AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #341 Del Skrevet 2. mars 2020 Heier på Kent Jøran🍀 Hvis han velger Harlem, tror jeg det er det fordi han er en blek kopi av Morten Hegseth som ikke er ledig på markedet😂 Anonymkode: dd74b...590 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 2. mars 2020 #342 Del Skrevet 2. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner Robin og han er en flott fyr, han er også en god og støttende venn. Det finnes folk som har vært veldig stygge mot ham fordi han turde å være seg selv. Så det knyter seg litt i magen når jeg leser eller hører noen som snakker nedsettende som ham. Det funket ikke med JT, og da er det like greit at han trakk seg. Synes som deg at det var voksent gjort Anonymkode: af85e...9cb Jeg har et godt inntrykk av han gjennom serien, virker som han har litt dårlig selvtillit og du kan hilse å si at det trenger han ikke, han virker god 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #343 Del Skrevet 2. mars 2020 Herregud så kjekk Kent var på bildene under foto shooten! Skikkelig mannemann synes jeg 😁 Trond er bare så herlig! En nydelig mann med et hjerte av gull. Blir så rørt av å se hvordan han tar vare på alle de andre. Anonymkode: b1091...9bc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #344 Del Skrevet 2. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det ut som buttplugg..... Anonymkode: e4987...524 Takk 🙈 Anonymkode: 6c615...efd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #345 Del Skrevet 2. mars 2020 58 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud så kjekk Kent var på bildene under foto shooten! Skikkelig mannemann synes jeg 😁 Trond er bare så herlig! En nydelig mann med et hjerte av gull. Blir så rørt av å se hvordan han tar vare på alle de andre. Anonymkode: b1091...9bc Ja, Kent var utrolig flott sammen med Vendela. Og veldig enig om Trond, så utilgjort og god, og blir liksom kjekkere for hver episode. Men tror dessverre JT ikke klarer å frigjøre seg fra sitt mønster og åpne seg slik Vendela snakker om (og klarte). Anonymkode: 6c615...efd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #346 Del Skrevet 2. mars 2020 Synes Harlem får alt for mye pes her - pga at ham er for vakker? For lik Jan? De kler hverandre fantastisk godt og utfyller hverandre synes jeg - og det de oppriktig liker hverandre godt. og ja, Kent J er kjekk han også! alle er fine på sin måte... Anonymkode: 13b65...1a5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #347 Del Skrevet 2. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Morsomme detaljer på møblene da! Anonymkode: e4987...524 Er du homo siden du driver å blir så opphengt i uvesentlige detaljer du klarer å assosiere så mye med buttplugger at du må pause bildet og screenshotte? Alle homofile bruker ikke buttplug selvom du gjør forresten så vil si det er ganske sexistisk av dg Anonymkode: 03541...cee 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #348 Del Skrevet 2. mars 2020 Dansken! 😍 Der tror jeg JT gjorde en feil. Anonymkode: 7965a...5d3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #349 Del Skrevet 2. mars 2020 3 timer siden, 000VF000 skrev: Episode 7!! Skjul innhold 😢 🥰 Hvorfor legger du ut sånt en uke før vi kan diskutere det åpent i tråden(etter det er sendt på tv), det er jo ikke noe hensikt med! . Det er bare sykt unødvendig og døds irriterende at du spoiler! Anonymkode: 03541...cee 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 2. mars 2020 #350 Del Skrevet 2. mars 2020 Dansken var kjekk. Men at han ikke ble tatt inn, når Jan likte han så godt...betyr kanskje at Jan har bestemt seg allerede? Synes harlem virker irriterende barnslig og fjollete nå. JT og Kristoffer klikka så bra da, de er litt fra samme verden... Kent er jo til å spise opp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 2. mars 2020 #351 Del Skrevet 2. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dansken! 😍 Der tror jeg JT gjorde en feil. Anonymkode: 7965a...5d3 Fin fyr ja. Men jeg tror Jan har en han liker godt allerede, og da er det jo lite vits å ta inn en til. Selv om han var smæsjing 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #352 Del Skrevet 2. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du homo siden du driver å blir så opphengt i uvesentlige detaljer du klarer å assosiere så mye med buttplugger at du må pause bildet og screenshotte? Alle homofile bruker ikke buttplug selvom du gjør forresten så vil si det er ganske sexistisk av dg Anonymkode: 03541...cee Det var en spøk. Du legger for mye i det. Har ikke sagt noe om at homoer bruker det. Du bruker tid og går til personangrep på meg for en liten teit spøk og noe jeg tilfeldigvis ble oppmerksom på og syntes var litt morsomt, sier vel litt mer om deg. Du kunne velge å bare overse det Ro deg ned litt nå. Ikke alle har lik humor. Anonymkode: e4987...524 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 2. mars 2020 #353 Del Skrevet 2. mars 2020 Kan noen endre tittelen til tråden, sånn at det blir helt klart at her diskuterer vi det som går på TV, og ikke episoden i dplay? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #354 Del Skrevet 2. mars 2020 Synes faktisk det var dårlig gjort av Jan å invitere Trond på date, og slik bygge opp Tronds forventninger, og så dumpe ham der. Hadde vært mer fair å ha en vanlig sorti uten noen dateforventninger. Trond tok det på en hederlig og raus måte da. Anonymkode: 6c615...efd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #355 Del Skrevet 2. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Enda mer av Else gjør ditt og Else gjør datt? Nei fy faen! Tror neppe det hadde blitt mange seere i et slikt program med lesbiske. Hetero menn liker ikke slike program og hetero kvinner ville ikke hatt noen spesiell interesse for akkurat dette, heller. Anonymkode: f2f81...c16 Hetro menn hadde sett på i et håp om at de skulle få sett litt girl on girl action Anonymkode: 5d148...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #356 Del Skrevet 2. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes faktisk det var dårlig gjort av Jan å invitere Trond på date, og slik bygge opp Tronds forventninger, og så dumpe ham der. Hadde vært mer fair å ha en vanlig sorti uten noen dateforventninger. Trond tok det på en hederlig og raus måte da. Anonymkode: 6c615...efd Ja, fikk og helt vondt av Trond. Han hadde nok følelser, og kan tenke meg han knakk sammen når han dro. Var vondt å se på. Hadde nok trodd Kristoffer måtte dra først, forde han er ikke helt JT sin type trodde jeg. Men de bondet veldig på daten. Anonymkode: e4987...524 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #357 Del Skrevet 2. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en spøk. Du legger for mye i det. Har ikke sagt noe om at homoer bruker det. Du bruker tid og går til personangrep på meg for en liten teit spøk og noe jeg tilfeldigvis ble oppmerksom på og syntes var litt morsomt, sier vel litt mer om deg. Du kunne velge å bare overse det Ro deg ned litt nå. Ikke alle har lik humor. Anonymkode: e4987...524 Hvordan er det å angripe deg ved å si at det du postet var sexistisk? Det er du som oppfører deg ufint. Det er ikke humor å le av andres seksualitet og legning eller spekulere i deres privatliv. At du ikke tåler å høre at det var en dårlig "spøk" og helt unødvendig å poste sier mer om deg enn om meg. Jeg er helt rolig jeg, men må få lov å si fra om sexisme uten at du skal bruke hersketeknikker mot meg. Anonymkode: 03541...cee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #358 Del Skrevet 2. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det å angripe deg ved å si at det du postet var sexistisk? Det er du som oppfører deg ufint. Det er ikke humor å le av andres seksualitet og legning eller spekulere i deres privatliv. At du ikke tåler å høre at det var en dårlig "spøk" og helt unødvendig å poste sier mer om deg enn om meg. Jeg er helt rolig jeg, men må få lov å si fra om sexisme uten at du skal bruke hersketeknikker mot meg. Anonymkode: 03541...cee Jeg er enig med deg. Synes dette er en uting og er med på å unødig seksualisere homofile, og fremstille dem som sexgale. Det er jo derfor dette programmet er så fint, det får fram at homofile er helt vanlige mennesker som alle andre. Og det er viktig for det er masse fordommer ute og går. Anonymkode: 8b8e4...a93 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 2. mars 2020 #359 Del Skrevet 2. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes Harlem får alt for mye pes her - pga at ham er for vakker? For lik Jan? De kler hverandre fantastisk godt og utfyller hverandre synes jeg - og det de oppriktig liker hverandre godt. og ja, Kent J er kjekk han også! alle er fine på sin måte... Anonymkode: 13b65...1a5 Jeg er så enig. Skjønner ikke problemet mange her har med Harlem. Påstander om at han er "slik eller slik". Jeg tror enkelte glemmer at det som vises på tv er en liten brøkdel av oppholdet som er klippet og redigert. Det er ikke alle som klarer å slappe av og være naturlig foran et kamera. JT og Harlem virker å ha god kjemi. At de har mye til felles både profesjonelt og privat er da bare positivt. De som er igjen er fine menn som har ulike kvaliteter. Jeg tenker uansett om det blir kjærlighet eller ei, så har det oppstått gode vennskap. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. mars 2020 #360 Del Skrevet 2. mars 2020 Jo mer jeg ser, jo mer liker jeg alle sammen på hver sin måte. Alle har sine egne gode personligheter. JT har det med å få fram det beste i alle også med sin åpne og rause personlighet. Fikk vondt av Trond ja, han var jo så sikker på å bli og var ikke forberedt på at daten skulle ende slik. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå