Gå til innhold

Hvordan spiser du makrell i tomat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
39 minutter siden, 14.09.2019 skrev:

Jeg blir kvalm av å lese dette. Makrell i tomat stinker.

Hvorfor gikk du inn på denne tråden da :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Hvorfor gikk du inn på denne tråden da :klo:

Synes det er flott mange spiser det jeg, det er jo veldig sunt. Lukter ikke det beste, nei. Men mange matvarer som ikke lukter godt.

Anonymkode: 7461b...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På brød eller knekkebrød med kajennepepper og agurk eller rett fra boksen på tur. Godt som nattmat og enkelt. 

Anonymkode: 60f6e...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser makrell på brødskive, helst dansk rugbrød. Enter Stabburets "originale" eller King Oscar. Det som ikke får plass på skivene (1 boks til to skiver) mauler jeg. Makrell i tomat er bare godt når boksen er nyåpnet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser helst makrell i tomat på knekkebrød, men brød går også. Fordeler ut med gaffel, slik at fisken deler seg fint utover knekkebrødet/skiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På brødskive eller knekkebrød, med majones og agurk. Smaker best når den er romtemperert, og ikke kald rett ut fra kjøleskapet. ( Nei, jeg oppbevarer den ikke i kjøleskapet dersom pakningen er uåpnet. )

Anonymkode: 2318c...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb (fysisk jobb), 1 stor boks makrell i tomat. Sausen holder jeg meg unna. Blander ikke fisken inn i den (olje=kalori) Fordeler den på to tynne knekkebrød. Holdere til langt på dag pluss en treningsøkt. D vitamin, B12 pluss andre gode ting i den ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper alltid hakket makrell i tomat. Spiser det på brød eller knekkebrød, med majones og agurk på 😋😋

Anonymkode: 9cf95...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid romtemperert og alltid nyåpnet boks. På knekkebrød eller rett fra boksen . Pepper eller hvitløkssalt på. Varierer mellom vanlig, hakket makrell i tomat og den med basilikum .

Var flere år jeg ikke orket synet av makrell i tomat. Gjennom studietiden min hadde vi veldig,veldig ofte en boks makrell i tomat og en boks mais til middag. Det var billig for fattige studenter. Så da sa det stopp ganske lenge etterpå. Men nå momser jeg makrell i tomat igjen. I forgårs fikk jeg helt dilla og spiste tre bokser hakka makrell i tomat som ren kveldskos. Ingenting til.

Anonymkode: 7ca11...e55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det pålegg . Aldri tilbredt det som middag. Spises fra boksen en sjelden gang. Men ellers på skive el knekkebrød. Majones , agurk og pepper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...