roar i hvertfall.... Anonymkode: 2546a...e6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå