Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akk så naiv. Du misoppfatter totalt om du tror det er «small talken» jeg sikter til og dype samtaler som savnes, det mestrer han jo bra.

Men den observante seer fikk jo med seg at JT «komverserte» ikke bare m Tormod/hestebonden, han svermet for ham i begynnelsen. Det er der skuespiller - manipulasjonen - ligger, i kirtiserinhen av Tormod ikke småpratingen, for han ville aldri slått seg sammen med en eldre mann (om ikke det var en 60-år gammel Richard Chamberlain el. tilsvarende). 
Men DU bra norsk naiv om du tror JT ville klart seg i den bransjen i USA og Russland om han var naiv. 

Anonymkode: 6c615...efd

Han har lov til å "sverme"  Han må jammen få lov til å prøve seg fram blant så mange "friere" 

Hva du mener og tror avslører bare sider ved deg selv. Sånn er det alltid. På andre kjenner man seg selv. JT kunne helt sikkert falt for en eldre, men han har en livsstil som en partner kanskje må "følge opp " Ikke noe galt i det. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg tror er greia her og mange reagerer nemlig at det han sier og det han gjør ikke matcher. Altså han sier han ønsker en huslig kar han kan komme hjem til og sitte i prompe buksa sammen med, som han kalte det. En som kan fjerne han fra sin vante verden og så bre slappe av hjemme med god hjemmelaget mat og fred og ro. MEN han gjør det stikk motsatte! Harlem er da ikke interessert i å gå og hjelpe han med å slappe av og kose seg. Han skal dolle seg opp like mye og ut i rampelyset, trene, se bra ut feste osv. Egentlig alt det jt har sagt han ikke ønsker i ny partner. Det er derfor man reagerer ikke fordi at harlem er kjekk eller yngre, men fordi han selv har sagt at han ønsker noe dypere denne gangen. At han endelig vil «settle Down»! og sånn helt helt helt ærlig her nå! Vil en sånn som harlem være sammen med jt når han er 70? Det er ikke så lenge til mens harlem da fortsatt er en «yngre» hunk.

Anonymkode: abcf6...9ee

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du om å ta med Trond på date og slik skape forventninger og så dumpe ham der som lyn fra klar himmel? Man må være passe kynisk for å gjennomføre det.

Anonymkode: 6c615...efd

Jeg tror han tok med Trond på date og gjorde det på den måten for å få pratet ordentlig med han uten de andre til stede, og det synes jeg var realt gjort. Vi har nok sikkert heller ikke sett hele samtalen, da mye også blir klippet bort.

Tenker sånn at kanskje JT nå på et tidspunkt allerede har bestemt seg, derfor han sender hjem de mest sårbare som han ser sliter. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes JT virker litt falsk jeg, måten han er så superinterresert i alt og alle. 

Da jeg begynte å høre på podcasten synes jeg det var kjempemorsomt, men etterhvert som vi har begynt å kjenne Jan bedre synes jeg han virker litt overfladisk, kort og ensporet. Og det forsterker seg når jeg ser denne serien. 

Anonymkode: 2703d...27a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, SoWhat? skrev:

Han holder seg veldig bra til å være 50 +!! Så om han vil ha en yngre fyr, og at han bør se bra ut, det er greit. Helt ok. 

Holder han seg egentlig så godt? Jeg blir selv 30 i år, og kunne aldri gått for en mann som så ut som JT (i hetrofil versjon), da han ser MYE eldre ut enn meg og mine jevnaldrende. Jeg ville f.eks aldri gjettet at JT var under 50 år, selv om han åpenbart har glatt og rynkefri hud. Min egen far og venners fedre er på alder med JT, og jeg må si at mange av dem ser mye bedre ut, på tross av litt mer rynker. JT har muligens ressurser til å gi huden behandling i verdensklasse, men glatt hud  alene skjuler ikke alderen. JT ser forresten også HELT annerledes ut enn da han var ung, så han har forandret seg mye.

Anonymkode: cf61f...728

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder han seg egentlig så godt? Jeg blir selv 30 i år, og kunne aldri gått for en mann som så ut som JT (i hetrofil versjon), da han ser MYE eldre ut enn meg og mine jevnaldrende. Jeg ville f.eks aldri gjettet at JT var under 50 år, selv om han åpenbart har glatt og rynkefri hud. Min egen far og venners fedre er på alder med JT, og jeg må si at mange av dem ser mye bedre ut, på tross av litt mer rynker. JT har muligens ressurser til å gi huden behandling i verdensklasse, men glatt hud  alene skjuler ikke alderen. JT ser forresten også HELT annerledes ut enn da han var ung, så han har forandret seg mye.

Anonymkode: cf61f...728

Jeg shamer aldri noen pga utseende eller alder. Det er så utrolig nedrig. 

Jeg syns han holder seg godt ja 🙂 godt trent og flott stil. Men for all del, du trenger jo ikke å synes det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder han seg egentlig så godt? Jeg blir selv 30 i år, og kunne aldri gått for en mann som så ut som JT (i hetrofil versjon), da han ser MYE eldre ut enn meg og mine jevnaldrende. Jeg ville f.eks aldri gjettet at JT var under 50 år, selv om han åpenbart har glatt og rynkefri hud. Min egen far og venners fedre er på alder med JT, og jeg må si at mange av dem ser mye bedre ut, på tross av litt mer rynker. JT har muligens ressurser til å gi huden behandling i verdensklasse, men glatt hud  alene skjuler ikke alderen. JT ser forresten også HELT annerledes ut enn da han var ung, så han har forandret seg mye.

Anonymkode: cf61f...728

Å holde seg godt for alderen betyr ikke at man ikke kan se mye eldre ut enn de som er 23 år yngre. Det trenger faktisk ikke handle om å se yngre ut, men hvordan man holder seg ut i fra alderen.

Jeg synes også han holder seg godt. Godt trent, gløder, ser sporty ut og har en fin stil.

Anonymkode: 829ec...3ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes JT virker litt falsk jeg, måten han er så superinterresert i alt og alle. 

Da jeg begynte å høre på podcasten synes jeg det var kjempemorsomt, men etterhvert som vi har begynt å kjenne Jan bedre synes jeg han virker litt overfladisk, kort og ensporet. Og det forsterker seg når jeg ser denne serien. 

Anonymkode: 2703d...27a

Kan du forklare hvorfor det er feil å være overfladisk, "kort" og ensporet? Jeg mener det viktigste er å være fornøyd med livet sitt. Og ikke skade andre. Så jeg vet ikke hva som er feil med det du skriver? Klarer du å forklare det selv? 

Alle skal være så dype og intelligente og ha mange interesser?  🙂 gjør det noen som helst til et bedre menneske? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder han seg egentlig så godt? Jeg blir selv 30 i år, og kunne aldri gått for en mann som så ut som JT (i hetrofil versjon), da han ser MYE eldre ut enn meg og mine jevnaldrende. Jeg ville f.eks aldri gjettet at JT var under 50 år, selv om han åpenbart har glatt og rynkefri hud. Min egen far og venners fedre er på alder med JT, og jeg må si at mange av dem ser mye bedre ut, på tross av litt mer rynker. JT har muligens ressurser til å gi huden behandling i verdensklasse, men glatt hud  alene skjuler ikke alderen. JT ser forresten også HELT annerledes ut enn da han var ung, så han har forandret seg mye.

Anonymkode: cf61f...728

Det du ser er alle fillers og botox han har i ansiktet! Og jeg kan med hånden på hjertet si at mange menn i 50 årene er mye mer attraktive selv med rynker og synlig alder. Jeg kan garanterte at jt hadde vert mye kjekkere med ett naturlig ansikt men fortsatt samme trente kroppen.

Anonymkode: abcf6...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det du ser er alle fillers og botox han har i ansiktet! Og jeg kan med hånden på hjertet si at mange menn i 50 årene er mye mer attraktive selv med rynker og synlig alder. Jeg kan garanterte at jt hadde vert mye kjekkere med ett naturlig ansikt men fortsatt samme trente kroppen.

Anonymkode: abcf6...9ee

Helt enig, de som har fillers og botox ser så mye eldre ut enn de er. Merkelig at de ikke ser det selv. Men han holder seg i form og er ung til sinns, det skal han ha! 

Anonymkode: b1d09...8d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SoWhat? skrev:

Kan du forklare hvorfor det er feil å være overfladisk, "kort" og ensporet? Jeg mener det viktigste er å være fornøyd med livet sitt. Og ikke skade andre. Så jeg vet ikke hva som er feil med det du skriver? Klarer du å forklare det selv? 

Alle skal være så dype og intelligente og ha mange interesser?  🙂 gjør det noen som helst til et bedre menneske? 

 

Hadde JT selv sagt at det er slik han er og sånn vil han ha det er det greit, men han sier stikk motsatt. Det er det som er greia. Han vil ha det så dypt og så bredt sier han, men kjører en helt annen retning. Da tror jeg han ikke helt vet hva han vil. Det er som at han ikke er tro mot seg selv, og har lite selvrespekt og selvinnsikt. 

Anonymkode: e4987...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde JT selv sagt at det er slik han er og sånn vil han ha det er det greit, men han sier stikk motsatt. Det er det som er greia. Han vil ha det så dypt og så bredt sier han, men kjører en helt annen retning. Da tror jeg han ikke helt vet hva han vil. Det er som at han ikke er tro mot seg selv, og har lite selvrespekt og selvinnsikt. 

Anonymkode: e4987...524

Akkurat når det kommer til å velge en partner, så er det ikke lett å bestemme seg for hva man tiltrekkes av. Man kan ønske én ting, men tiltrekningen sier noe annet.

Tror heller ikke det gjør det noe enklere at det er så mange å velge mellom, og i denne type setting. Får ikke mulighet til å bli kjent på en naturlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde JT selv sagt at det er slik han er og sånn vil han ha det er det greit, men han sier stikk motsatt. Det er det som er greia. Han vil ha det så dypt og så bredt sier han, men kjører en helt annen retning. Da tror jeg han ikke helt vet hva han vil. Det er som at han ikke er tro mot seg selv, og har lite selvrespekt og selvinnsikt. 

Anonymkode: e4987...524

Du kalte ham ting og klarer ikke svare på hva som er feil med det

 Men det er sånn folk gjør. Kaller andre det som liksom skal være "dårlige" sider og egenskaper,men får de spørsmål, blir det vanskelig å svare. 

Jeg er ikke enig med deg. Syns han virker som en varm og fin fyr, og en veldig god venn. Tror ikke han er så "kort" heller  🙂

selv om en ikke skjønner seg på noen, så trenger en ikke shame dem liksom

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo litt på siden, men jeg så Jon Almaas sitt utseende ble diskutert i en annen tråd. Han er bare noen måneder yngre enn JT. Ingen tvil om at Almaas holder seg særdeles godt, og jeg syns han helt klart holder seg bedre i ansiktet enn JT. Jeg prøver på ingen måte å snakke ned JT,  jeg prøver egentlig bare å si at utseendet hans ikke er så spesielt for alderen at det forsvarer at han bare går for yngre menn. Han ser hverken jevngammel ut med Harlem eller Christopher (eksmannen). Uavhengig av legning syns jeg det er snodig å innlede et forhold til noen som er over 20 år yngre. 

Anonymkode: cf61f...728

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Kan du forklare hvorfor det er feil å være overfladisk, "kort" og ensporet? Jeg mener det viktigste er å være fornøyd med livet sitt. Og ikke skade andre. Så jeg vet ikke hva som er feil med det du skriver? Klarer du å forklare det selv? 

Alle skal være så dype og intelligente og ha mange interesser?  🙂 gjør det noen som helst til et bedre menneske? 

 

Det er vanskelig å forklare synes jeg. Og folk trenger ikke være spesielt dype eller ha så mange interesser heller etter min mening. Men med «kort» mener jeg at han vet ikke hva som foregår i verden og samfunnet rundt seg. I det hele tatt. Han aner jo knapt hvem som styrer landet vårt. Der kommer også overfladiskheten inn. Og han kaller folk han har møtt 2 ganger for venner. Det er sikkert noe han har plukket opp i USA, men jeg synes det er like overfladisk at amerikanere er sånn. Og det virker falskt når alle han omtaler er magiske, fantastiske osv osv. Jeg tror ikke på det. Greit å se det beste i alle, for all del, men når alle er 10/10 på skalaen blir det falskt. 

Men det er bare min mening, din trenger ikke å være den samme. Min mening er mest basert på 60 episoder av podcasten. 

Anonymkode: 2703d...27a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo litt på siden, men jeg så Jon Almaas sitt utseende ble diskutert i en annen tråd. Han er bare noen måneder yngre enn JT. Ingen tvil om at Almaas holder seg særdeles godt, og jeg syns han helt klart holder seg bedre i ansiktet enn JT. Jeg prøver på ingen måte å snakke ned JT,  jeg prøver egentlig bare å si at utseendet hans ikke er så spesielt for alderen at det forsvarer at han bare går for yngre menn. Han ser hverken jevngammel ut med Harlem eller Christopher (eksmannen). Uavhengig av legning syns jeg det er snodig å innlede et forhold til noen som er over 20 år yngre. 

Anonymkode: cf61f...728

Han hadde nok sett yngre ut, med en «normal» aldring. Botox og fillers fremhever heller alderen, syns jeg. Jon Almaas ser mye yngre ut uten alt stæsjet. Jeg selv har prøvd botox noen få ganger, og ja jeg blir glatt og fin. Men jeg syns faktisk jeg ser yngre ut uten, og har ikke tenkt til å fortsette. Det er noe med den normale mimikken. 

Anonymkode: 28405...efc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Malika
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Holder han seg egentlig så godt? Jeg blir selv 30 i år, og kunne aldri gått for en mann som så ut som JT (i hetrofil versjon), da han ser MYE eldre ut enn meg og mine jevnaldrende. Jeg ville f.eks aldri gjettet at JT var under 50 år, selv om han åpenbart har glatt og rynkefri hud. Min egen far og venners fedre er på alder med JT, og jeg må si at mange av dem ser mye bedre ut, på tross av litt mer rynker. JT har muligens ressurser til å gi huden behandling i verdensklasse, men glatt hud  alene skjuler ikke alderen. JT ser forresten også HELT annerledes ut enn da han var ung, så han har forandret seg mye.

Anonymkode: cf61f...728

Jo, han holder seg godt. Merkelig å si noe annet. Mannen er strøken i kroppen og ser BRA ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å forklare synes jeg. Og folk trenger ikke være spesielt dype eller ha så mange interesser heller etter min mening. Men med «kort» mener jeg at han vet ikke hva som foregår i verden og samfunnet rundt seg. I det hele tatt. Han aner jo knapt hvem som styrer landet vårt. Der kommer også overfladiskheten inn. Og han kaller folk han har møtt 2 ganger for venner. Det er sikkert noe han har plukket opp i USA, men jeg synes det er like overfladisk at amerikanere er sånn. Og det virker falskt når alle han omtaler er magiske, fantastiske osv osv. Jeg tror ikke på det. Greit å se det beste i alle, for all del, men når alle er 10/10 på skalaen blir det falskt. 

Men det er bare min mening, din trenger ikke å være den samme. Min mening er mest basert på 60 episoder av podcasten. 

Anonymkode: 2703d...27a

Jeg tror personlig at han spiller litt for humor/ selvironiens skyld. Han kan jo heller ikke noe for at folk tror at han er sånn og sånn. Syns jo at han virker ærlig jeg da. Hørte han på "sånn er du" og han er jo en happy sjel. Det er bra syns jeg. Godt å høre at mennesker har det bra også 🙂

Jeg tror du har rett i at han er ganske påvirket av amrikansk kultur. Syns det er helt ok. Nordmenn er jo veldig trauste da, så det kan kræsje litt.

Men toleranse er viktig. Einar Tørnquist er vel Mensamedlem? Og de har jo helt tydelig funnet tonen. Syns det er veldig bra. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde nok sett yngre ut, med en «normal» aldring. Botox og fillers fremhever heller alderen, syns jeg. Jon Almaas ser mye yngre ut uten alt stæsjet. Jeg selv har prøvd botox noen få ganger, og ja jeg blir glatt og fin. Men jeg syns faktisk jeg ser yngre ut uten, og har ikke tenkt til å fortsette. Det er noe med den normale mimikken. 

Anonymkode: 28405...efc

Har JT bekreftet bruk av botox slik at det er lov til å diskutere det? Jeg er helt enig med deg på et generelt grunnlag, i hvert fall; botox får folk til å se eldre ut, ikke yngre. Det finnes sikkert noen få unntak med dem som bare har tatt litt i sinnarynken f.eks, men de som har tatt flere steder i ansiktet ser eldre ut.

Anonymkode: cf61f...728

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har JT bekreftet bruk av botox slik at det er lov til å diskutere det? Jeg er helt enig med deg på et generelt grunnlag, i hvert fall; botox får folk til å se eldre ut, ikke yngre. Det finnes sikkert noen få unntak med dem som bare har tatt litt i sinnarynken f.eks, men de som har tatt flere steder i ansiktet ser eldre ut.

Anonymkode: cf61f...728

Altså det trengs ikke bekreftelse😂 er jo bare å se på han. Nakken hans feks ser du er ganske rynkete (men egentlig akkurat som det skal være nemlig helt naturlig!) jeg tipper at fillers er det han har mest av botox kun i panne feks. Da han har mimikk men ikke mye. Samme med leppene de er også fullt opp !

Anonymkode: abcf6...9ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...