Gå til innhold

Teit grunn til sykemelding?

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, Wednesday Addams skrev:

Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde jeg vel begynt å stille spørsmålstegn ved sykemelding med "regulering" som grunn.

Det er ikke regulering som er grunnen, men blemmer og smerter i munnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, minister-mio skrev:

Det er ikke regulering som er grunnen, men blemmer og smerter i munnen.

Takk for opplysningen. :)

Skrevet
Akkurat nå, Wednesday Addams skrev:

Takk for opplysningen. :)

🙄

Skrevet

Var til tannlege idag og er sykemeldt ut uken. Har ikke spist siden lørdag.. Han lurte på om det var infeksjon i blemmene og sa jeg måtte se dette an med tanke på feber og lignende, men fikk ingenting som kunne hjelpe bortsett fra oral medic på apoteket. Dette svei noe helt for jævlig, og syns ikke det ble bedre heller 😞 

Anonymkode: 3f66b...7b5

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var til tannlege idag og er sykemeldt ut uken. Har ikke spist siden lørdag.. Han lurte på om det var infeksjon i blemmene og sa jeg måtte se dette an med tanke på feber og lignende, men fikk ingenting som kunne hjelpe bortsett fra oral medic på apoteket. Dette svei noe helt for jævlig, og syns ikke det ble bedre heller 😞 

Ta kontakt med fastlegen din. Kanskje legen har noe du kan ta, feks xylocain. 

Anonymkode: 37f65...50d

Skrevet
På 26.1.2020 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Det er ikke reguleringen, men at hele munnen min er full av blemmer og jeg ikke klarer snakke. Siden jeg ikke klarer snakke og jobben min består av snakking er det svært lite hensiktsmessig for meg å dra på jobb 

Ring arbeidsgiver. Han er pliktig å tilrettelegge. Kan du ikke snakke kan du gjøre annet arbeid. Rydde kontoret/papirer, etc etc etc.

Anonymkode: 21650...29e

Skrevet
På 26.1.2020 den 22.30, Wednesday Addams skrev:

Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde jeg vel begynt å stille spørsmålstegn ved sykemelding med "regulering" som grunn.

Til underretning så har ikke arbeidsgiver noe med hvorfor folk er sykmeldt....så arb.giver får aldri visst det om du ikke absolutt vil informere om det. De fleste arbeidsgivere spør heller ikke om grunn, da de vet det er en privatsak.

Anonymkode: 6de91...259

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...